Werken op jonge leeftijd

Post hier de algemene zaken over bouwmachines. Denk aan een juiste titel om zo het terugvinden te vergemakkelijken!

Moderator: Wilco

Plaats reactie
Advertentie post before
Brian/cranes
Forumlid
Berichten: 2018
Lid geworden op: vr 4 sep, 2015 6:37
Locatie: Almere
Contacteer:

Werken op jonge leeftijd

Bericht door Brian/cranes »

Beste allemaal,

Voor de gene die mij nog niet kennen; Ik ben Brian Kok, 14 jaar, woonachtig in Almere en zit op het Helen Parkhurst (2 Havo).

Mijn interesse voor bouwmachines heb ik al sinds jongs af aan. Ik ben sinds kort 14 en al druk bezig met mijn toekomst en werk.
Op dit moment straat ik zo nu en dan mensen hun achter en voortuinen.
In de vakanties werk ik bij een paarden manege, daar verhoog ik vaak de bestrating en werk ik ook vaak met een minikraan. (op een oudere kubota, type weet ik even niet) Helaas ben ik afhankelijk van mijn werk op de manege, als er geen klusjes zijn daar hoef ik ook niet te komen. (I)
Ik ben daarom sinds kort zo nu en dan aan het solliciteren bij grondverzet bedrijven. Meestal zoek ik iets wat bij mij in de buurt is en nog niet zo groot, dit doe ik omdat ik 14 ben en eigenlijk nog niet mag werken. ;)
Ik vraag hierbij jullie mening over hoe ik het het beste kan aanpakken. En of jullie misschien nog iemand kennen die nog wel een machinst kan gebruiken (dan zie ik graag een pb)
Op dit moment ben ik helaas alleen maar afgewezen voor de sollicitaties (die ik via mail doe)
Mijn ervaring met grondverzet is erg groot! :) Afgelopen zomervakantie was het bedrijf Kieft BV bij mij in de buurt bezig en daar mocht ik helpen, ook ga ik vaak naar opendagen om kranen te testen en te bekijken en op de manege heb ik laatst ook al een bouwput uit gegraven.

Oja voor de geïnteresseerde; Ik wil later meewerkend projectleider worden in het grondverzet.

Mvg, Brian
Opgeven is geen optie

Dennis Evertse
Starter
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 17:54
Locatie: Roosendaal
Contacteer: