New Holland MH City
Moderator: Paul
Advertentie post before
- Roger van Nispen
- Forumlid
- Berichten: 6842
- Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
- Locatie: Geleen
- Contacteer:
New Holland MH City
In Geleen stond deze New Holland MH City (Case WX 145) Demomachine.
Foto 1/4
Foto 1/4
- Bijlagen
-
- 5.JPG (148.11 KiB) 7823 keer bekeken
- Roger van Nispen
- Forumlid
- Berichten: 6842
- Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
- Locatie: Geleen
- Contacteer:
- Roger van Nispen
- Forumlid
- Berichten: 6842
- Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
- Locatie: Geleen
- Contacteer:
- Roger van Nispen
- Forumlid
- Berichten: 6842
- Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
- Locatie: Geleen
- Contacteer:
- william brooymans
- Forumlid
- Berichten: 3730
- Lid geworden op: di 3 mei, 2005 19:22
- Locatie: Nieuw-vossemeer
- Hitachi zaxis210Lc
- Starter
- Berichten: 322
- Lid geworden op: ma 17 jan, 2005 19:49
- Locatie: Boezinge- Ieper
- william brooymans
- Forumlid
- Berichten: 3730
- Lid geworden op: di 3 mei, 2005 19:22
- Locatie: Nieuw-vossemeer
- Bart
- Beheer van forum & site
- Berichten: 18897
- Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
- Locatie: Heeten
- Contacteer:
De techniek van de mobiele Case/New Holland graafmachines is behoorlijk onder handen genomen. Ik kan je vertellen dat deze techniek helemaal niet meer zo op de bekende O&K-techniek lijkt. In het blad Loonbedrijf stond een impressie van een Case WX 145 (NH versie is MH City) dit model is de eigenlijke opvolger van de O&K MH City.
Welnu, de gehele bovenwagen is onder handen genomen en lijkt niet meer op die van de O&K MH City. Motor ligt dwars achterin, koelers staan aan de zijkant, hydro-olietank staat tussen de motor en contragewicht, geen looppad meer achter de cabine (zoals Case en O&K eerder hadden. De bediending is volledig electronisch aangestuurd, dus niet hydraulisch en alles, maar dan ook alles is electronisch instelbaar.
Welnu, de gehele bovenwagen is onder handen genomen en lijkt niet meer op die van de O&K MH City. Motor ligt dwars achterin, koelers staan aan de zijkant, hydro-olietank staat tussen de motor en contragewicht, geen looppad meer achter de cabine (zoals Case en O&K eerder hadden. De bediending is volledig electronisch aangestuurd, dus niet hydraulisch en alles, maar dan ook alles is electronisch instelbaar.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.
Lees de Forumregels eens door.
- william brooymans
- Forumlid
- Berichten: 3730
- Lid geworden op: di 3 mei, 2005 19:22
- Locatie: Nieuw-vossemeer
dat hadden de laatste O&K's ook allemaal al onze laatste MH (plus op foto) heeft ook al de electronische bediening in plaats van hydraulische
O&K heeft een jaar voor de verandering naar de NH merknaam bijna alle typen kranen opnieuw onder handen genomen en daaruit is gekomen wat jij allemaal opnoemde incl. het nieuwe design
O&K heeft een jaar voor de verandering naar de NH merknaam bijna alle typen kranen opnieuw onder handen genomen en daaruit is gekomen wat jij allemaal opnoemde incl. het nieuwe design
- Bijlagen
-
- O&K MH plus stelgiek (528 x 396).jpg (32.52 KiB) 7710 keer bekeken