Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
Moderator: Paul
Advertentie post before
Re: Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
En als je de pen van de nieuwe ketting gaat monteren even 24 uur van te voren in de vriezer gooien.
Dan gaat hij er super makkelijk in.
Dan gaat hij er super makkelijk in.
Re: Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
Er zijn Prima oplossingen voor nieuwe rijwerk, zal er van de winter ook wel inzitten het revisiewerk
http://www.drenth-grondverzet.nl
T komt goed.
T komt goed.
Re: Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
Heb wat met het rijwerk van een D9 liggen worstelen bij de MUW . Vooral die verrekte eind pen !
Alles nog monteren met loodwit .
Alles nog monteren met loodwit .
I LOVE BIG OLD STINKY NOISY MACHINES
Re: Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
Iemand hier al enige tijd ervaring met het rijwerk van ITR?
Ben voor onze machine ook toe aan een revisie en hebben eerder altijd Berco gekocht, maar ben wel benieuwd naar de kwaliteit van ITR.
Hoe is bijv. het slijtagebeeld in vergelijking met een Berco ketting
Zijn deze merken met elkaar te vergelijken, of is ITR van mindere kwaliteit.
Groeten Gerben
Ben voor onze machine ook toe aan een revisie en hebben eerder altijd Berco gekocht, maar ben wel benieuwd naar de kwaliteit van ITR.
Hoe is bijv. het slijtagebeeld in vergelijking met een Berco ketting
Zijn deze merken met elkaar te vergelijken, of is ITR van mindere kwaliteit.
Groeten Gerben
- service man
- Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
- Berichten: 11829
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
- Locatie: Heerde
Re: Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
jep. wij hebben een machine op itr staan . denk ongeveer anderhalf jaar in de sloop
niks raars aan te zien maar zijn we 2000uur verder dus??
is wel goedkoper dan en berco
niks raars aan te zien maar zijn we 2000uur verder dus??
is wel goedkoper dan en berco
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken
Re: Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
Hoi service man,
2000 uur met het rijwerk zegt natuurlijk nog niet zo veel over de slijtvastheid.
Onze machine loopt veel in de leidingbouw en natuurwerk en maakt zijn meters wel, kan met de huidige ketting denk ik een dikke 6500 uur halen als ik hem helemaal af rij.
Ben dus wel op zoek naar rijwerk waar we in een keer door kunnen naar de 12 a 13000 uur.
Bedankt voor de reactie, misschien nog andere forummers met ervaringen over ITR.
Groeten Gerben
2000 uur met het rijwerk zegt natuurlijk nog niet zo veel over de slijtvastheid.
Onze machine loopt veel in de leidingbouw en natuurwerk en maakt zijn meters wel, kan met de huidige ketting denk ik een dikke 6500 uur halen als ik hem helemaal af rij.
Ben dus wel op zoek naar rijwerk waar we in een keer door kunnen naar de 12 a 13000 uur.
Bedankt voor de reactie, misschien nog andere forummers met ervaringen over ITR.
Groeten Gerben
- bvvoorst
- Forumlid
- Berichten: 1830
- Lid geworden op: di 25 mar, 2008 19:23
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
Re: Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
Ik denk dat je dan wel heel erg hoge eisen eraan stelt wanneer je zoveel rijdt...jcb220 schreef: Ben dus wel op zoek naar rijwerk waar we in een keer door kunnen naar de 12 a 13000 uur.
Veni Vidi Excavati
- service man
- Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
- Berichten: 11829
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
- Locatie: Heerde
Re: Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
ik denk Wat Ben ook als schijft , je verwachingen te hoog zijn
ga je niet halen met een rij werk in dat werk , wij zitten in de sloop en rijden dus redelijk weinig , maar tussen de 8 en 10.000is het echt gebeurt
wel heb ik er eens een nieuwe sprockert tussen door gemonteerd. als de ketting nog zo zo is ga je nog 1000tot 1500 uur rekken maar dan ben je echt aan nieuw toe .
ga je niet halen met een rij werk in dat werk , wij zitten in de sloop en rijden dus redelijk weinig , maar tussen de 8 en 10.000is het echt gebeurt
wel heb ik er eens een nieuwe sprockert tussen door gemonteerd. als de ketting nog zo zo is ga je nog 1000tot 1500 uur rekken maar dan ben je echt aan nieuw toe .
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken
Re: Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
Ik bedoelde dat wanneer er straks een ander rijwerk onder zit, ik met de machine naar de 12 a 13000 uur kan.
Het rijwerk moet dan dus weer een 6 tot 6500 uur mee.
Onze ervaring leert dat dat met een product van Berco goed mogelijk is.
Ben daarom ook benieuwd naar de producten van ITR.
Groeten Gerben
Het rijwerk moet dan dus weer een 6 tot 6500 uur mee.
Onze ervaring leert dat dat met een product van Berco goed mogelijk is.
Ben daarom ook benieuwd naar de producten van ITR.
Groeten Gerben
-
- Starter
- Berichten: 512
- Lid geworden op: zo 13 okt, 2013 11:03
- Locatie: Heerde
Re: Rijwerkrevisie en rijwerkslijtage bij rupsmachines.
Laat je dan tussentijds ook nog een keer de bussen van de rupskettingen een halve slag draaien?jcb220 schreef:Ik bedoelde dat wanneer er straks een ander rijwerk onder zit, ik met de machine naar de 12 a 13000 uur kan.
Het rijwerk moet dan dus weer een 6 tot 6500 uur mee.
Onze ervaring leert dat dat met een product van Berco goed mogelijk is.
Ben daarom ook benieuwd naar de producten van ITR.
Groeten Gerben