Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Post hier alles over het forum.

Moderator: Wilco

Advertentie post before
hermenj
Forumlid
Berichten: 2071
Lid geworden op: ma 12 apr, 2010 15:12
Locatie: ommen
Contacteer:

Re: Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Bericht door hermenj »

soms komen er ook foto's voorbij die op de kop staan, nu had ik hetzelfde probleem op een ander fourum. Dankzij een beetje uitleg van een van de leden daar is dat opgelost. misschien dat dat hier ook het probleem is.

Hij zegt als je foto's maakt met een iphone en die zet je op de laptop of computer krijg je dat probleem.
Het probleem zit hem in dat Apple het JPEG bestand net iets anders heeft gemaakt als windows.

Als ik nu een foto heb die gedraaid er op komt te staan ga ik naar windows photo viewer, foto draaien, naar de volgende foto, en dan weer terug. Foto nu goed draaien en weer naar de volgende foto. door naar de volgende foto te gaan sla je de foto op.
ie heurt wel goed, maar ie luustert slecht

hermenj
Forumlid
Berichten: 2071
Lid geworden op: ma 12 apr, 2010 15:12
Locatie: ommen
Contacteer:

Re: Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Bericht door hermenj »

Net even in het test topic getest en dat werkt dus (Y) Ik vermoed dat mensen die met een comlete lijn producten van apple(mobiel, tablet en computer) werken zullen er denk ik geen last van.

viewtopic.php?f=19&t=11559&p=827437#p827437
ie heurt wel goed, maar ie luustert slecht

Brian/cranes
Forumlid
Berichten: 2018
Lid geworden op: vr 4 sep, 2015 6:37
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Bericht door Brian/cranes »

hermenj schreef:soms komen er ook foto's voorbij die op de kop staan, nu had ik hetzelfde probleem op een ander fourum. Dankzij een beetje uitleg van een van de leden daar is dat opgelost. misschien dat dat hier ook het probleem is.

Hij zegt als je foto's maakt met een iphone en die zet je op de laptop of computer krijg je dat probleem.
Het probleem zit hem in dat Apple het JPEG bestand net iets anders heeft gemaakt als windows.

Als ik nu een foto heb die gedraaid er op komt te staan ga ik naar windows photo viewer, foto draaien, naar de volgende foto, en dan weer terug. Foto nu goed draaien en weer naar de volgende foto. door naar de volgende foto te gaan sla je de foto op.
Ik heb zelf ook een Apple product maar heb hier geen last van. Mag ik vragen hoe u/je ze op op uw laptop zet? ik mail ze namelijk naar mezelf en dan open ik de foto's op mijn laptop, dat werk perfect!
Opgeven is geen optie

hermenj
Forumlid
Berichten: 2071
Lid geworden op: ma 12 apr, 2010 15:12
Locatie: ommen
Contacteer:

Re: Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Bericht door hermenj »

Ik kopieer ze gewoon via een snoer van de telefoon. Misschien dat daar ook nog weer verschil in zit. Het probleem zit hem voor zover ik weet wel alleen in de staande foto's. Als je die niet maakt merk je het natuurlijk ook niet.
ie heurt wel goed, maar ie luustert slecht

Gebruikersavatar
arjan290b
Starter
Berichten: 808
Lid geworden op: zo 15 jun, 2008 12:26
Locatie: wapenveld
Contacteer:

Re: Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Bericht door arjan290b »

Nee gaat prima zo, zo krijg je er weer een beetje lol in. Heb geen gewone pc meer. Moet dus alles met de telefoon doen. En dan is er niet veel meer an, met halve foto's
"Vaak bi'j te bange!!
www.scheffergroep.nl

jan v o
Starter
Berichten: 203
Lid geworden op: za 15 nov, 2008 18:28
Locatie: Wolfheze

Re: Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Bericht door jan v o »

Ik vind het super nu met dat uploaden!

Dennis Evertse
Starter
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 17:54
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Re: Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Bericht door Dennis Evertse »

ben ik de enige waarbij de knop "active onderwerpen" niet meer werkt?

rick123
Forumlid
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 29 sep, 2012 12:35
Locatie: Kudelstaart NH

Re: Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Bericht door rick123 »

Dennis Evertse schreef:ben ik de enige waarbij de knop "active onderwerpen" niet meer werkt?
Hetzelfde geldt voor de algemene 'zoekbutton' bovenaan de pagina. De pagina wordt bij mij alleen gerefreshed, zonder dat het zoekscherm verschijnt.

Gebruikersavatar
Peter_S
Forumlid
Berichten: 8005
Lid geworden op: zo 21 dec, 2008 11:40
Locatie: Remmerden (gemeente Rhenen)

Re: Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Bericht door Peter_S »

Dennis Evertse schreef:ben ik de enige waarbij de knop "active onderwerpen" niet meer werkt?
Bij mij werkt de "knop" "aktiveonderwerpen" naar behoren. Heb deze knop trouwens gebookmarkt waardoor ik automatisch daar naartoe ga als ik naar het BMF ga op internet.
Met vriendelijke groet Peter Schoeber uit Remmerden

sterk in grafisch werk: www.cunerabv.nl

Gebruikersavatar
papahenkie
Forumlid
Berichten: 5912
Lid geworden op: ma 17 sep, 2007 22:03
Locatie: Heino
Contacteer:

Re: Forumupdate en Lay-out wijzigingen

Bericht door papahenkie »

vind het jammer dat ik maar 1 pagina actieve onderwerpen zie .. aangezien ik niet dagelijks kijk wil ik toch graag iets meer zien
tis nog nooit zo nat wes of dreught weh weer op

Plaats reactie

Terug naar “Over het Bouwmachine FORUM”