Liebherr LTR 11200

Post hier alles over de Liebherr hijskranen

Moderator: Tim

Advertentie post before
Medium ballast.
Starter
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 30 mar, 2014 13:01

Re: Liebherr LTR 11200

Bericht door Medium ballast. »

Heb jij weer medium demag, mooie foto's en ik een paar klunzige in het 1/2 donker en bewogen door bibberende handen
Lees: koud!
kon overigens niks aan de mast vinden waar eventueel die stempels onder moeten, ding is toch ook wel een paar meter hoger dan de ltm versie dus al wat lastiger en ook geen bok om hem in te leggen voordat de ballast erop komt (?)

Toegangsweg was breed zat maar alle chauffeurs verkeken zich op het bochtje (zo ook ik) er lag een dragline schot links achter dat je niet wilde raken dus ga je wat vroeg insturen maar communicatie was er inderdaad niet.

Medium ballast.
Starter
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 30 mar, 2014 13:01

Re: Liebherr LTR 11200

Bericht door Medium ballast. »

Goed gelezen maat.

Gebruikersavatar
Gabriël Seinen
Forumlid
Berichten: 4688
Lid geworden op: zo 24 jun, 2007 13:25
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Liebherr LTR 11200

Bericht door Gabriël Seinen »

Medium ballast. schreef:Heb jij weer medium demag, mooie foto's en ik een paar klunzige in het 1/2 donker en bewogen door bibberende handen
Lees: koud!
kon overigens niks aan de mast vinden waar eventueel die stempels onder moeten, ding is toch ook wel een paar meter hoger dan de ltm versie dus al wat lastiger en ook geen bok om hem in te leggen voordat de ballast erop komt (?)

Toegangsweg was breed zat maar alle chauffeurs verkeken zich op het bochtje (zo ook ik) er lag een dragline schot links achter dat je niet wilde raken dus ga je wat vroeg insturen maar communicatie was er inderdaad niet.

Hallo Medium ballast,

Hierbij een foto hoe het met de eventuele optie te werk gaat.
Bijlagen
mast.jpg
mast.jpg (35.93 KiB) 6324 keer bekeken
Fotopagina: https://www.flickr.com/photos/108439484@N05/
Met vriendelijke groet,
Gabriël Seinen

sarensspotter
Forumlid
Berichten: 1516
Lid geworden op: ma 11 jun, 2012 17:00
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: Liebherr LTR 11200

Bericht door sarensspotter »

LTR 11200 Neeb en Schuch vlak bij Vlaanderen. Je moet wel gek zijn als je zo een kans laat schieten.
Vandaag dus even langs geweest met een andere BMF'er.
Foto 1/3
20141207-DSC07091.JPG
20141207-DSC07091.JPG (257.24 KiB) 6183 keer bekeken

sarensspotter
Forumlid
Berichten: 1516
Lid geworden op: ma 11 jun, 2012 17:00
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: Liebherr LTR 11200

Bericht door sarensspotter »

Foto 2/3
20141207-DSC07113.JPG
20141207-DSC07113.JPG (251.92 KiB) 6183 keer bekeken

sarensspotter
Forumlid
Berichten: 1516
Lid geworden op: ma 11 jun, 2012 17:00
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: Liebherr LTR 11200

Bericht door sarensspotter »

wouter brouwer schreef:Volgens m`n papieren wordt het een E92/78m. Dat lijkt me niet zo`n hele hoge naar hedendaagse begrippen...
Zou best wel eens kunnen, bij Hoondert liggen er 3 wieken op den hof met daarop E92 geschreven....

Foto 3/3
20141207-DSC07130.JPG
20141207-DSC07130.JPG (252.16 KiB) 6181 keer bekeken

Medium ballast.
Starter
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 30 mar, 2014 13:01

Re: Liebherr LTR 11200

Bericht door Medium ballast. »

Gabriël Seinen schreef:
Medium ballast. schreef:Heb jij weer medium demag, mooie foto's en ik een paar klunzige in het 1/2 donker en bewogen door bibberende handen
Lees: koud!
kon overigens niks aan de mast vinden waar eventueel die stempels onder moeten, ding is toch ook wel een paar meter hoger dan de ltm versie dus al wat lastiger en ook geen bok om hem in te leggen voordat de ballast erop komt (?)

Toegangsweg was breed zat maar alle chauffeurs verkeken zich op het bochtje (zo ook ik) er lag een dragline schot links achter dat je niet wilde raken dus ga je wat vroeg insturen maar communicatie was er inderdaad niet.

Hallo Medium ballast,

Hierbij een foto hoe het met de eventuele optie te werk gaat.
Ja duidelijk genoeg, dank voor de uitleg maar er waren echt niks van dat soort stempels aanwezig en de mast kwam dan ook verkeerd om aan want meer plek was er niet dus had ook niet gekund zo, iemand enig idee wanneer ie weer afgebroken word?

Gebruikersavatar
Gabriël Seinen
Forumlid
Berichten: 4688
Lid geworden op: zo 24 jun, 2007 13:25
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Liebherr LTR 11200

Bericht door Gabriël Seinen »

Medium ballast. schreef:
Gabriël Seinen schreef:
Medium ballast. schreef:Heb jij weer medium demag, mooie foto's en ik een paar klunzige in het 1/2 donker en bewogen door bibberende handen
Lees: koud!
kon overigens niks aan de mast vinden waar eventueel die stempels onder moeten, ding is toch ook wel een paar meter hoger dan de ltm versie dus al wat lastiger en ook geen bok om hem in te leggen voordat de ballast erop komt (?)

Toegangsweg was breed zat maar alle chauffeurs verkeken zich op het bochtje (zo ook ik) er lag een dragline schot links achter dat je niet wilde raken dus ga je wat vroeg insturen maar communicatie was er inderdaad niet.

Hallo Medium ballast,

Hierbij een foto hoe het met de eventuele optie te werk gaat.
Ja duidelijk genoeg, dank voor de uitleg maar er waren echt niks van dat soort stempels aanwezig en de mast kwam dan ook verkeerd om aan want meer plek was er niet dus had ook niet gekund zo, iemand enig idee wanneer ie weer afgebroken word?
De stempels zouden dan aan de mast zijn bevestigd, dat is echter niet het geval. :)
Fotopagina: https://www.flickr.com/photos/108439484@N05/
Met vriendelijke groet,
Gabriël Seinen

Randy
Forumlid
Berichten: 3670
Lid geworden op: za 11 dec, 2004 22:31
Locatie: Echt

Re: Liebherr LTR 11200

Bericht door Randy »

Dat viel me ook al op dat de giek verkeerd om naast de kraan staat, maar als dan ook nog vanaf stempels moet worden gekoppeld terwijl de torendelen daar al liggen.....
Liebherr LTM1050-3.1

Medium ballast.
Starter
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 30 mar, 2014 13:01

Re: Liebherr LTR 11200

Bericht door Medium ballast. »

Dus vandaar met 2 kranen en de ltr zwenkte 180 graden en alles kwam op z'n plek, later die avond moest ie weer 180 graden terug maar dat wilde niet helemaal (gelukkig) waren om 1 uur thuis en anders had het wel 7 uur kunnen worden, was ook leuk geweest hoor maar dit is beter.

Plaats reactie

Terug naar “Liebherr”