Jubileumuitgave 50 jaar BouwMachines gratis downloaden

Post hier de algemene zaken over bouwmachines. Denk aan een juiste titel om zo het terugvinden te vergemakkelijken!

Moderator: Wilco

Plaats reactie
Advertentie post before
Gebruikersavatar
Cynthia
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: di 9 sep, 2014 12:28

Jubileumuitgave 50 jaar BouwMachines gratis downloaden

Bericht door Cynthia »

BouwMachines vierde het 50-jarig bestaan in oktober met een speciale jubileumuitgave. Dit katern is nu voor iedereen gratis te downloaden.

In het jubileumnummer laten we vijftig jaar innovatie, ontwikkeling en werken met bouwmachines de revue passeren. Voor menigeen zal het herinneringen oogsten zijn. Daarnaast vertellen trotse bezitters van machines uit het (verre) verleden over hun passie. Machinisten en monteurs verhalen over de veranderingen die hun vak doormaakte. We blikken terug, maar ook vooruit met SOMA, Het Zwarte Corps en BMWT.

Download hier gratis de jubileumuitgave.
jubileum_bma.jpg
jubileum_bma.jpg (756.75 KiB) 3206 keer bekeken

Gebruikersavatar
Ron
Forumlid
Berichten: 3506
Lid geworden op: wo 9 nov, 2005 22:55
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Jubileumuitgave 50 jaar BouwMachines gratis downloaden

Bericht door Ron »

Leuk idee, met een hele grote maar:

Ik heb de link van Cynthia aangeklikt, maar dan kom je in soort van winkeltje. Dan denk je te kunnen downloaden, maar nee hoor. Het document komt in een winkelwagentje!. Toch ga je verder en dan zie je dat een whitepaper gaat bestellen!
Weer een knop verder, maar dan moet je inloggen. Nu ben ik geen lid/klant of je het daarzo noemt, dus dan maar een account aanmaken?
Nee, op dat moment is voor mij de grap eraf ($)

Nu mag ik hopen dat het betreffende document alleen over grondverzet gaat, want dan is het gemis maar klein.


DONDERS JAMMERE ACTIE!
Ron van der Velpen
Hoogeveen

http://www.vandervelpen.nl

Gebruikersavatar
Cris
Forumlid
Berichten: 18250
Lid geworden op: do 5 mei, 2005 17:13
Locatie: Assen

Re: Jubileumuitgave 50 jaar BouwMachines gratis downloaden

Bericht door Cris »

Inderdaad. Moeilijk gedoe om een tijdschrift online te kunnen bekijken.
Had gewoon een PDF bestandje geplaatst...
Cris

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”