Herstelwerk van aanbouwdelen
Moderator: Paul
Advertentie post before
- komatsu pc 290-8
- Starter
- Berichten: 167
- Lid geworden op: do 24 jan, 2008 19:34
- Locatie: sint maarten
- Contacteer:
Re: Herstelwerk van aanbouwdelen
jan heeft geen petje gehad denk en vind het daarom niks
- service man
- Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
- Berichten: 11829
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
- Locatie: Heerde
Re: Herstelwerk van aanbouwdelen
Overal gaat er wat stuk dan demarec dan verachtert
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken
Re: Herstelwerk van aanbouwdelen
wat is slecht of goed ? Wat krijg je voor je geld !
ik vind/denk dat wat ik zie, wat er heden op de markt is,
dat de grijpers van Zijtveld de beste koop is !
en voor de scharen ijzer of voor beton de trevi benne .
kijk alleen eens naar de cilinder montage van de bijde merken ?
ik vind/denk dat wat ik zie, wat er heden op de markt is,
dat de grijpers van Zijtveld de beste koop is !
en voor de scharen ijzer of voor beton de trevi benne .
kijk alleen eens naar de cilinder montage van de bijde merken ?
Re: Herstelwerk van aanbouwdelen
De beste crushers zijn degene die je per kilo aankoopt
- Bijlagen
-
- IMG_0627.JPG (650.69 KiB) 2994 keer bekeken
Re: Herstelwerk van aanbouwdelen
snelle handel op een verkoping, niet wachten op je geld betalen voor halen.
Re: Herstelwerk van aanbouwdelen
Normaal reageer ik niet op je "bijzondere uitspraken" Jan, maar als je weet hoe Demarec is ontstaan, en door wie deze is opgericht, vind ik het heel bijzonder dat je dit merk zo de grond in wil trappen, net of je ergens in het verleden een akkefietje met ze heb gehad, komt zo op mij over en net zoals eerder wordt gezegd, alles kan kapotjanbak schreef:ja weer op een ander stuk/ las van de, schaar/vergruizer, je kan altijd aan het werk blijven met een demarec in je klanten bestand.service man schreef:kunnen ze hem weer kapot maken
als je klanten heb met demarec demolition equipment heb je altijd werk als hersteller !
Mannen blijven kinderen,
Alleen het speelgoed wordt duurder....
Alleen het speelgoed wordt duurder....
- service man
- Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
- Berichten: 11829
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
- Locatie: Heerde
Re: Herstelwerk van aanbouwdelen
Jan bruin , toen demarec is begonnen hadden ze de tekeningen nog van de ouwe frima (laat ik het maar zo zeggen )
maar dat houd een keer op . en dan moet je op eigen benen gaan staan !!!
maar alles kan kapot
maar dat houd een keer op . en dan moet je op eigen benen gaan staan !!!
maar alles kan kapot
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken
Re: Herstelwerk van aanbouwdelen
Dat is misschien wel zo, maar zover ik weet ( kan het mis hebben hoor ), hadden ze deze zelf ontworpen zeg maarservice man schreef:Jan bruin , toen demarec is begonnen hadden ze de tekeningen nog van de ouwe frima (laat ik het maar zo zeggen )
maar dat houd een keer op . en dan moet je op eigen benen gaan staan !!!
maar alles kan kapot
Mannen blijven kinderen,
Alleen het speelgoed wordt duurder....
Alleen het speelgoed wordt duurder....
Re: Herstelwerk van aanbouwdelen
Alles kan kapot !
even dit ik heb niets tegen Demarec, alleen sta ik met regelmaat met open mondt te kijken hoe het gemaakt is, en hoe men het gelast heb.
er zijn nog fabriekanten waar ik dingen tegen komt dat ik mij afvraagt hoe kan je dat zo maken .
Wat mij wel stort aan Demarec en in Belgie Tramac de verdeler van Demarec dat er nooit wat kapot gaat en als het kapot gaat
leg het aan de kraanman verkeerd gebruik !
En dat de heren nog al wat min doen over de fabriekanten uit Italy en Korea .
Wat mij op is gevallen dat Trevi benne zijn produckten nog altijd met de hand last ,
met een goede in branding , en de cilinder met een eind aansluiting punt , en de cilinderbus gemonteerd is aan het bewegende deel ( bek)
geen schade van betonijzer op de zuigerstang en geen belasting op de cilinderbus halfenwegen de cilinderbus .
en zij hebben de hydra motor beveiligt wat zij hebben over genomen van een belgie bouwer,
waar de motoren fabriekant Parker met 4 man hebben staan kijken en maar een vraag hadden waar om doen de ander het niet zo,
nooit geen piek druk meer , en dat heb Trevi ook nu .
even dit ik heb niets tegen Demarec, alleen sta ik met regelmaat met open mondt te kijken hoe het gemaakt is, en hoe men het gelast heb.
er zijn nog fabriekanten waar ik dingen tegen komt dat ik mij afvraagt hoe kan je dat zo maken .
Wat mij wel stort aan Demarec en in Belgie Tramac de verdeler van Demarec dat er nooit wat kapot gaat en als het kapot gaat
leg het aan de kraanman verkeerd gebruik !
En dat de heren nog al wat min doen over de fabriekanten uit Italy en Korea .
Wat mij op is gevallen dat Trevi benne zijn produckten nog altijd met de hand last ,
met een goede in branding , en de cilinder met een eind aansluiting punt , en de cilinderbus gemonteerd is aan het bewegende deel ( bek)
geen schade van betonijzer op de zuigerstang en geen belasting op de cilinderbus halfenwegen de cilinderbus .
en zij hebben de hydra motor beveiligt wat zij hebben over genomen van een belgie bouwer,
waar de motoren fabriekant Parker met 4 man hebben staan kijken en maar een vraag hadden waar om doen de ander het niet zo,
nooit geen piek druk meer , en dat heb Trevi ook nu .
Re: Herstelwerk van aanbouwdelen
ik wilde een folder van herstellingen plaatsen maar het is te groot probeer het later