Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Post hier de algemene zaken over sloopwerken en de sloopbedrijven.

Moderator: André

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Jorn
Forumondersteuning
Berichten: 4680
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 0:16
Locatie: Twente

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door Jorn »

Je snapt mijn reactie nog steeds niet he! Het gaat mijn niet om de inhoud van Jan's bijdrages.
Maar als ik iets 4x door moet lezen om er überhaupt een klein beetje lijn in te ontdekken, heb ik er genoeg moeite voor gedaan.
Een opmerking van mijn kant is dan gerechtvaardigd. En als ik niet had gereageerd, had een andere moderator het wel gedaan.

En nu graag weer ontopic. Verdere reacties hierop kunnen via pb worden afgehandeld.

Groeten Jorn
Team Bouwmachineforum
Posten? Lees eerst de forumregels door: forumregels

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

even dit, nu zonder blad voor de mond ,
ik heb ervaren door de verhuur van aanbouwdelen, dat er niet zo veel mensen zijn die echt met de aanbouwdelen kunnen of willen werken.
het leg nooit aan de kraanman die heb veel ervaring !
het leg nooit aan de machine !
de monteur van de machine heb altijd gelijk ! die kan zijn vak
de leverancier van de machine heb ook altijd gelijk !
van welk merk je ook maar neemt het is altijd zo !

en de gsm doet er ook geen goed aan , zelf niet meer zoeken gewoon even bellen hij doet het niet.

5 meest voorkomende probleem van het niet werken van een aanbouwdeel;
nr 1 schroef snelkoppeling niet vast .
nr 2 de schakelaar in de kraan niet aan .
nr 3 geen druk op de leidingen , niet afgesteld .
nr 4 gewoon geen leiding systeem op de kraan of geen vrije retour .
nr 5 er staat nog een kogel kraan dicht .

dus even de verhuurde bellen , als je dan vraag zit alles vast ,staat de kogel kranen open , heb je funtie in geschakeld ,is de kraan afgesteld ,
dan is het antwoord JA wat denk je nu wel dat ik geen ervaring heb en denk je dat de dealer zijn vak niet kent ?

dan moet je als verhuurde naar de machine , en je bewijzen dat het niet aan het aanbouwdeel leg ,
meer maal, 2 of meer maal er na toe, eerst bewijzen aan de kraanman , en dan komt de monteur een dag later, dan kan je er nog eens naar toe om het nog eens te laten zien dat je aanbouwdeel wel goed is

en mensen zeg nu niet dat het niet waar is, er zijn hier ook mede forums die dat zelf hebben mee gemaakt .

en ja forums als ik zeg dat er niet veel meer zelf nagedacht woord,en mensen die de vak kennen er niet veel meer zijn,en als een dier achter elkaar aanlopen, dat komt door deze ervaring van de afgelopen 17 jaar verhuur .
er zijn uitzonderingen

Gebruikersavatar
service man
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 11829
Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
Locatie: Heerde

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door service man »

met je top 5 kan ik ver in mee gaan . maar wij verhuren niet , en hebben géén snel koppelingen ,bewust al gedaan ,wat er niet op zit gaat niet kapot
maar zijn ook bedrijven die per gsm . proberen te helpen . lukt dat niet
stuur ik een monteur . maar ligt het aan jouw of je machine , dan gaat de meter lopen en kunje betalen .
das ook een andere manier van verhuren
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

service man schreef:met je top 5 kan ik ver in mee gaan . maar wij verhuren niet , en hebben géén snel koppelingen ,bewust al gedaan ,wat er niet op zit gaat niet kapot
maar zijn ook bedrijven die per gsm . proberen te helpen . lukt dat niet
stuur ik een monteur . maar ligt het aan jouw of je machine , dan gaat de meter lopen en kunje betalen .
das ook een andere manier van verhuren
goeden avond , je geeft zelf aan dat jullie niet verhuren , dus een echte sloper werk niet met snelkoppelingen op de slangen, beter kan het niet zonder die dingen ,
over de gsm mijn stelling, er woord te snel gebeld men kijk zelf niet meer waar om er een aanbouwdeel niet werkt de kraanmannen zitten op hun stoel en eerst de baas bellen , dan de verhuurde bellen, als men belt en je vraag zit je in de kraan is het 99% ja , dan vraag je heb je de snelkoppelingen vast gemaakt? ,trek ze nog eens na , dat heb ik al gedaan, staan de kogelkranen goed?,schakel de functie knop van je sorteergrijper of scharen of hamer nog eens in en uit ? he wat denk je dat ik niet met mijn machine kan werken jong !, het is goed ik kom al even naar oostende rijden dan maar , ik zet tegen wording de motor van mijn auto niet meer af voor dat de kraanman bij zijn kraan is heb ik de snelkoppelingen na getrokken en werk het weer , of de schakelaar in werking gezet , wel een half dag naar de kloten, om dat meneer niet wil of je kan begrijpen, en als je een factuur stuurt dan hangt de baas aan de bel , de kraanman had even een ander verhaal vertelt . en het is helaas wel de waarheid , ik vind dat niet normaal .
en een andere manier van verhuren is de nieuwe manier elke uur een factuur en niet snel betalen een recht zaak goed voor meneer de raadsmannen en zo maak je alles onbetaalbaar voor de mensen die nog een verbouwing willen doen , hoe meer regels hoe duurde, maar dat is voor idee een ,
dat heet een sneeuw bol het wordt grote en duurde .

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

ik wel nog even een ding zegen een forum de heer poucke is er ook zo een nu man man man ! zelf een sorteergrijper komen huren na een dag terug brengen ik heb er niet me gewerkt dus je moet er geen factuur van sturen ! wat waar om niet mee gewerkt? ja mijn kraan heb de leidingen niet, zo mens heb wel kommataar op je punten en komma ? en als ik dan zeg wat een lul dan ben ik kort door de bocht ?

Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door geertyke »

service man schreef:met je top 5 kan ik ver in mee gaan . maar wij verhuren niet , en hebben géén snel koppelingen ,bewust al gedaan ,wat er niet op zit gaat niet kapot
Wat voor kopelingen zitten er dan op de slangen van de Volvo EC 460C HR (ch)

Gebruikersavatar
service man
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 11829
Lid geworden op: wo 20 aug, 2008 15:54
Locatie: Heerde

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door service man »

Geen
Als u een goedkope monteur zoekt ? verder zoeken

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

er kunnen wel snelkoppelingen op zitten, maar alleen voor de draaifunctie, motoren van de scharen en grijpers,
die hebben niet zo veel olie flow

Gebruikersavatar
Sleaze
Forumlid
Berichten: 5914
Lid geworden op: vr 3 mar, 2006 23:29
Locatie: Makkum
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door Sleaze »

Zware Kogelkranen

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

Sleaze schreef:Zware Kogelkranen
die zitten niet op de slangen !

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”