Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Post hier alles over het forum.

Moderator: Wilco

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Wilco
Beheer van forum & site
Berichten: 5373
Lid geworden op: za 16 okt, 2004 22:10
Locatie: Brakel
Contacteer:

Wat zien jullie graag veranderen op BMF.nl?

Bericht door Wilco »

We zijn de laatste tijd nogal bezig geweest met het veranderen van het forum. Omdat ook wij niet heilig zijn, en ook niet alles kunnen weten willen we graag aan jullie vragen wat er allemaal beter kan aan het forum.

Zo weten we dat het verwijderen van het Speciaal Transport gedeelte niet iedereen beviel. Hier is er plaats voor opmerkingen, ideeën, kritiek, enz. enz. op het forum. Dus wil jij er graag een apart forum bij voor bijv. opleggerfabrikanten? Post het hier.

Maar bedenk wel, houd het netjes :)

Robster
Starter
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 14 sep, 2005 17:04
Locatie: Brielle

Bericht door Robster »

Ik vind wel dat er een overmacht is aan grondverzet.... :D
Niet dat ik het erg vind, super zelfs... (Y)
Wat meer subgroepen in kraanverhuur lijkt me ook wel wat makkelijker

Tevens nog een super voorstel voor iedereen (en Wilco zeker) en wel het volgende

SUPER VOORSTEL / SUPER FOTO

Kunnen we niet allemaal een dag afspreken (beetje vaste members) en dan een voertuig meenemen van het bedrijf of laten komen (voor de gene die dat kunnen) waar ze werken.

Dit doen we ergens in de buurt van Wilco (hij weet vast wel goede plek en is het hoofd hier) en dan maken we een grote foto waar al die voertuigen en personen opstaan. Een groeps foto dus. Deze plaatst wilco op de homepage van BMF. Toch een super idee.... Dan leren we elkaar gelijk eens kennen van gezicht en is het leuk als we elkaar later op een beurs tegenkomen ofzo...

Dus ik neem een kraan of vrachtwagen mee van De Gier en Randy vraagt aan Convoi of ie ze kraan mag meenemen en Wilco een dikke graaver van de zaak enz enz... Dan een heleboel, allemaal er op gaan zitten en fotorolletje vol schieten... Hoe meer hoe leuker toch

Is toch super plan.... :Y :Y :Y

De home page mag wel iets opvrolijken en Wilco kan niet alles alleen dus moeten we hem helpen.
Fijne dag gewenst !

Gebruikersavatar
Alexxxxx
Forumlid
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 7 jun, 2005 12:30
Locatie: Koarnjum, Fryslân
Contacteer:

Bericht door Alexxxxx »

Een meeting met materieel! Goed idee, maar niet voor iedereen realiseerbaar. De baas mepot het er ook mee eens zijn. En je hebt mensne zonder materieel, zoals ik :P Maar het idee is goed. :D

Tsja, ik zou ook echt neit weten wat toe te voegen. De keuze qua subfora is voor mij precies goed, en een hypermoderne versie van de forum software.

Of, nou ja, 1 ding: misschien dat leden ook al hun foto's in 1 post kunnen uploaden, net zoals de mods/admins, in plaats van in allemaal aparte posts.

Gebruikersavatar
MoxyMan
Starter
Berichten: 300
Lid geworden op: do 2 jun, 2005 18:10
Locatie: Groenlo

Bericht door MoxyMan »

Een lijst met daarin de laatste 20 / 30 posts.

Speciaal Transport MOET terug, zeker als je kijkt naar het aandeel dat nu onder Bouwtransport verschijnt.
Laatst gewijzigd door MoxyMan op ma 3 okt, 2005 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MoxyMan
Starter
Berichten: 300
Lid geworden op: do 2 jun, 2005 18:10
Locatie: Groenlo

Bericht door MoxyMan »

@ Robster,

Het idee is leuk maar (bijna) niet uitvoerbaar. Je kunt natuurlijk ook een foto van jezelf met daarop eventueel je machine posten. Heb je toch een persoon achter de naam.

Gebruikersavatar
Frank Liebherr 954
Forumlid
Berichten: 1113
Lid geworden op: zo 2 jan, 2005 20:53
Locatie: Geel
Contacteer:

Bericht door Frank Liebherr 954 »

Ben het eigelijk wel eens met Moxyman. Het is inderdaad een zeer leuk idee om zoiets te doen en het zou ook mooie resultaten geven maar het is onuitvoerbaar. Spijtig genoeg. Maar het idee om foto's te maken van jezelf met je machine is dan wel een goed idee dat beter uitvoerbaar is.

Maar voor de rest is voor mij het bouwmachineforum zeer goed en ik zou niet weten wat er nog aan zou verbeterd kunnen worden. :Y
Liebherr !!
Baldewijns&co bvba

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Bericht door Remko »

Speciaal transport terug zou wel leuk zijn, maar nu het bij vrachtwagens staat is het ook wel te vinden. Gewoon ff wennen dus.

Verder kan ik zo 1,2,3 niet bedenken wat beter zou kunnen.

Remko

Gebruikersavatar
Roger van Nispen
Forumlid
Berichten: 6842
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
Locatie: Geleen
Contacteer:

Bericht door Roger van Nispen »

Op het duitse Bauforum24 en op het LKW-Stefan-Forum zijn er "Userfoto's" dit is misschien ook leuk voor op dit forum, zo krijg je een beetje een idee met wie je schrijft.
Roger

Kijk ook eens op: BouwmachineWeb.com

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Bericht door Remko »

De leeftijden terug bij de mensen is ook wel leuk.
Kun je tenminste zien hoe oud iemand is. Een foto van je zelf als Avatar moet altijd kunnen, gewoon een kleine foto van je zelf uploaden en klaar.

Remko

Gebruikersavatar
Alexxxxx
Forumlid
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 7 jun, 2005 12:30
Locatie: Koarnjum, Fryslân
Contacteer:

Bericht door Alexxxxx »

of een fototopic waar je jezelf kunt showen ;)

Oh nee die is er al (een minuut) :evil:

Plaats reactie

Terug naar “Over het Bouwmachine FORUM”