Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
Moderator: Paul
Advertentie post before
Re: Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
Interessant topic!
Re: Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
laatst een storing opgelost bij een Terex dumper. Had diverse elektrische storingen met hoofdschakelaar uit.
Handigheid kent geen tijd!
Re: Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
waren drie draadjes bij de hoofdschakelaar om, eentje kaal geschuurd en zorgde voor vreemde storingen met vochtigheid, waaronder de claxon die spontaan blijft toeteren, de hele nacht door
Handigheid kent geen tijd!
Re: Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
Bij 2 CAT 349'ers die nu beide rond de 11.000 uur hebben de volledige kabelboom vervangen. Die verkruimelden gewoon tussen je vingers. Niet blij mee....
Re: Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
wie kent ze nog? Vandaag weer eens een banjozeefje los gehad van hitachi-1, wat helemaal dicht zat met prut.
Handigheid kent geen tijd!
- service man
- Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
- Berichten: 11829
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
- Locatie: Heerde
Re: Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
ja ikke heb mij de klere gezocht ooit naar een brandstof probleem bij een aggegaat . zat ook zo'n kl....en zeefje in
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken
-
- Starter
- Berichten: 230
- Lid geworden op: di 16 feb, 2010 11:41
Re: Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
En ik ook ooit!!!
Re: Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
Ja hier ook. Zodoende indd geleerd dat bijna alle Hitachi's deze filtertjes hebben. Nu is het mijn standaard antwoord als mensen mij vragen wat de oorzaak is waarom een Hitachi stopt...
- patrick-zaxis130W
- Forumlid
- Berichten: 3675
- Lid geworden op: vr 30 dec, 2005 17:19
- Locatie: oosthuizen
- Contacteer:
Re: Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
Hier ook bekend. En wat Gatze al schrijft bij zulke vragen dit eerst nakijken. Eerste keer was nog een hele zoekerij bij me ZX130W .
Re: Diverse foto's grondverzetmachine-techniek
En wat te denken van het kleine lek gaatje in de banjobout bij b.v. DAf maar die kom je op vele motoren tegen, als dat dicht zit en je weet het niet kan je ook lang zoeken.
Beter in een keer goed gedaan.