Trilblok voor graafmachine

Post hier alle bijzonderheden over aanbouwdelen aan bouwmachines.

Moderator: Paul

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Jantje
Forumlid
Berichten: 1897
Lid geworden op: zo 16 okt, 2005 12:10
Locatie: Numansdorp

Re: Trilblok voor graafmachine

Bericht door Jantje »

johan de volvo man schreef:Hier nog een oudje van Dehaco , trilblokje hebben wij jaren terug eens overgenomen van een ander district binnen waterschap Groot Salland , maar is zeker wel een jaar of twintig oud , misschien wel ouder . Mooi handig blokje , is al tevreden met een goeie 35 liter olie per min. , zodoende kan hij op de maaikorf aansluiting en kan ik hem gebruiken in combinatie met de verlengiek .
Is dus eigenlijk meer een trilblok voor aan een mini/midi graver. Maar niet te min, zeker handig voor aan een verleng arm Johan. (Y) Hebben jullie er ook nog een klem bij om damwand te zetten ?
--- Als je je werk ziet, ben je nooit te duur ---

simonklein
Starter
Berichten: 744
Lid geworden op: zo 29 mei, 2005 16:32
Locatie: Hippolytushoef
Contacteer:

Re: Trilblok voor graafmachine

Bericht door simonklein »

(Y)
Bijlagen
DSCF3794.JPG
DSCF3794.JPG (140.51 KiB) 4807 keer bekeken

simonklein
Starter
Berichten: 744
Lid geworden op: zo 29 mei, 2005 16:32
Locatie: Hippolytushoef
Contacteer:

Re: Trilblok voor graafmachine

Bericht door simonklein »

Mooi compact blokje van ICE
Bijlagen
DSCF3795.JPG
DSCF3795.JPG (131.55 KiB) 4807 keer bekeken

johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Re: Trilblok voor graafmachine

Bericht door johan de volvo man »

Jantje schreef:
johan de volvo man schreef:Hier nog een oudje van Dehaco , trilblokje hebben wij jaren terug eens overgenomen van een ander district binnen waterschap Groot Salland , maar is zeker wel een jaar of twintig oud , misschien wel ouder . Mooi handig blokje , is al tevreden met een goeie 35 liter olie per min. , zodoende kan hij op de maaikorf aansluiting en kan ik hem gebruiken in combinatie met de verlengiek .
Is dus eigenlijk meer een trilblok voor aan een mini/midi graver. Maar niet te min, zeker handig voor aan een verleng arm Johan. (Y) Hebben jullie er ook nog een klem bij om damwand te zetten ?
Niet bij dit trilblok , we hebben ook nog een groter Dehaco trilblok met dubbel excentriek , daar zit wel een klem bij voor stalen damwand . Ik zal er komende week wat foto,s van proberen te maken . En zou zeker een mooi trilblokje zijn voor een mini/midi graver , we willen er nog een keer een snelwissel voor de Herder machine aanzetten zodat we het trilblok daar ook aan kunnen hangen .
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

Gebruikersavatar
Jantje
Forumlid
Berichten: 1897
Lid geworden op: zo 16 okt, 2005 12:10
Locatie: Numansdorp

Re: Trilblok voor graafmachine

Bericht door Jantje »

johan de volvo man schreef:
Jantje schreef:
johan de volvo man schreef:Hier nog een oudje van Dehaco , trilblokje hebben wij jaren terug eens overgenomen van een ander district binnen waterschap Groot Salland , maar is zeker wel een jaar of twintig oud , misschien wel ouder . Mooi handig blokje , is al tevreden met een goeie 35 liter olie per min. , zodoende kan hij op de maaikorf aansluiting en kan ik hem gebruiken in combinatie met de verlengiek .
Is dus eigenlijk meer een trilblok voor aan een mini/midi graver. Maar niet te min, zeker handig voor aan een verleng arm Johan. (Y) Hebben jullie er ook nog een klem bij om damwand te zetten ?
Niet bij dit trilblok , we hebben ook nog een groter Dehaco trilblok met dubbel excentriek , daar zit wel een klem bij voor stalen damwand . Ik zal er komende week wat foto,s van proberen te maken . En zou zeker een mooi trilblokje zijn voor een mini/midi graver , we willen er nog een keer een snelwissel voor de Herder machine aanzetten zodat we het trilblok daar ook aan kunnen hangen .
Ik weet niet wat standaard is voor een Herder, maar als dit een cw 1/10 is, kun je de oren er misschien tussen lassen zodat je het trilblok en aan de Volvo en aan de Herder kan hangen.
--- Als je je werk ziet, ben je nooit te duur ---

Gebruikersavatar
Rinse
Forumlid
Berichten: 6425
Lid geworden op: vr 3 jun, 2005 20:18
Locatie: Hippolytushoef

Re: Trilblok voor graafmachine

Bericht door Rinse »

simonklein schreef:Mooi compact blokje van ICE
Zeker een heel fijn blok, weegt 270 kg en heeft een dubbel excentriek.
Bijlagen
P1040314-border.jpg
P1040314-border.jpg (127.94 KiB) 4680 keer bekeken

johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Re: Trilblok voor graafmachine

Bericht door johan de volvo man »

Ik weet niet wat standaard is voor een Herder, maar als dit een cw 1/10 is, kun je de oren er misschien tussen lassen zodat je het trilblok en aan de Volvo en aan de Herder kan hangen.

Daar zat ik ook aan te denken (Y) ;) , maar in elk geval bedankt voor de tip .
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Re: Trilblok voor graafmachine

Bericht door johan de volvo man »

Hier nog een foto van ons Dehaco trilblok met klem om stalen damwand mee in- of uit de grond te trillen
Bijlagen
10-5-2011 008.JPG
10-5-2011 008.JPG (96.43 KiB) 4503 keer bekeken
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Re: Trilblok voor graafmachine

Bericht door johan de volvo man »

Nog één van de klem
Bijlagen
10-5-2011 010.JPG
10-5-2011 010.JPG (133.2 KiB) 4502 keer bekeken
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

Gebruikersavatar
Tom_1978
Starter
Berichten: 204
Lid geworden op: wo 20 jan, 2010 19:28

Re: Trilblok voor graafmachine

Bericht door Tom_1978 »

Vematec trilblok profielen trillen tbv. zonnecollectoren
Bijlagen
Vematec trilblok.JPG
Vematec trilblok.JPG (175.61 KiB) 4131 keer bekeken

Plaats reactie

Terug naar “Aanbouwdelen”