Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Post hier alles over het forum.

Moderator: Wilco

Advertentie post before
Gebruikersavatar
service man
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 11829
Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
Locatie: Heerde

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door service man »

Dus wat kunnen we hier uit lezen ???
géén waarschuwingen veel bezoekers dus géén vakantie kort om het gaat goed :D :D :D
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken

Gebruikersavatar
Bart
Beheer van forum & site
Berichten: 18897
Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
Locatie: Heeten
Contacteer:

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door Bart »

Wilco schreef:Ook moet ik helaas deze 2 zwartkijkers weer teleurstellen, want met 55.447 absoluut unieke bezoekers afgelopen maand was het niet bepaald rustig op het forum...
Dankzij Google Analytics kunnen we exact zien hoeveel bezoekers komen, waar ze vandaan komen, welke pagina' s men bekijkt, etc.

Als er veel geouwehoerd wordt is het dus druk op BMF en als men er waarschuwing krijgt gaat achteruit op BMF.
Ik denk dat er beter een kachel of een stuk ijzer kan worden opgestookt, dan dat men op BMF de boel opstookt. Als degene die een waarschuwing krijgt, dit niet zint, kan deze beter een andere hobby zoeken.

Ik denk dat ik duidelijk ben over mijn hobby. :)
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.

Gebruikersavatar
rapier
Forumlid
Berichten: 4044
Lid geworden op: zo 26 nov, 2006 1:39
Locatie: 't Harde
Contacteer:

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door rapier »

Wilco
Ik zou het dapper van je vinden om me persoonlijk op te zoeken en dan uit te maken voor zwartkijker I.P.V. dit achter je grijze kassie te typen.
Maar ik kom je echt nog wel een keer tegen of ik zoek je op.
Dan praten we dit uit.
Een hele kwaaie Rapier
Geen last te zwaar voor ap sigaar

Gebruikersavatar
De Zandhaas
Forumlid
Berichten: 1984
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:11
Locatie: Kampen

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door De Zandhaas »

rapier schreef:Wilco
Ik zou het dapper van je vinden om me persoonlijk op te zoeken en dan uit te maken voor zwartkijker I.P.V. dit achter je grijze kassie te typen.
Maar ik kom je echt nog wel een keer tegen of ik zoek je op.
Dan praten we dit uit.
Een hele kwaaie Rapier
appie kom maar naar na kampen lullen we onder genot van een borrel ergens anders over :D

demolitionman
Starter
Berichten: 644
Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 20:10
Locatie: nootdorp

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door demolitionman »

wat het forum aangaat ben ik het met een paar mensen eens want het wordt er niet leuker op.
discussies worden verwijderd en foto's moeten bij een persfotograaf vandaan komen en ga zo maar door.
het is een forum en discussies ontstaan ten aller tijden.
het is slechts zaak om deze discussies niet te laten oververhitten
en dan de foto's
ik weet niet hoe jullie dat doen maar ik ben gewoon aan het werk en heb geen tijd om rond te rijden en foto's te maken
diegenen die wel foto's kunnen maken zullen niet altijd de beste foto's maken want niet iedereen neemt zijn dure camera mee.
de laatste groep met hele series foto's hebben waarschijnlijk tijd zat om dit te doen maar ga de anderen niet vergelijken met deze fotografen en wees blij met de beeldjes die je kan krijgen
foto's van bakje open en bakje dicht is veel storender dan een wat mindere foto van iets wat wel intressant is.
als laatste:
zo rapier
dat is ferme taal!
pas je hier wel mee op?
maar je hebt wel gelijk.

karel kras
Starter
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 11 aug, 2010 19:30

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door karel kras »

demolitionman schreef:wat het forum aangaat ben ik het met een paar mensen eens want het wordt er niet leuker op.
discussies worden verwijderd en foto's moeten bij een persfotograaf vandaan komen en ga zo maar door.
het is een forum en discussies ontstaan ten aller tijden.
het is slechts zaak om deze discussies niet te laten oververhitten
en dan de foto's
ik weet niet hoe jullie dat doen maar ik ben gewoon aan het werk en heb geen tijd om rond te rijden en foto's te maken
diegenen die wel foto's kunnen maken zullen niet altijd de beste foto's maken want niet iedereen neemt zijn dure camera mee.
de laatste groep met hele series foto's hebben waarschijnlijk tijd zat om dit te doen maar ga de anderen niet vergelijken met deze fotografen en wees blij met de beeldjes die je kan krijgen
foto's van bakje open en bakje dicht is veel storender dan een wat mindere foto van iets wat wel intressant is.
als laatste:
zo rapier
dat is ferme taal!
pas je hier wel mee op?
maar je hebt wel gelijk.
zo mag de fam, damsteegt ook reclame maken en een ander ook niet,maar dit zal ook wel weer weg gehaald worden !

Gebruikersavatar
gijsbertus
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 37802
Lid geworden op: zo 29 jul, 2007 19:55
Locatie: Kesteren

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door gijsbertus »

demolitionman schreef:wat het forum aangaat ben ik het met een paar mensen eens want het wordt er niet leuker op.
discussies worden verwijderd en foto's moeten bij een persfotograaf vandaan komen en ga zo maar door.
het is een forum en discussies ontstaan ten aller tijden.
het is slechts zaak om deze discussies niet te laten oververhitten
en dan de foto's
ik weet niet hoe jullie dat doen maar ik ben gewoon aan het werk en heb geen tijd om rond te rijden en foto's te maken
diegenen die wel foto's kunnen maken zullen niet altijd de beste foto's maken want niet iedereen neemt zijn dure camera mee.
de laatste groep met hele series foto's hebben waarschijnlijk tijd zat om dit te doen maar ga de anderen niet vergelijken met deze fotografen en wees blij met de beeldjes die je kan krijgen
foto's van bakje open en bakje dicht is veel storender dan een wat mindere foto van iets wat wel intressant is.
als laatste:
zo rapier
dat is ferme taal!
pas je hier wel mee op?
maar je hebt wel gelijk.
Dus als ik het goed begrijp kijk je hier graag naar.Dit is voor jou niet storend als iedereen zulke foto's plaats.Nou ik personlijk vind dat de mods. het heel netjes doen.Als ik op andere buitenlandse forums kijk dat ze daar halve foto's plaats of heel extreem onscherpe foto's plaatsen.
Bij mij gaat het ook 9 van de 10 keer niet goed hoor maar ik neem wel de tijd om er een redelijk foto van te maken.
Bijlagen
is niet goed.1.jpg
is niet goed.1.jpg (126.17 KiB) 3453 keer bekeken

buddie
Forumlid
Berichten: 1888
Lid geworden op: wo 25 jun, 2008 19:52

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door buddie »

karel kras schreef: zo mag de fam, damsteegt ook reclame maken en een ander ook niet,maar dit zal ook wel weer weg gehaald worden !
Volgens mij staat een ieder vrij om foto's/videos op het forum te plaatsen in het juiste bedrijven topic. Heeft niets met reclame te maken; mooie foto's van materieel in actie zullen dan ook niet worden verwijderd, ik heb het in elk geval nog niet meegemaakt. Wat ik wel jammer vind is dat je hier dan een concreet voorbeeld noemt, want ik kan me indenken dat de forummer in kwestie hier niet zo van gecharmeerd zal zijn. Hij plaatst mooie foto's van materieel in actie en af en toe een filmpje. Ik vind dat topic leuk om in de gaten te houden vanwege de diversiteit van het materieel en de foto's. Uiteraard is dit ook goede reclame voor het bedrijf, maar daar is het de poster niet om te doen.

karel kras
Starter
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 11 aug, 2010 19:30

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door karel kras »

buddie schreef:
karel kras schreef: zo mag de fam, damsteegt ook reclame maken en een ander ook niet,maar dit zal ook wel weer weg gehaald worden !
Volgens mij staat een ieder vrij om foto's/videos op het forum te plaatsen in het juiste bedrijven topic. Heeft niets met reclame te maken; mooie foto's van materieel in actie zullen dan ook niet worden verwijderd, ik heb het in elk geval nog niet meegemaakt. Wat ik wel jammer vind is dat je hier dan een concreet voorbeeld noemt, want ik kan me indenken dat de forummer in kwestie hier niet zo van gecharmeerd zal zijn. Hij plaatst mooie foto's van materieel in actie en af en toe een filmpje. Ik vind dat topic leuk om in de gaten te houden vanwege de diversiteit van het materieel en de foto's. Uiteraard is dit ook goede reclame voor het bedrijf, maar daar is het de poster niet om te doen.
dan kijk je even bij de filmpjes dan weet je wat ik bedoel!

buddie
Forumlid
Berichten: 1888
Lid geworden op: wo 25 jun, 2008 19:52

Re: Nieuw waarschuwingsbeleid BouwmachineForum

Bericht door buddie »

karel kras schreef:
buddie schreef:
karel kras schreef: zo mag de fam, damsteegt ook reclame maken en een ander ook niet,maar dit zal ook wel weer weg gehaald worden !
Volgens mij staat een ieder vrij om foto's/videos op het forum te plaatsen in het juiste bedrijven topic. Heeft niets met reclame te maken; mooie foto's van materieel in actie zullen dan ook niet worden verwijderd, ik heb het in elk geval nog niet meegemaakt. Wat ik wel jammer vind is dat je hier dan een concreet voorbeeld noemt, want ik kan me indenken dat de forummer in kwestie hier niet zo van gecharmeerd zal zijn. Hij plaatst mooie foto's van materieel in actie en af en toe een filmpje. Ik vind dat topic leuk om in de gaten te houden vanwege de diversiteit van het materieel en de foto's. Uiteraard is dit ook goede reclame voor het bedrijf, maar daar is het de poster niet om te doen.
dan kijk je even bij de filmpjes dan weet je wat ik bedoel!
Ik wist dat je dit zou opvoeren en eerlijk gezegd zie ik dat niet als een probleem. Sommige filmpjes (niet allemaal... ;) ) hebben inderdaad een verwijzing naar hun website/telefoonnummer. Deze informatie kun je als je op internet zit (en dat zitten we allemaal) ook zelf achterhalen. Wat ik goed vind is dat die informatie niet pontificaal in het topic staat, maar dat je die alleen aan het einde van een filmpje wat je moedwillig aanklikt, te zien krijgt.

Plaats reactie

Terug naar “Over het Bouwmachine FORUM”