Oil Quick systeem

Post hier alle bijzonderheden over aanbouwdelen aan bouwmachines.

Moderator: Paul

Advertentie post before
cjsiku
Forumlid
Berichten: 2854
Lid geworden op: wo 11 jan, 2006 10:58

Re: Oil Quick systeem

Bericht door cjsiku »

Heel snel een busje of 20 bestellen. Na wat schades door gebrek aan fatsoenlijke communicatie word dat ook wel minder. Niet voor niets dat juist in het transport al een kentering gaande is.
Ervaring is iets wat je krijgt kort nadat je het nodig had...

Gebruikersavatar
hannes
Forumlid
Berichten: 3260
Lid geworden op: wo 26 aug, 2009 18:14
Locatie: sluiskil
Contacteer:

Re: Oil Quick systeem

Bericht door hannes »

Ik wil nog geen platkop als grondwerker en dus zeker niet als machinist. Met de juiste spullen zoals oilquick, draai/kantelstuk/gps en met goed opgeleide, ervaren mensen maak je een werk veel sneller en efficienter dan met goedkope machines en platkoppen. De dure aanschaf van het materieel is veel sneller terug verdiend dan een machinist die voor elke klus 25% meer tijd nodig heeft...

Hollender
Starter
Berichten: 57
Lid geworden op: vr 6 apr, 2007 17:13
Locatie: Leuven

Re: Oil Quick systeem

Bericht door Hollender »

Ten eerste vind ik de benaming platkop nogal racistisch, kunnen we het gewoon over Oost-Europeanen hebben? Daarbij hebben die gasten, met alle respect, lang niet het niveau van de gemiddelde Nederlandse machinist. Als zijn machinisten gaan lopen lijkt me dat sterk als enkel het gebrek aan een quickoil systeem daar de oorzaak van is, er zijn belangrijkere dingen die je doen beslissen om te blijven of niet.
L'enfer, c'est les autres

Warhamstr
Starter
Berichten: 428
Lid geworden op: wo 4 aug, 2010 12:13

Re: Oil Quick systeem

Bericht door Warhamstr »

Misschien typen ze ook wel een stuk duidelijker dan de gemiddelde Belgische machine knutselaar! Win/win!

Met andere woorden; lees je relaas nog eens door voor je op [verstuur] klikt.

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Oil Quick systeem

Bericht door janbak »

Als je echt het systeem wil wacht even met kopen . Er komt veel nieuws op de markt , tegen een normale prijs op de markt

Plaats reactie

Terug naar “Aanbouwdelen”