Liebherr L 580 2plus2
Moderator: Wilco
Advertentie post before
- Wilco
- Beheer van forum & site
- Berichten: 5373
- Lid geworden op: za 16 okt, 2004 22:10
- Locatie: Brakel
- Contacteer:
Liebherr L 580 2plus2
- Bijlagen
-
- 144_4472.JPG (93.53 KiB) 8670 keer bekeken
-
- 144_4469.JPG (155.54 KiB) 8670 keer bekeken
-
- 144_4446.JPG (77.02 KiB) 8670 keer bekeken
-
- 144_4439.JPG (72.54 KiB) 8671 keer bekeken
-
- 144_4438.JPG (115.16 KiB) 8671 keer bekeken
-
- 144_4437.JPG (93.19 KiB) 8671 keer bekeken
-
- 144_4436.JPG (86.66 KiB) 8671 keer bekeken
-
- 144_4435.JPG (89.19 KiB) 8672 keer bekeken
-
- 144_4421.JPG (70.43 KiB) 8671 keer bekeken
-
- 144_4418.JPG (48.39 KiB) 8672 keer bekeken
-
- 144_4417.JPG (95.74 KiB) 8672 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Wilco op wo 7 mar, 2007 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie foto's Wilco!!
Ik zag een L 564 op Bouwmaterieel Ahoy' staan en verbaasde me er over hoe groot dat ding eigenlijk is. Ik had natuurlijk het Joal model al, maar als je 'm dan eens in het echt ziet is het toch wel ff wat anders!!!
De L 580 heb ik zelf nog nooit gezien. Waar staat deze machine?
Remko
Ik zag een L 564 op Bouwmaterieel Ahoy' staan en verbaasde me er over hoe groot dat ding eigenlijk is. Ik had natuurlijk het Joal model al, maar als je 'm dan eens in het echt ziet is het toch wel ff wat anders!!!
De L 580 heb ik zelf nog nooit gezien. Waar staat deze machine?
Remko
- Wilco
- Beheer van forum & site
- Berichten: 5373
- Lid geworden op: za 16 okt, 2004 22:10
- Locatie: Brakel
- Contacteer:
Deze staat deze week nog in Brakel.Remko schreef:De L 580 heb ik zelf nog nooit gezien. Waar staat deze machine?
Laatst gewijzigd door Wilco op ma 15 mei, 2006 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roger van Nispen
- Forumlid
- Berichten: 6842
- Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
- Locatie: Geleen
- Contacteer:
- Wilco
- Beheer van forum & site
- Berichten: 5373
- Lid geworden op: za 16 okt, 2004 22:10
- Locatie: Brakel
- Contacteer:
De Liebherr L 584 zijn ze aan het ontwikkelen, en er zijn ook al foto's van gesignaleerd. Als je de Liebherr-fabriek in Bischofshoven bezoekt, dan willen ze hem wel even voor je buiten rijden, doen ze namelijk wel vaker.Danny schreef:Spijtig dat ze maar gemaakt worden tot de 580 of weet soms iemand als er nog zwaardere types op de markt komen?
De nieuwe aandrijvingstechnologie is gebaseerd op een transmissie met twee verschillend grote direct opgebouwde oliemotoren, die over een afzonderlijke koppeling beschikken. Met het versnellen en het afremmen van de machine is minstens één van de twee oliemotoren actief. Hierdoor behoud het de machine van schokpartijen bij het overschakelen en zorgt het voor een geleidelijke, niet meer dan noodzakelijke drijfsnelheid en tractiemacht in elke werksituatie.erik500 schreef:Mooi machientje !!! Kan mij iemand zeggen waar die 2+2 voor staat ??
Dit kun je ook merken als je het gas loslaat op een helling, de machine zal nooit terugrollen en altijd blijven staan, zónder rem. Ook met een volle bak kun je dan gewoon het gas en de rem loslaten zonder terug te rollen.
Is er nergens een bumpersticker te krijgen met "I LOVE LIEBHERR"? Ik weet niet waarom, maar van alle merken is Liebherr toch m'n favoriet. Zal wel zijn omdat het een Europees merk is... Ik weet het niet, maar het heeft gewoon iets.
Maar goed, de L 584?? Dat wilde ik net vragen!!! Het zal tijd worden dat Liebherr grotere wielladers gaat maken, helemaal omdat ze nu ook knik-dumpers gaan uitbrengen. Hoi, misschien gaan ze ze wel in sets uitbrengen!! Klinkt misschien een beetje vreemd, maar dat hebben ze met de R996 & T-282 ook gedaan. Op de Liebherr pagina staat zelfs een brochure over de samenwerking tussen deze twee monsters. Jammer dat ik de T282 en de R996 dieplepel nog niet heb...
Weet iemand trouwens of er nog grote (L 564) wielladers in Nederland in gebruik zijn?
Remko
Maar goed, de L 584?? Dat wilde ik net vragen!!! Het zal tijd worden dat Liebherr grotere wielladers gaat maken, helemaal omdat ze nu ook knik-dumpers gaan uitbrengen. Hoi, misschien gaan ze ze wel in sets uitbrengen!! Klinkt misschien een beetje vreemd, maar dat hebben ze met de R996 & T-282 ook gedaan. Op de Liebherr pagina staat zelfs een brochure over de samenwerking tussen deze twee monsters. Jammer dat ik de T282 en de R996 dieplepel nog niet heb...
Weet iemand trouwens of er nog grote (L 564) wielladers in Nederland in gebruik zijn?
Remko
- Frank Liebherr 954
- Forumlid
- Berichten: 1113
- Lid geworden op: zo 2 jan, 2005 20:53
- Locatie: Geel
- Contacteer: