Demolition Giants - Afbeeldingen en DVD

Post hier de algemene zaken over sloopwerken en de sloopbedrijven.

Moderator: André

Advertentie post before
Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door geertyke »

De DVD's zijn vanavond binnengekomen over de Demolition Giants. De prijs is 20 euro los en 23 euro inclussief verzendkosten. Een speciale prijs en is in nederland alleen via www.highreachdemolition.com verkrijgbaar.

Degenen die PB hebben gestuurd krijgen z.s.m. reactie en kunnen gauw de grootste sloopmachines in actie zien. Een echte aanrader (Y) .

Wie nog interessse heeft, doe een pb'tje.

Team www.highreachdemolition.com

Remco Kruis en Geert-Yke Rusticus

Gebruikersavatar
volvogek
Starter
Berichten: 986
Lid geworden op: di 14 dec, 2004 20:48
Locatie: Sambeek
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door volvogek »

Ik heb hem ook, hij is echt de moeite waard. De machines die erop staan zijn wel bekend bij de forumgangers.

Gr Marcel
Demolition Squad

Gebruikersavatar
Wilco
Beheer van forum & site
Berichten: 5373
Lid geworden op: za 16 okt, 2004 22:10
Locatie: Brakel
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door Wilco »

We weten inmiddels waar de DVD te bestellen is en dat deze de moeite waard is. Het lijkt mij daarom bij deze overbodig om nog heel veel meer reclame te maken in dit topic. Mochten jullie dit nodig achten dan kan dit in het reclame-topic, zoals ieder ander dat daar ook mag en op de rest van het forum niet. En ga nu niet vertellen dat we de mensen weer eens niks gunnen want we hebben dit topic lang genoeg gedoogd, want zoals in de forumregels te lezen is:
- Besteed aandacht aan de inhoud van je topic.
Als je een discussie wilt starten, begin duidelijk met een nieuw topic waarin je je stelling goed beargumenteert. Loze mededelingen en topicstarts van slechts één regel worden door BMF niet gewaardeerd.
Topics welke van meet af aan voorzien van reclame boodschappen, dus daar waar materieel te koop of te huur wordt aangeboden, zijn niet toegestaan.

- Het maken van reclame voor commerciële websites is verboden als het gaat om het verwijzen naar te verhandelen objecten. Het is wel toegestaan als men naar bijv. technische gegevens, een afbeelding of een PDF-bestand wil verwijzen en dit relevant is voor een post of discussie.
Mocht je het hier niet mee eens zijn dan kun je in de forumregels ook nog dit vinden:
Gebruikers van het forum verklaren zich door het aanmelden op dit forum automatisch akkoord met onderstaande forumregels en aanwijzingen en zijn bereid deze na te leven.

Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door geertyke »

ja we weten het

Gebruikersavatar
ERIC TB
Forumlid
Berichten: 1216
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 11:46
Locatie: Afferden (Gld.)
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door ERIC TB »

Los van de discussie over "het reclame maken".

Ik heb de DVD ook al ontvangen en bekeken.
Mijn eerste indruk is dat de makers van deze DVD het allemaal heel goed en proffesioneel hebben aangepakt en het is zeker geen hobby filmpje. Er zit een goede opbouw en goed verhaal in. Ook al is de gesproken taal engels, deze zal voor de meeste onder ons zeker goed te volgen zijn. Deze reportage zou zo op Discovery kunnen worden uitgezonden.

Ook de prijs is wel goed t.o.v. wat je er voor krijgt.

Ik denk dat de DVD voor alle liefhebbers hier op het forum een echte aanrader is.

Gebruikersavatar
caterpillar-freak
Starter
Berichten: 970
Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 10:45
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door caterpillar-freak »

Ik heb de dvd ook, het engels is redelijk te volgen. Ik vind het echt een aanrader voor iedereen die al een klein beetje houdt van sloopmachines. Hopelijk komt er ook een volgende! Haha

Ben benieuwd

Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door geertyke »

Volgend jaar is bedoeling dat deel 2 verschijnt. In de serie komt ook een DVD over hijskranen.

High Reach Demolition
Forumlid
Berichten: 2043
Lid geworden op: do 21 okt, 2004 22:05
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door High Reach Demolition »

geertyke schreef:Volgend jaar is bedoeling dat deel 2 verschijnt. In de serie komt ook een DVD over hijskranen.
In deel 2 als alles mee zit (hebben het oa gehad over):

- AF Decom oa. Cat 5130 Triple 34-25
- Hitachi EX1200
- Komatsu PC1250
- Volvo EC700 HRD

en meer in de pen....

We'll keep you updated!
The Sky is the Limit ...!!!
gr, RemCo
http://www.vantunen.net
http://www.highreachdemolition.com

High Reach Demolition
Forumlid
Berichten: 2043
Lid geworden op: do 21 okt, 2004 22:05
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door High Reach Demolition »

caterpillar-freak schreef:DVD over sloopmachines uit Italie enzo, lijkt me ook wel intressant. Is dat niet een goed idee Remco ?
Ja, er zit iedergeval iets van PMI in oa. een Volvo, maar kijken ook of er iets te regelen valt om ook de PMI150 aan het werk te zien (dat ding is echt GIGA > formaatje 5110B TUHD90-5) en wellicht nog iets van de Leader Despe (R984 HRD) of Baraldi (de 3 R984's HRD's en/of met die giga betonkraaker eraan). Maar nog niets zeker. Ben het wel met je eens dat het er in moet want Italië loopt qua slooptechnieken en machines nog steeds wel voorop.

Alles is ook min of meer afhankelijk van het succes van deel 1. Indien zo krijgt Steve wellicht meer draaidagen en kan je dus meer/vaker machines bezoeken.
The Sky is the Limit ...!!!
gr, RemCo
http://www.vantunen.net
http://www.highreachdemolition.com

Tristan
Starter
Berichten: 151
Lid geworden op: di 24 okt, 2006 19:36
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Re: Demolition Giants

Bericht door Tristan »

Ik heb hem ook al thuis liggen en het is inderdaad een zeer informatieve film met alle techniek goed uitgelegt,

Voor het volgend keer ook mischien thema multifunctioneel zoiets als de 870 van NKR of AD (C) ,
Mzzl Tris www.stcbv.nl

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”