Caterpillar D 6 van de Braal: Een taai ras

Post hier alles over de Caterpillar Bulldozers en wieldozers
Advertentie post before
Gebruikersavatar
Vetpot
Starter
Berichten: 951
Lid geworden op: di 12 jul, 2011 19:43
Locatie: Etten Leur

Re: Caterpillar D 6 van de Braal: Een taai ras

Bericht door Vetpot »

Ik heb het niet bewust gedaan, hoewel ik de watersnood wel heel bewust heb meegemaakt, ik was 11 jaar dus de flarden van beelden blijven dan hangen.
ik kan mij nog goed herinneren dat ik met mijn vader naar Klundert ging kijken, waar ik kort bij woonde, en het water tot de dakgoot stond, allemaal heel triest.
Ook ben ik vijf jaar geleden met een GMC naar Zeeland geweest, om een herdenking luister bij te zetten.
groetjes Rinus
Beter in een keer goed gedaan.

Gebruikersavatar
rapier
Forumlid
Berichten: 4044
Lid geworden op: zo 26 nov, 2006 1:39
Locatie: 't Harde
Contacteer:

Re: Caterpillar D 6 van de Braal: Een taai ras

Bericht door rapier »

Ik kon het verhaalje al uit het blaadje van Geveke&co.
Ken je zien dat het taaie rakkers waren.
Tijdje geleden heb ik bij Theo v.d.Veldt diverse splinternieuwe Cat's gezien die uit de MS Tricolor kwamen :? :?
Hebben ze maar een klein tijdje in het zoute water gezeten.
Echt. Dat wou je niet zien zoals deze waren aan gevreten.
Rapier
Geen last te zwaar voor ap sigaar

Gebruikersavatar
Vetpot
Starter
Berichten: 951
Lid geworden op: di 12 jul, 2011 19:43
Locatie: Etten Leur

Re: Caterpillar D 6 van de Braal: Een taai ras

Bericht door Vetpot »

Dan moet ik ook maar eens gaan kijken en koffie gaan drinken, maar die boot is toch al een paar jaar geleden gezonken.
Ik heb er ook nog even stage gelopen :D eind 91 toen ik me verveelde na mijn Mozambique tijd, aardige mensen en erg gastvrij, ook als ik Theo of iemand van de club tegen kom altijd even een babbel, meestal bij RB op Moerdijk.
Groetjes Rinus
Beter in een keer goed gedaan.

Maarten Fens
Starter
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 19 dec, 2007 22:36
Locatie: Langeweg

Re: Caterpillar D 6 van de Braal: Een taai ras

Bericht door Maarten Fens »

"Vroeger was alles beter" !!!! Ach alle tijden zullen hun eigen charmes hebben...........de verhalen zijn in ieder geval mooi. Je zou bijna een bouwmachineforumuitje om Kesteren / 't Harde en Etten-Leur {of de verhalen meenemen om ze in Wouw tot leven te wekken} heen organiseren :D (Y)

Maar Etten is hier naast de deur, dus als er een taxi nodig is....... Maar ondanks dat het hele bericht off topic is, is de strekking: diep respect voor de mooi verhalen iedere keer.
Not the sky is the limit, maar de hoogte van het viaduct wel.

Plaats reactie

Terug naar “Dozers”