Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Post hier de algemene zaken over sloopwerken en de sloopbedrijven.

Moderator: André

Advertentie post before
janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

Jorn schreef:Kom op Jan, dit is nog steeds wartaal. Graag wat zorgvuldiger nalezen voor je iets post.
Dit is echt te slordig.

Groeten Jorn
Team Bouwmachineforum
als dit wartaal is dan bestaan er geen mensen meer die nog met een machine kunnen werken ,ik heb verhuur gedaan en gestopt om twee redende een dat men er niet mee kan werken en twee dat je altijd moet bellen achter je geld

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

poucke schreef:Man Man Man :D :D :D :D
poucke als je uit belgie ben ? zo ja dan val je ook onder dat volk , en dat weet je zelf heel goed, en denk na voor je wat zeg .en zeg even ja of nee ?

fendtboertje
Starter
Berichten: 75
Lid geworden op: di 19 aug, 2008 16:45
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door fendtboertje »

Jorn schreef:Kom op Jan, dit is nog steeds wartaal. Graag wat zorgvuldiger nalezen voor je iets post.
Dit is echt te slordig.

Groeten Jorn
Team Bouwmachineforum
Beste Jorn,

Ik vind het zeer jammer dat ik dit een moderator moet zeggen maar jeetje.... Als je Jan graag wil begrijpen dan weet ik zeker dat je dit zonder moeite kan lezen, die man doet z'n best hier open uitleg te geven over een hele grote frustratie van hem, dat is op zich al een hele opgave voor de meeste mensen! Maar erger is nog dat hij keer op keer de mond gesnoerd word, ik word er eerlijk gezegd moedeloos van hoe hier op her forum met Jan omgegaan word! En nee, ik wil niet voor Jan opkomen of hem verdedigen, ik verwacht alleen dat als men commentaar op Jan zijn spelling en/of manier van communicatie heeft dat die gene zelf geen enkele moeite met het onderbouwen en uitleggen van zijn mening heeft. Helaas slaat men daar de plank vaak heeeel erg mis, spreek die mensen aan en verduidelijk desnoods Jan zijn verhaal maar ga er geen commentaar op leveren aub!

Gebruikersavatar
service man
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 11829
Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
Locatie: Heerde

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door service man »

ik denk als jan zo zijn rekening voor een klant op maakt hij géén € krijgt ;)
ik snap wel wat die bedoelt . maar zo handig is het allemaal niet meer
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken

fendtboertje
Starter
Berichten: 75
Lid geworden op: di 19 aug, 2008 16:45
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door fendtboertje »

service man schreef:ik denk als jan zo zijn rekening voor een klant op maakt hij géén € krijgt ;)
ik snap wel wat die bedoelt . maar zo handig is het allemaal niet meer
Daar heb je ook een punt Gerrit, zonder twijfel!

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

service man schreef:ik denk als jan zo zijn rekening voor een klant op maakt hij géén € krijgt ;)
ik snap wel wat die bedoelt . maar zo handig is het allemaal niet meer
mijn klanten ontvangen een factuur van herstelingenen met onderdelen en arbeid een totaal bedrag ,
totaal onderdelen met een totaal arbeid en dat in een bedrag
maar er is een ding wat telt blijf het heel , wil je niet dat het heel blijf ga op een ander .met veel uitleg over de factuur div enz daar besteed ik geen tijd aan
het gaat over wat je krijg na herstelling , gaat het om de prijs dan doe ik niet mee,
een nieuwe bek van een vergruizer kost 12000 € en een maand wachten of hem maken een weekend en 5OOO € wat wil je ?
Laatst gewijzigd door janbak op do 16 okt, 2014 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jorn
Forumondersteuning
Berichten: 4680
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 0:16
Locatie: Twente

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door Jorn »

Beste Fendtboertje en ook Janbak,

Dat ik Jan wel of niet wil snappen staat los van mijn reacties over Jan's laatste postings.
Ik wil jullie beiden graag wijzen op onderstaande forumregel:
Lees vóór dat je een reactie plaatst deze goed door.
Het komt voor dat reacties in een opwelling worden geschreven. Voor dat je een reactie post, kun je dus nog corrigeren en dit kan een hoop ergernissen en onnodig kwalijk commentaar schelen. Houdt reacties formeel of vriendelijk. Men is uiteindelijk altijd nog te gast op het forum. Hierbij kan de knop 'voorbeeld' een handig controlemiddel zijn om het eigen bericht op bijv. spelfouten te controleren.
Uit eerdere berichten van Jan blijkt gewoon dat hij ook helder en begrijpelijk kan posten.
Dus laat die frustratie even bezinken en post dan je bericht.

Groeten Jorn
Team Bouwmachineforum
Posten? Lees eerst de forumregels door: forumregels

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

Jorn schreef:Beste Fendtboertje en ook Janbak,

Dat ik Jan wel of niet wil snappen staat los van mijn reacties over Jan's laatste postings.
Ik wil jullie beiden graag wijzen op onderstaande forumregel:
Lees vóór dat je een reactie plaatst deze goed door.
Het komt voor dat reacties in een opwelling worden geschreven. Voor dat je een reactie post, kun je dus nog corrigeren en dit kan een hoop ergernissen en onnodig kwalijk commentaar schelen. Houdt reacties formeel of vriendelijk. Men is uiteindelijk altijd nog te gast op het forum. Hierbij kan de knop 'voorbeeld' een handig controlemiddel zijn om het eigen bericht op bijv. spelfouten te controleren.
Uit eerdere berichten van Jan blijkt gewoon dat hij ook helder en begrijpelijk kan posten.
Dus laat die frustratie even bezinken en post dan je bericht.

Groeten Jorn
Team Bouwmachineforum
dit is voor mijn een punt wat ik aanhaal en door veel ontkent wordt de punten en komma het papier , niet wat je met je kop en handen kent ,
en daar om denk ik dat er geen nieuwe ondernemers bij komen (van uit niets , geen show bedrijven) wel de show bedrijven geen vak kennis .
aub lees het twee of meer keren voor een antwoord te geven (op de punten en komma) en niet alleen uit het oog punt van de werknemer .

Gebruikersavatar
nielsvo
Forumlid
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 19 jun, 2011 18:21
Locatie: Hattemerbroek

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door nielsvo »

Volgens mij probeert Jan te zeggen dat hij heel hard gewerkt heeft in de verhuur van aanbouwdelen en dat er altijd wel iets niet goed was. En dat hij daar op een bepaald moment helemaal klaar mee was.

Zoiets? :mrgreen:

fendtboertje
Starter
Berichten: 75
Lid geworden op: di 19 aug, 2008 16:45
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door fendtboertje »

janbak schreef:
Jorn schreef:Beste Fendtboertje en ook Janbak,

Dat ik Jan wel of niet wil snappen staat los van mijn reacties over Jan's laatste postings.
Ik wil jullie beiden graag wijzen op onderstaande forumregel:
Lees vóór dat je een reactie plaatst deze goed door.
Het komt voor dat reacties in een opwelling worden geschreven. Voor dat je een reactie post, kun je dus nog corrigeren en dit kan een hoop ergernissen en onnodig kwalijk commentaar schelen. Houdt reacties formeel of vriendelijk. Men is uiteindelijk altijd nog te gast op het forum. Hierbij kan de knop 'voorbeeld' een handig controlemiddel zijn om het eigen bericht op bijv. spelfouten te controleren.
Uit eerdere berichten van Jan blijkt gewoon dat hij ook helder en begrijpelijk kan posten.
Dus laat die frustratie even bezinken en post dan je bericht.

Groeten Jorn
Team Bouwmachineforum
dit is voor mijn een punt wat ik aanhaal en door veel ontkent wordt de punten en komma het papier , niet wat je met je kop en handen kent ,
en daar om denk ik dat er geen nieuwe ondernemers bij komen (van uit niets , geen show bedrijven) wel de show bedrijven geen vak kennis .
aub lees het twee of meer keren voor een antwoord te geven (op de punten en komma) en niet alleen uit het oog punt van de werknemer .
Beste Jorn,

Prachtig dat je dit aanhaalt! Als moderator heb je als geen ander een perfecte mensenkennis nodig om juist te kunnen handelen in elke situatie, of jij Jan wel of niet wil snappen staat dan ook direct in verbinding met jou reactie op Jan! Als jij namelijk als moderator niet je best wil doen om Jan te snappen dan begrijp ik je reactie volkomen! Doe je daar wel je best voor dan zie je gelijk dat Jan geen mensen wil afkraken, geen mensen wil veroordelen maar zich hard maakt voor een andere manier van denken. Als jij van mening bent dat Jan en ik ons niet aan die mooie regel houden heb ik graag dat je dat even tot in de puntjes onderbouwt, graag ook openbaar want via pb is het allemaal wel erg makkelijk communiceren natuurlijk.

Ik schrijf mijn reacties niet in een opwelling en aan Jan zijn manier van schrijven zie ik ook dat dat bij Jan enkel de reacties zijn waar bij hem die opwelling uitgelokt word! Ik heb helemaal niet de intentie om hier een discussie over de manier van discussievoeren te starten. Maar beste Jorn, het zou toch geweldig zijn als je eerst even heel goed bekijkt en nog weer is terugleest (dit kan middels de voorbeeld knop) wat een reactie van jou kan losmaken bij je gasten. Geen mens steekt hetzelfde in elkaar en daar zou jij als moderator toch als geen ander mee om moeten kunnen gaan, zeker op een forum als dit waar de mensen met een opleiding in communicatie zomaar dun gezaaid zijn.

Vergeet niet, zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten!

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”