Team wijzigingen

Post hier alles over het forum.

Moderator: Wilco

Advertentie post before
sytzecat
Forumlid
Berichten: 5284
Lid geworden op: vr 30 dec, 2005 21:07
Locatie: Garyp
Contacteer:

Re: Team wijzigingen

Bericht door sytzecat »

Sleaze schreef:Wellicht dat het enkelen al is opgevallen maar sinds enige tijd is mijn naam niet meer groen.

Ik ben in goed overleg met mijn gewaardeerde ex collega's terug getreden vanwege mijn werkzaamheden en persoonlijke situatie

De crisis noopt mij om alle zeilen bij te zetten en mij volledig te concentreren op de activiteiten die ik ontplooi als ondernemer. Mijn aandacht voor BouwMachineForum was daardoor niet wat het moest zijn om nog verder te kunnen gaan als moderator, deze functie kent zijn verantwoordelijkheden en die kan en wil ik niet meer vervullen.

Ik wens het team verder al het beste, ik zie ze als vrienden, in hun verdere inspanning om dit forum het beste op zijn gebied te laten zijn. :leuk
Gatze, bij deze bedankt wat je voor het forum hebt gedaan, naarst de normale werkzaamheden is het al een hele opgave, dan ook nog ondernemer en zelf alles moeten regelen en veel van huis weg, vind ik het toppie dat je dat allemaal hebt gedaan. We komen elkaar onderweg wel weer tegen en bellen wel weer! Moge het jou goed gaan met je zelf en ook je onderneming. bedankt Gatze!!!
Sytzecat

Gebruikersavatar
rapier
Forumlid
Berichten: 4044
Lid geworden op: zo 26 nov, 2006 1:39
Locatie: 't Harde
Contacteer:

Re: Team wijzigingen

Bericht door rapier »

Gatze
Wat nou. Ga je de ouwe wijven club verlaten. :D :D :D
Ik ken je alleen maar gelijk geven als je hartstikke druk bent met de broodwinning.
Het is momenteel vechten om een stuk brood.
Wat hebben we eerder gelachen in de dierentuin om die apen die vochten om een appel.
Nou zijn wij aan de beurt :)
Je word er wel vindingrijk door.
Trouwens Wanneer zit je leeg in Engeland.
Bel me even 06-53945221
Rapir
Geen last te zwaar voor ap sigaar

Gebruikersavatar
Ron
Forumlid
Berichten: 3506
Lid geworden op: wo 9 nov, 2005 22:55
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Team wijzigingen

Bericht door Ron »

(Y) Gatze, jammer dat je die taak moet neerleggen. Maar je maakt een goed onderbouwde keus, in deze tijden kun je haast niet anders.
Succes met je bedrijf
Ron van der Velpen
Hoogeveen

http://www.vandervelpen.nl

Gebruikersavatar
Roel
Forumlid
Berichten: 4494
Lid geworden op: za 28 okt, 2006 9:15
Locatie: Someren

Re: Team wijzigingen

Bericht door Roel »

Beste forumleden,

Er is al enige tijd het een en ander gaande achter de schermen van dit forum. Hier zullen jullie te zijner tijd ongetwijfeld van op de hoogte gesteld worden door het team. Het komt er in elk geval kort gezegd op neer dat er gekozen is na veel en lang discussiëren voor een beleidsverandering.

Ik vind dat je als moderator altijd met de volle 100% inzet je functie moet vervullen en dat je ook allemaal 100% achter het uit te voeren beleid moet staan en ik merk dat dit in mijn eigen geval niet meer zo is. Aangezien ik de enige ben die hier niet achter staat vind ik dat ik de rest van het team niet verder moet dwarsbomen om het gekozen beleid uit te voeren. Dat houd in dat ik een tijdje geleden besloten heb om mijn functie als moderator van dit forum neer te leggen. Dit is een weloverwogen besluit en dit is voor alle partijen de beste oplossing.

Ik kan wel met trots terug kijken op de 3,5 jaar die ik als moderator bijgedragen heb aan dit forum. Ik heb dit altijd met de volle inzet en met de beste bedoelingen gedaan. Het is een uniek forum met een sterk team wat erachter staat. Er word door het team al jaren een ongelofelijke hoop vrije tijd en energie ingestoken, iets wat je als 'gewoon' forumlid niet altijd ziet maar wat je achter de schermen veel beter mee krijgt. Hiervoor alle respect!

Ik wil alle forumleden en ook de (oud) collega's van het team bedanken voor de steun en het vertrouwen. Heel veel succes in de toekomst voor het team!

Ik zal op korte termijn weer als 'gewoon' forumlid op het forum actief zijn.

Roel
Echte vrienden krijg je niet, vrienden die verdien je door er zelf een te zijn!

Gebruikersavatar
service man
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 11829
Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
Locatie: Heerde

Re: Team wijzigingen

Bericht door service man »

Netjes dat je dat zelf zo even uitlegt Roel . petje af en bedankt voor je bijdrage aan dit forum (Y)
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken

johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Re: Team wijzigingen

Bericht door johan de volvo man »

Nou , Roel , in ieder geval hartstikke bedankt voor je inbreng als moderator en voor straks weer welkom als forumlid .
En ik neem mijn petje af voor alle moderators samen die dit forum toch al jaren in de lucht houden , super bedankt mannen
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

Gebruikersavatar
schuiver
Forumlid
Berichten: 3015
Lid geworden op: di 5 sep, 2006 18:22
Locatie: fryslan

Re: Team wijzigingen

Bericht door schuiver »

Roel bedankt (Y) (Y)

Gebruikersavatar
Peter_S
Forumlid
Berichten: 8005
Lid geworden op: zo 21 dec, 2008 11:40
Locatie: Remmerden (gemeente Rhenen)

Re: Team wijzigingen

Bericht door Peter_S »

Roel, kerel bedankt voor je inzet voor het forum die tot mijn verbazing alweer 3,5 jaar heeft geduurd.

Waar blijft de tijd.

Voor het overige wens ik de beheerders en moderatoren veel succes met het voortzetten van dit fantastisch forum.

Zelf hoop ik binnenkort wat meer vrije tijd te hebben om iets bij te dragen aan dit forum.
Met vriendelijke groet Peter Schoeber uit Remmerden

sterk in grafisch werk: www.cunerabv.nl

johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Re: Team wijzigingen

Bericht door johan de volvo man »

Goh , daar zeg je zo wat Peter , 31 oktober 2004 is dit forum op internet gekomen en heeft ondertussen toch al meer dan 7500 geregistreerde leden (Y) , als ik het goed gezien heb .
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

Gebruikersavatar
fabian 954
Forumlid
Berichten: 9065
Lid geworden op: zo 30 sep, 2007 11:16
Locatie: zwartsluis
Contacteer:

Re: Team wijzigingen

Bericht door fabian 954 »

Roel bedankt voor de jaren hulp aan het mooie forum .
het is pas crisis als het bier op is

Plaats reactie

Terug naar “Over het Bouwmachine FORUM”