Liebherr TI-274
Moderator: Wilco
Advertentie post before
Liebherr TI-274
Liebherr TI-274
Ong. 170.000 kg en een bak van 162 m3 waar een lading in past van 320 ton !! en dan beladen een snelheid haalt van 69 km/h.
Heel imposant.
En dan te bedenken dat er ook nog een maatje groter te krijgen is in de vorm van de T 282 B (230.000 kg)
Ong. 170.000 kg en een bak van 162 m3 waar een lading in past van 320 ton !! en dan beladen een snelheid haalt van 69 km/h.
Heel imposant.
En dan te bedenken dat er ook nog een maatje groter te krijgen is in de vorm van de T 282 B (230.000 kg)
- Bijlagen
-
- ti-274-1.jpg (127.4 KiB) 6200 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Salesman op zo 29 apr, 2007 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
So baut man Radlader
Re: Bauma 2007
Salesman schreef:Liebherr TI-274
Ong. 170.000 kg en een bak van 162 m3 waar een lading in past van 320 ton !! en dan beladen een snelheid haalt van 69 km/h.
Heel imposant.
En dan te bedenken dat er ook nog een maatje groter te krijgen is in de vorm van de T 282 B (230.000 kg)
- Bijlagen
-
- TI-274-2.jpg (136.29 KiB) 6197 keer bekeken
So baut man Radlader
Re: Bauma 2007
Ik denk dat ik machinst wordt op zo'n machine !Salesman schreef:Salesman schreef:Liebherr TI-274
Ong. 170.000 kg en een bak van 162 m3 waar een lading in past van 320 ton !! en dan beladen een snelheid haalt van 69 km/h.
Heel imposant.
En dan te bedenken dat er ook nog een maatje groter te krijgen is in de vorm van de T 282 B (230.000 kg)
- Bijlagen
-
- Angels-1.jpg (146.21 KiB) 6196 keer bekeken
So baut man Radlader
De TI 272 verscheen een jaar of 3 geleden als prototype. Er was op de Liebherr pagina zelfs een brochure van te downloaden, deze is er al een tijdje van af.ex455 schreef:Dan is dit zijn voorganger dan?
De TI 274 is een verdere ontwikkeling (waarvan de beginselen trouwens terug gaan naar de V-CON 3006) van de TI 272. Het zal zeer interessant zijn om te zie hoe de truck het nu verder gaat doen. De TI 272 werd destijds ook op de Bauma gepresenteerd als 'DE' nieuwe mijnbouw truck, maar behalve een tijdlang extensief testen is er verder niks meer van gehoord. Tot nu dan natuurlijk... We houden het zeker in de gaten, want dit voertuig heeft wel zeer interessante eigenschappen, en kan, in verhouding tot zijn afmetingen, meer lading meenemen dan de trucks van concurrerende fabrikanten.