Liebherr LTM 1070-4.2
Moderator: Tim
Advertentie post before
Liebherr LTM 1070-4.2
zijn er bedrijven die er ook een krijgen ik weet dat de firma modern uit utrecht de eerst krijgt als goed is eind oktober als die er is zal ik foto's plaatsen
een machinist brengt altijd vreugede aan ,is het niet bij 't komen dan is het wel bij 't gaan
ltm 1070 4.2
Hallo lifting,
Heeft de ltm 1070 4.2 andere specs dan de 1070 4.1?
Meer mast of zoiets?
kan er op de Liebherr site niets over vinden.
Heeft de ltm 1070 4.2 andere specs dan de 1070 4.1?
Meer mast of zoiets?
kan er op de Liebherr site niets over vinden.
'' 's morgens voor de koffie niet zeuren''!!!!
Het enige verschil is dat de nieuwe LTM 1070-4.2 rondom de nieuwe schijfremmen heeft.
Ook in de tabellen zit een klein verschil. Bij de 4.1 heeft men het over DIN/ISO tabel en bij de 4.2 over een voor mij onbekende EN tabel.(?)
Het is wel zo dat de voorlopige 4.2 tabel minder is dan de 4.1.
Op de verschillende hoofdmastlengtes varieert dat van een kleine ton dichtbij tot zo'n 100 kilo op maximale vlucht.
Ook in de tabellen zit een klein verschil. Bij de 4.1 heeft men het over DIN/ISO tabel en bij de 4.2 over een voor mij onbekende EN tabel.(?)
Het is wel zo dat de voorlopige 4.2 tabel minder is dan de 4.1.
Op de verschillende hoofdmastlengtes varieert dat van een kleine ton dichtbij tot zo'n 100 kilo op maximale vlucht.
Liebherr LTM 1070-4.2
Daar zal dan ook het nieuwe cabinetype opzitten net als de 11200?
Schijfremmen rondom is iets positiefs,niet dat de remmen nu slecht zijn maar schijven zijn nou eenmaal beter.
Ben benieuwd wanneer Liebherr iets bekend maakt over de 1070 4.2
Schijfremmen rondom is iets positiefs,niet dat de remmen nu slecht zijn maar schijven zijn nou eenmaal beter.
Ben benieuwd wanneer Liebherr iets bekend maakt over de 1070 4.2
'' 's morgens voor de koffie niet zeuren''!!!!
ik heeft inderdat rondom schijfrijmen en mee gestuurde achteras ipv stare as.
vedere waarderd hij is op als je over de achter kant draaid dan rekent hij de moter als ballast mee.
en een nieuwe hijs tabel EN 1300 norm liebherr schijnt kop loper te zijn hier op dan kan ej niet meer dan 110% over bruggen.
veder heeft hij 50 meter hoofd mast en 14.5 ton ballast en kleuren licoon en heel misschien afstands bedingen voor de poten en om je hijs blok zelf vast te maken aan de kraan en lost maken je schijnt er mee kunnen op en af toppen en hijsen en zakken er mee
zo gouw ik hem zal ik foto's plaatsen
vedere waarderd hij is op als je over de achter kant draaid dan rekent hij de moter als ballast mee.
en een nieuwe hijs tabel EN 1300 norm liebherr schijnt kop loper te zijn hier op dan kan ej niet meer dan 110% over bruggen.
veder heeft hij 50 meter hoofd mast en 14.5 ton ballast en kleuren licoon en heel misschien afstands bedingen voor de poten en om je hijs blok zelf vast te maken aan de kraan en lost maken je schijnt er mee kunnen op en af toppen en hijsen en zakken er mee
zo gouw ik hem zal ik foto's plaatsen
een machinist brengt altijd vreugede aan ,is het niet bij 't komen dan is het wel bij 't gaan
Ik vind het raar dat ze al na 2jaar de ltm1070 4.1 vervangen door de 4.2 omdat bij de 4.1 in optie kan gekozen worden voor inteligente sturing en afstandsbediening waar je de kraan mee kan bedienen (geen poten) waarschijnlijk ook schijfremmen.
Vandaag had ik problemen met de 1070 4.1 en vroeg aan de technieker of hij iets gehoord had van een nieuw type 70 tonner.
En had er niets van gehoord.
Mijn ltm 1070-4.1 is een van de eerst en de motor ziet er ook anders uit dan de tweede in het bedrijf bij ons.
De nieuwe liccon kan ook .( max 10 sec op 110% in overlast)
Vandaag had ik problemen met de 1070 4.1 en vroeg aan de technieker of hij iets gehoord had van een nieuw type 70 tonner.
En had er niets van gehoord.
Mijn ltm 1070-4.1 is een van de eerst en de motor ziet er ook anders uit dan de tweede in het bedrijf bij ons.
De nieuwe liccon kan ook .( max 10 sec op 110% in overlast)
Laatst gewijzigd door van uden op di 26 aug, 2008 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Liebherr LTM 1070-4.2
@ van Uden:
Heeft jouw 1070 wel al de nieuwe MAN motor er in zitten?
Die ltm1070 4.1 van Sarens Amsterdam heeft dat inderdaad wel,best wel problemen met die motor gehad en loopt nu ook niet echt lekker,stationair niet gelijk,zitten schommelingen in.
Heeft jouw 1070 wel al de nieuwe MAN motor er in zitten?
Die ltm1070 4.1 van Sarens Amsterdam heeft dat inderdaad wel,best wel problemen met die motor gehad en loopt nu ook niet echt lekker,stationair niet gelijk,zitten schommelingen in.
'' 's morgens voor de koffie niet zeuren''!!!!
Ja zelfde problemen .
In bijde kranen zit zelfde motorblok .
maar een ombouw moet er zeker geweest zijn want ze zien er anders uit.
In bijde kranen zit zelfde motorblok .
maar een ombouw moet er zeker geweest zijn want ze zien er anders uit.
- Bijlagen
-
- HPIM0985 (Small).JPG (32.94 KiB) 8123 keer bekeken
Laatst gewijzigd door van uden op di 26 aug, 2008 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- kleintje75
- Forumlid
- Berichten: 1629
- Lid geworden op: do 15 feb, 2007 19:40
- Locatie: doorwerth
- Contacteer: