ETF (Emirates Truck Factory)

Post hier alles over alle overige (knik-)dumpers

Moderators: Wilco, Bart

Advertentie post before
Gebruikersavatar
kwabbus
Forumlid
Berichten: 1216
Lid geworden op: zo 5 aug, 2007 20:16
Locatie: Kapelle
Contacteer:

Re: Cabine inrichting

Bericht door kwabbus »

hdtruck schreef:We zijn bezig met een unieke cabine voor onze neiuwe dumper. Zaken als geventileerde en verwarmde stoelen, een super Airco geschikt voor rokers, in hoogte verstelbare pedalen, flessen koeler en koelkast zijn reeds voorzien.
Heeft iemand nog suggesties?

Eddy de Jongh, CEO Emirates Truck Factory
Wat is de status van dit project?

Ik zie geen foto's van een echt gebouwde truck in 1:1 Gesneuveld op de tekentafel of toch....................

Wouter

Gebruikersavatar
Cris
Forumlid
Berichten: 18250
Lid geworden op: do 5 mei, 2005 17:13
Locatie: Assen

Re: ETF (Emirates Truck Factory)

Bericht door Cris »

De website is niet meer in gebruik. Ik vrees dat het plan gesneuveld is.
Cris

Yakouza
Starter
Berichten: 182
Lid geworden op: wo 23 nov, 2005 22:11
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: ETF (Emirates Truck Factory)

Bericht door Yakouza »

Dit linkje doet het toch gewoon hoor http://www.etftrucks.nl/.
Ogf ik ben gek aan het worden :mrgreen:

hennyzenga
Starter
Berichten: 230
Lid geworden op: di 16 feb, 2010 11:41

Re: ETF (Emirates Truck Factory)

Bericht door hennyzenga »

Deze link doet het prima, wat een inposante dingen,wordt dit de toekomst???????????????

Gebruikersavatar
Cris
Forumlid
Berichten: 18250
Lid geworden op: do 5 mei, 2005 17:13
Locatie: Assen

Re: ETF (Emirates Truck Factory)

Bericht door Cris »

Ik had de link's uit eerdere postings gebruikt. Die doen het niet meer. Maar die door Yakouza geplaatst is dus wel.
De machine bekijkend moet ik denken aan de film Avatar. Kwam hij daarin ook niet voorbij rijden??
Niet echt natuurlijk, maar in de vorm van CGI.
Cris

Gebruikersavatar
Eyeless
Starter
Berichten: 831
Lid geworden op: vr 15 feb, 2008 21:18
Locatie: Verwegnistan
Contacteer:

Re: ETF (Emirates Truck Factory)

Bericht door Eyeless »

Het ziet er zeker indrukwekend uit maar als dit werkelijk een goed concept was geweest dan had er na 3 jaar toch wel is wat van rondgereden? eerste link uit dit topic is van wo 11 apr, 2007 19:34
Mvg Marco

Je kan alles hufterproof bouwen..Jammer dat ze elke keer betere hufters uitvinden..

buddie
Forumlid
Berichten: 1888
Lid geworden op: wo 25 jun, 2008 19:52

Re: ETF (Emirates Truck Factory)

Bericht door buddie »

Eyeless schreef:Het ziet er zeker indrukwekend uit maar als dit werkelijk een goed concept was geweest dan had er na 3 jaar toch wel is wat van rondgereden? eerste link uit dit topic is van wo 11 apr, 2007 19:34
Ik kan me indenken dat 3 jaar geleden, voor de crisis, financiering voor het eerste gedeelte van het opzetten van zo'n product niet zo moeilijk was. Ik kan me ook indenken dat toen 2 jaar geleden de crisis losbarstte, dit de eerste projecten zijn die de koelkast in worden geschoven. En nu, als alles weer wat beter 'lijkt te gaan' , zou het zo maar kunnen dat er over een x aantal jaar iets rondrijdt, omdat een mijnbouwer wil gaan uitbreiden of z'n productie efficienter te gaan maken. Het feit dat het concept er nog steeds is en nog steeds online staat op een professionele website, doet mij denken dat 't geen doodgebloed ontwerp is.

Daarnaast vind ik 3 jaar niet echt veel tijd om zo'n concept vanaf scratch te moeten ontwerpen. :)

Ben benieuwd.

Gebruikersavatar
Medium Demag
Starter
Berichten: 953
Lid geworden op: vr 21 jul, 2006 14:37
Locatie: Gouderak
Contacteer:

Re: ETF (Emirates Truck Factory)

Bericht door Medium Demag »

Het staat vplgens mij toch niet helemaal stil, want op de site is nu ook een self-loading dumper te zien, en die had ik er bij mijn vorige bezoek op de site niet gezien.

Hans

hdtruck
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 15 apr, 2007 6:05
Locatie: Ras Al Khaimah, U.A.E.

Re: ETF (Emirates Truck Factory)

Bericht door hdtruck »


Gebruikersavatar
Beginneling
Forumlid
Berichten: 1371
Lid geworden op: za 26 jan, 2008 14:18
Locatie: Volendam

Re: ETF (Emirates Truck Factory)

Bericht door Beginneling »

Ik weet het niet.

Het ziet er leuk uit als trein met maar een chauffeur, maar heeft die wel controle genoeg over de voertuigen waar hij niet in zit ?
Wat met een lekke band, of als een voertuig gewoon scheef staat ?

Ik vind het zeker hele mooie concepten, maar of hij tegen een conventionele dumper op kan ?

Er zullen zeker toepassingen zijn waar hij goed te gebruiken is, maar massaal overstappen op deze dumpers zie ik er niet van komen.
"Ken niet" bestaat niet.

Plaats reactie

Terug naar “(Knik-)dumpers”