Backacter
Advertentie post before
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: wo 3 feb, 2010 15:42
Re: Backacter
jantje
ik zoek geen werk maar we hebben bij deme een discussie over het aantal mensen aan boord en vroeg me af hoeveel er bij andere bedrijfen op een ba1100
staan en welke functie ze hebben.
ik ben zelf tweede operator opde samson en onze ploeg bestaat uit drie en in de dag een elec.
Eerste en tweede operator en een machienist.
ik vroeg me gewoon af of de bezetting daar of bij van oord het zelfde is
ik zoek geen werk maar we hebben bij deme een discussie over het aantal mensen aan boord en vroeg me af hoeveel er bij andere bedrijfen op een ba1100
staan en welke functie ze hebben.
ik ben zelf tweede operator opde samson en onze ploeg bestaat uit drie en in de dag een elec.
Eerste en tweede operator en een machienist.
ik vroeg me gewoon af of de bezetting daar of bij van oord het zelfde is
Re: Backacter
Bij ons is het geloof ik 5 in de dag en 4 in de nacht.Als je moet sleutelen(wat vaak voorkomt bij die dingen) is dat nog niet zo verkeert. Alles is nogal zwaar bij die dingen.
Re: Backacter
Op de Vitruvius lopen wij in de dag met : 1 ste en 2 de Operator, chiefengineer en een engineer en een elec. de elec loopt komt eens in de 12 weken 6weken. S'nachts lopen we met 1ste en 2 de operator en een engineer. Plus wij hebben een TD er die is er altijd bij. Zwaar,dat weet je als je op een dipper begint!!!!!!!!!! Plus er is weinig meer met de hand te tillen.
Bakpen 500 kilo hahaha, boom cilinder 21 ton, duw jij echt niet voor het gat of de pen er in.
Bakpen 500 kilo hahaha, boom cilinder 21 ton, duw jij echt niet voor het gat of de pen er in.
Re: Backacter
Wisselen jullie die hefcilinders met een telekraan ofzo want jullie hebben niet zo'n zware dekkraan van die van ons hebben?
Re: Backacter
Ja met een wal kraan. Jullie hebben een hoogwerker als je die niet hebt! Moet je nog een kraan hebben om met het manbakje de boven pen eruit te halen. Plus je moet toch voor de wal om de oude cilinder aan de wal te leggen. Het heeft voor en nadelen denk maar eens aan je drijfvermogen. We redden ons prima met die kleine kranen.
Re: Backacter
Ja het drijfvermogen is idd niet helemaal optimaal bij die dingen,maar bij de nul hebben jullie ook al eens een spudpaal met de kraan omhoog moeten trekken.
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: wo 3 feb, 2010 15:42
Re: Backacter
oke manen bedankt.
ik heb nog een paar foto's ook
ik heb nog een paar foto's ook
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: wo 3 feb, 2010 15:42
Re: Backacter
Dit rijdt in Vlissingen gewoon over de weg.
- Bijlagen
-
- m_IMG_7670.JPG (126.07 KiB) 2822 keer bekeken
Liebherr.NL is een fotoboek over de historie van Liebherr in Nederland.
Re: Backacter
...
- Bijlagen
-
- m_IMG_7673.JPG (131.02 KiB) 2822 keer bekeken
Liebherr.NL is een fotoboek over de historie van Liebherr in Nederland.