Liebherr LTM 1095-5.1
Moderator: Tim
Advertentie post before
- DafgekCanada
- Forumlid
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: zo 4 apr, 2010 2:02
- Locatie: Barneveld/Den Bosch
Re: Liebherr LTM 1095-5.1
Ik zie ze liever met de mast naar voren toe. Maar het is de wet hier en kan het niet gaan veranderen. Het is allen voor de snelwegen. Gelukkig mogen ze in de stad met de mast navoren toe.
Re: Liebherr LTM 1095-5.1
de Kursk is al geborgen door mammoet hoor, een tijdje terugDafgekCanada schreef:En de rest van de haken.
, ik weet niet wat jullie willen gaan hijsen met een 7? schijver aan een 95 tonner?
- DafgekCanada
- Forumlid
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: zo 4 apr, 2010 2:02
- Locatie: Barneveld/Den Bosch
Re: Liebherr LTM 1095-5.1
Prairie Crane doet vaak trein onder stel ver wisselen voor CN (Canadian Nations Railway). Een lok weight 120 ton totaal gewicht (ongeveer), waar van ze maar een kant ophijsen om het onder stel te ver wisselen. Deze kraan heeft een lier trek van 5 ton, dus op 14 lijn 70 ton. Daar van de deze haak.jutter schreef:de Kursk is al geborgen door mammoet hoor, een tijdje terugDafgekCanada schreef:En de rest van de haken.
, ik weet niet wat jullie willen gaan hijsen met een 7? schijver aan een 95 tonner?
-
- Forumlid
- Berichten: 1629
- Lid geworden op: do 23 jun, 2011 16:44
- Locatie: Leiden
Re: Liebherr LTM 1095-5.1
Jutter, we staan niet allemaal in de bouw met een kubel.
De apenrots, het lijkt hier potverdikkeme wel de apenrots...
Re: Liebherr LTM 1095-5.1
lol ..klopt , gelukkig niet neekrachtpatser schreef:Jutter, we staan niet allemaal in de bouw met een kubel.
maar doorgaans zal je niet 70 ton aan een 95 tonner hangen ...behalve als...nou zie uitleg van onze Canadese vriend
- MauriceRSV
- Starter
- Berichten: 211
- Lid geworden op: za 20 feb, 2010 16:54
- Locatie: Kerkrade
- Contacteer:
Re: Liebherr LTM 1095-5.1
[/quote]Prairie Crane doet vaak trein onder stel ver wisselen voor CN (Canadian Nations Railway). Een lok weight 120 ton totaal gewicht (ongeveer), waar van ze maar een kant ophijsen om het onder stel te ver wisselen. Deze kraan heeft een lier trek van 5 ton, dus op 14 lijn 70 ton. Daar van de deze haak.[/quote]
Ik heb geen verstand van hijskranen en zwaartransport en regelgeving (vind het wel allemaal rete interessant) maar als ik af en toe zie hoe het voornamelijk in Amerika er aan toe gaat, dan liggen ze volgens mij toch achter op Nederland.
Zo was ff off-topic
Ik heb geen verstand van hijskranen en zwaartransport en regelgeving (vind het wel allemaal rete interessant) maar als ik af en toe zie hoe het voornamelijk in Amerika er aan toe gaat, dan liggen ze volgens mij toch achter op Nederland.
Zo was ff off-topic
And now comes the monkey out of the sleeve
-
- Forumlid
- Berichten: 1629
- Lid geworden op: do 23 jun, 2011 16:44
- Locatie: Leiden
Re: Liebherr LTM 1095-5.1
Heeft met de strenge winters te maken Maurice, die hebben we hier niet.
De apenrots, het lijkt hier potverdikkeme wel de apenrots...
- DafgekCanada
- Forumlid
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: zo 4 apr, 2010 2:02
- Locatie: Barneveld/Den Bosch
Re: Liebherr LTM 1095-5.1
F.1 De LTM 1095-5.1 van Boekestijn
- DafgekCanada
- Forumlid
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: zo 4 apr, 2010 2:02
- Locatie: Barneveld/Den Bosch
- DafgekCanada
- Forumlid
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: zo 4 apr, 2010 2:02
- Locatie: Barneveld/Den Bosch
Re: Liebherr LTM 1095-5.1
F.1 LTM 1095-5.1 Van Van Den Brink