Complimentjes-topic

Post hier alles over het forum.

Moderator: Wilco

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Wilco
Beheer van forum & site
Berichten: 5373
Lid geworden op: za 16 okt, 2004 22:10
Locatie: Brakel
Contacteer:

Bericht door Wilco »

FemkeJongstra schreef:1 foto per post is alleen maar als je het met de upload-functie van Bouwmachineforum doet toch?
Anders dan ben ik al meerdere malen zwáár in overtreding geweest. :roll:
Jups, daarom hebben we ook het liefste dat iedereen de up-loadfunctie gebruikt. In overtreding valt wel mee hoor... :)

FemkeJongstra
Starter
Berichten: 112
Lid geworden op: za 4 feb, 2006 22:41
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door FemkeJongstra »

Wilco schreef:Jups, daarom hebben we ook het liefste dat iedereen de up-loadfunctie gebruikt. In overtreding valt wel mee hoor... :)
Oeps. Ik dacht dat ik juist GOED bezig was.
Omdat ik de server van BMF dan niet nog meer belaste. :)

Gebruikersavatar
hitachi koning
Forumlid
Berichten: 1728
Lid geworden op: wo 22 jun, 2005 15:29
Locatie: Jacksonville, NC
Contacteer:

Bericht door hitachi koning »

Wilco schreef:
FemkeJongstra schreef:1 foto per post is alleen maar als je het met de upload-functie van Bouwmachineforum doet toch?
Anders dan ben ik al meerdere malen zwáár in overtreding geweest. :roll:
Jups, daarom hebben we ook het liefste dat iedereen de up-loadfunctie gebruikt. In overtreding valt wel mee hoor... :)
waarom doen we die functie van Image Schack Hosting niet standaard om je foto's te uploaden, want dan hou je wel meer ruimte vrij op de schijf van Bouwmachine Forum zodat die ook niet belast wordt....... ;) Het is een idee hoor maar ik vindt het wel mooi werken met je foto's dan blijven ze wel mooi zuiver :)

maar verder vindt het forum er echt top uitzien.............ga zo door mannen :Y (Y)
'' Its Always On The Edge....''

Gebruikersavatar
Roger van Nispen
Forumlid
Berichten: 6842
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
Locatie: Geleen
Contacteer:

Bericht door Roger van Nispen »

FemkeJongstra schreef:
Wilco schreef:Jups, daarom hebben we ook het liefste dat iedereen de up-loadfunctie gebruikt. In overtreding valt wel mee hoor... :)
Oeps. Ik dacht dat ik juist GOED bezig was.
Omdat ik de server van BMF dan niet nog meer belaste. :)
Als foto's geplaatst worden via de up-loadfunctie van het forum, kunnen wij makkelijker berichten opsplitsen of verplaatsen als er foto's in een verkeerd topic staan. Daarom kan er ook nog maar 1 foto per keer worden ge-upload.
Roger

Kijk ook eens op: BouwmachineWeb.com

FemkeJongstra
Starter
Berichten: 112
Lid geworden op: za 4 feb, 2006 22:41
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door FemkeJongstra »

The-Cat-Man schreef:Als foto's geplaatst worden via de up-loadfunctie van het forum, kunnen wij makkelijker berichten opsplitsen of verplaatsen als er foto's in een verkeerd topic staan. Daarom kan er ook nog maar 1 foto per keer worden ge-upload.
Okee, dat snap ik.
Voortaan dus 1 voor 1 uploaden met de upload-functie van het forum.
Zeg het meteen ook wel even tegen Jelmer. :)

Gebruikersavatar
Jelmer Jongstra
Starter
Berichten: 653
Lid geworden op: zo 25 dec, 2005 18:10
Locatie: A32 Afrit Oranjewoud

Bericht door Jelmer Jongstra »

FemkeJongstra schreef:
The-Cat-Man schreef:Als foto's geplaatst worden via de up-loadfunctie van het forum, kunnen wij makkelijker berichten opsplitsen of verplaatsen als er foto's in een verkeerd topic staan. Daarom kan er ook nog maar 1 foto per keer worden ge-upload.
Okee, dat snap ik.
Voortaan dus 1 voor 1 uploaden met de upload-functie van het forum.
Zeg het meteen ook wel even tegen Jelmer. :)

Okee, zal het voortaan doen.

Had dit topic nog niet gezien.


Trouwens...

Mijn complimenten voor dit forum, ziet er allemaal netjes uit en er zijn "haast" geen mensen die uit zijn op "ruzzie" wat vaak bij andere Forum's wel gebeurt!
T' Komt goed!

Gebruikersavatar
Wilco
Beheer van forum & site
Berichten: 5373
Lid geworden op: za 16 okt, 2004 22:10
Locatie: Brakel
Contacteer:

Bericht door Wilco »

FemkeJongstra schreef:Okee, dat snap ik.
Voortaan dus 1 voor 1 uploaden met de upload-functie van het forum.
Zeg het meteen ook wel even tegen Jelmer. :)
Let op, we kunnen je niks verplichten, maar "wij zien liever dat". Het is voor ons dan wat makkelijker. De reden dat we niet via Imageshack standaard de foto's hosten komt omdat de foto's veel trager inladen als via onze eigen server. Let maar eens op, als er foto's gewoon ge-upload zijn via BMF en er staan foto's van Imageshack in het topic, welke dan als eerste zijn geladen.

Gebruikersavatar
Alexxxxx
Forumlid
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 7 jun, 2005 12:30
Locatie: Koarnjum, Fryslân
Contacteer:

Bericht door Alexxxxx »

Met imageshack noem je dan ook wel de beroerdste provider die er is natuurlijk :shock:

Ik blij trouwens koppig alles op mn eigen servertje uploaden ($) Maar die trekt meestal ook wel lekker vlot op gelukkig ;)

Gebruikersavatar
Jelmer Jongstra
Starter
Berichten: 653
Lid geworden op: zo 25 dec, 2005 18:10
Locatie: A32 Afrit Oranjewoud

Bericht door Jelmer Jongstra »

Wilco schreef:
FemkeJongstra schreef:Okee, dat snap ik.
Voortaan dus 1 voor 1 uploaden met de upload-functie van het forum.
Zeg het meteen ook wel even tegen Jelmer. :)
Let op, we kunnen je niks verplichten, maar "wij zien liever dat". Het is voor ons dan wat makkelijker. De reden dat we niet via Imageshack standaard de foto's hosten komt omdat de foto's veel trager inladen als via onze eigen server. Let maar eens op, als er foto's gewoon ge-upload zijn via BMF en er staan foto's van Imageshack in het topic, welke dan als eerste zijn geladen.
Het is wat meer werk met verkleinen enzo, maar als "jullie" het dan makkelijker vinden maakt dat niks uit... :Y
T' Komt goed!

hanomag
Starter
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 15:49
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Bericht door hanomag »

Ik heb het een tijdje moeten missen maar het forum doet et weer!

Plaats reactie

Terug naar “Over het Bouwmachine FORUM”