Liebherr LTR 11200
Moderator: Tim
Advertentie post before
-
- Starter
- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo 30 mar, 2014 13:01
Re: Liebherr LTR 11200
Heb jij weer medium demag, mooie foto's en ik een paar klunzige in het 1/2 donker en bewogen door bibberende handen
Lees: koud!
kon overigens niks aan de mast vinden waar eventueel die stempels onder moeten, ding is toch ook wel een paar meter hoger dan de ltm versie dus al wat lastiger en ook geen bok om hem in te leggen voordat de ballast erop komt (?)
Toegangsweg was breed zat maar alle chauffeurs verkeken zich op het bochtje (zo ook ik) er lag een dragline schot links achter dat je niet wilde raken dus ga je wat vroeg insturen maar communicatie was er inderdaad niet.
Lees: koud!
kon overigens niks aan de mast vinden waar eventueel die stempels onder moeten, ding is toch ook wel een paar meter hoger dan de ltm versie dus al wat lastiger en ook geen bok om hem in te leggen voordat de ballast erop komt (?)
Toegangsweg was breed zat maar alle chauffeurs verkeken zich op het bochtje (zo ook ik) er lag een dragline schot links achter dat je niet wilde raken dus ga je wat vroeg insturen maar communicatie was er inderdaad niet.
-
- Starter
- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo 30 mar, 2014 13:01
Re: Liebherr LTR 11200
Goed gelezen maat.
- Gabriël Seinen
- Forumlid
- Berichten: 4688
- Lid geworden op: zo 24 jun, 2007 13:25
- Locatie: Haarlemmermeer
Re: Liebherr LTR 11200
Medium ballast. schreef:Heb jij weer medium demag, mooie foto's en ik een paar klunzige in het 1/2 donker en bewogen door bibberende handen
Lees: koud!
kon overigens niks aan de mast vinden waar eventueel die stempels onder moeten, ding is toch ook wel een paar meter hoger dan de ltm versie dus al wat lastiger en ook geen bok om hem in te leggen voordat de ballast erop komt (?)
Toegangsweg was breed zat maar alle chauffeurs verkeken zich op het bochtje (zo ook ik) er lag een dragline schot links achter dat je niet wilde raken dus ga je wat vroeg insturen maar communicatie was er inderdaad niet.
Hallo Medium ballast,
Hierbij een foto hoe het met de eventuele optie te werk gaat.
- Bijlagen
-
- mast.jpg (35.93 KiB) 6324 keer bekeken
-
- Forumlid
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: ma 11 jun, 2012 17:00
- Locatie: Mariakerke (Gent)
Re: Liebherr LTR 11200
LTR 11200 Neeb en Schuch vlak bij Vlaanderen. Je moet wel gek zijn als je zo een kans laat schieten.
Vandaag dus even langs geweest met een andere BMF'er.
Foto 1/3
Vandaag dus even langs geweest met een andere BMF'er.
Foto 1/3
mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/demaegdphotography
-
- Forumlid
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: ma 11 jun, 2012 17:00
- Locatie: Mariakerke (Gent)
-
- Forumlid
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: ma 11 jun, 2012 17:00
- Locatie: Mariakerke (Gent)
Re: Liebherr LTR 11200
Zou best wel eens kunnen, bij Hoondert liggen er 3 wieken op den hof met daarop E92 geschreven....wouter brouwer schreef:Volgens m`n papieren wordt het een E92/78m. Dat lijkt me niet zo`n hele hoge naar hedendaagse begrippen...
Foto 3/3
mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/demaegdphotography
-
- Starter
- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo 30 mar, 2014 13:01
Re: Liebherr LTR 11200
Ja duidelijk genoeg, dank voor de uitleg maar er waren echt niks van dat soort stempels aanwezig en de mast kwam dan ook verkeerd om aan want meer plek was er niet dus had ook niet gekund zo, iemand enig idee wanneer ie weer afgebroken word?Gabriël Seinen schreef:Medium ballast. schreef:Heb jij weer medium demag, mooie foto's en ik een paar klunzige in het 1/2 donker en bewogen door bibberende handen
Lees: koud!
kon overigens niks aan de mast vinden waar eventueel die stempels onder moeten, ding is toch ook wel een paar meter hoger dan de ltm versie dus al wat lastiger en ook geen bok om hem in te leggen voordat de ballast erop komt (?)
Toegangsweg was breed zat maar alle chauffeurs verkeken zich op het bochtje (zo ook ik) er lag een dragline schot links achter dat je niet wilde raken dus ga je wat vroeg insturen maar communicatie was er inderdaad niet.
Hallo Medium ballast,
Hierbij een foto hoe het met de eventuele optie te werk gaat.
- Gabriël Seinen
- Forumlid
- Berichten: 4688
- Lid geworden op: zo 24 jun, 2007 13:25
- Locatie: Haarlemmermeer
Re: Liebherr LTR 11200
De stempels zouden dan aan de mast zijn bevestigd, dat is echter niet het geval.Medium ballast. schreef:Ja duidelijk genoeg, dank voor de uitleg maar er waren echt niks van dat soort stempels aanwezig en de mast kwam dan ook verkeerd om aan want meer plek was er niet dus had ook niet gekund zo, iemand enig idee wanneer ie weer afgebroken word?Gabriël Seinen schreef:Medium ballast. schreef:Heb jij weer medium demag, mooie foto's en ik een paar klunzige in het 1/2 donker en bewogen door bibberende handen
Lees: koud!
kon overigens niks aan de mast vinden waar eventueel die stempels onder moeten, ding is toch ook wel een paar meter hoger dan de ltm versie dus al wat lastiger en ook geen bok om hem in te leggen voordat de ballast erop komt (?)
Toegangsweg was breed zat maar alle chauffeurs verkeken zich op het bochtje (zo ook ik) er lag een dragline schot links achter dat je niet wilde raken dus ga je wat vroeg insturen maar communicatie was er inderdaad niet.
Hallo Medium ballast,
Hierbij een foto hoe het met de eventuele optie te werk gaat.
Re: Liebherr LTR 11200
Dat viel me ook al op dat de giek verkeerd om naast de kraan staat, maar als dan ook nog vanaf stempels moet worden gekoppeld terwijl de torendelen daar al liggen.....
Liebherr LTM1050-3.1
-
- Starter
- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo 30 mar, 2014 13:01
Re: Liebherr LTR 11200
Dus vandaar met 2 kranen en de ltr zwenkte 180 graden en alles kwam op z'n plek, later die avond moest ie weer 180 graden terug maar dat wilde niet helemaal (gelukkig) waren om 1 uur thuis en anders had het wel 7 uur kunnen worden, was ook leuk geweest hoor maar dit is beter.