Paus RL 1251 SL-B

Post hier alles over alle overige Laadschoppen

Moderators: Wilco, Bart

Advertentie post before
Diggingpete
Starter
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 1 jan, 2010 18:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Paus RL 1251 SL-B

Bericht door Diggingpete »

De firma van deze Paus is voor onbekend. Maar er zijn forum leden die wel weet van wie deze is

Gebr de Leeuw uit Den Hout ?????

Gebruikersavatar
Johannes93
Starter
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 22 apr, 2013 20:31
Locatie: Diessen (N-Br.)
Contacteer:

Re:

Bericht door Johannes93 »

Bram schreef:
popiejopie schreef:het is gewoon een k.t machine en gelukkig word ie ingerolen voor een ahlmann :Y
Dan wil ik ook nog even wat zeggen, ookal zijn ze nog zo handig in de bouw of bij straatmafketels.Het is allebij niks .Het zijn geen shovels maar ruwterrein heftrucks<maarja ieder zijn eigen mening. (C)
Er kan altijd een maandagmorgen machine tussen zitten. Paus shovels zijn echt niet slecht, het is echte ''Deutsche qualiäit'' dat je bij vele niet kan zeggen. Dat jullie zoveel problemen met die shovel hebben gehad kan altijd maar betekend niet dat alle Paus shovels slecht zijn. Dan is dit waarschijnlijk gewoon een ''maandagmorgen'' machine geweest.

Daarbij, dit type wordt ook heel wat jaren niet meer geproduceerd, tegenwoordig is de 10550 SL zover ik weet de grootste shovel uit de Paus fabriek.

Over die verhalen dat Ahlmann vele beter is...:

Er worden steeds meer Ahlmann's ingerolen op Paus shovels, en ik kan het weten, kom bijna wekelijks bij de importeur.
stevinmonteur schreef:werklust ( de importeur ) schijnt failliet te zijn
Dat kan best kloppen, maar was de shovelfabrikant Werklust niet de importeur? Dat dacht ik omdat ze nu ook Paus shovels onder eigen naam verkopen... En de shovelfabrikant Werklust draiat iniedergeval anno 2013 nog gewoon door.

De importeur is wel veranderd. De vorige zou zich niet meer aan de afspraken houden en verkocht iniedergeval veel te weinig tot niks begreep ik.

Sinds medio 2010 is Geert-JandeKok BV Esbeek de importeur voor de Benelux. Dit bedrijf heeft al vele jaren ervaring met de import van grondverzet machines en heeft onderandere importschappen variërend van regio tot Benelux van onderstaande grondverzetmachine merken op het lijstje staan:

Mustang knik & schrankladers
Hanix minigravers
Bema veegmachines
Krampe kippers en haakarmsystemen
Gehl knikladers
Yanmar minigravers & rupsdumpers
Manitou

Een bedrijf met ervaring en kennis dat staat voor uitstekende kwaliteit en service!
Bij het landbouwlijstje staat o.a. regio import van John Deere landbouwmachines.

''Edit: Sinds medio 2010 moest het zijn, niet medio 2011, dit is nu aangepast!''
Groeten,
Hans

Nothing Runs Like a Deere......... And a Paus

Gebruikersavatar
Mecalac-fan
Forumlid
Berichten: 4179
Lid geworden op: zo 7 jan, 2007 19:10
Locatie: Maurik

Re: Paus RL 1251 SL-B

Bericht door Mecalac-fan »

De werklust heeft een Paus zwenklader onder hun eigen naam werklust maar ze hebben de zwenklader ook zelf aan gepast : onderandere pennen en bussen ook de zij deur enz...

Plaats reactie

Terug naar “Laadschoppen”