Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Post hier de algemene zaken over sloopwerken en de sloopbedrijven.

Moderator: André

Advertentie post before
hoomer
Starter
Berichten: 125
Lid geworden op: do 25 nov, 2010 20:25

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door hoomer »

nou hier dan ook maar een reactie van een sloopmachinist :D

ik ben werkzaam bij een klein sloopbedrijf in dordrecht, ons machine park bestaat uit 2 bobcats een minigraver van 5 Ton en 2 Rupskranen van 35 Ton en 38 ton verder rijdt er nog een vrachtwagen rond en een Manitoe verreiker met een bereik van 14 meter.

uitrusting is allemaal beperkt aangezien het werk momenteel toch allemaal voor prijzen weg gaat waar je niet gelukkig van wordt, een maand geleden ben ik samen met de collega naar een klus geweest waar we een datacentrum van het zilveren kruis hebben gesloopt, dit was van beton en dik ook :o om dit werk toch goed te kunnen klaren is er een hydraulische hamer gehuurd bij dehaco (Lisserbroek) uiteindelijk is deze hamer z'n 2 maanden op de klus in gebruik geweest, aangezien 2 maanden aardig in de papieren loopt is het nu zo dat ze de hamer gelijk hebben gekocht op het werk. verhuur blij wij blij!

ik bedoel eigenlijk alleen maar te zeggen dat huren zo slecht nog niet is, wij doen dit zeer regelmatig aangezien hier toch vaak wel leuke voordelen aan zitten zoals : onderhoudt, geen machines die stilstaan als er even geen werk voor is etc

wij zijn dan ook erg blij met bedrijven zoals : Gehlmax & Dehaco
Slopen is geen werk, Het is een passie!

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

geachte forums, even dit het is goed dat er mensen zijn die de moeit nemen om een reactie te geven ,
ik wil even dit meegeven ,ik denk dat ik vrij goed een sloopwerk kan in schaden ,ik heb de lasten 15 jaar uitrusting stukken verhuurd ,
van een graafbak , sloopgrijpers , scharen , hamers , van alles in de top meer dan 150 stuks,dag en nacht aan het werk ,
gestopt op een dag ,op maandag, vrijdag om 4 uur een auto laden (hamer) om 7 uur gaan leveren , tussen door telefoon de hamer doe het niet , nog een de grijper draad niet, nog een de bak is te smaal hij is 75 cm ik moet 80 cm hebben , je trilblok lekt , heb je een ce papier van de bak,het mes van de grijper is niet nieuw , het is zaterdag geen bedrijf wat nog open is , bel even naar jan die is er wel prijs aanvragen , probleem met de kraan/ aanbouwdeel , een onderdeel nodig nu de anderen kunnen wel verkopen door de week maar bel niet voor een wissel stuk op zaterdag dan zijn zij dicht.
er kom een tweede deel.

Gebruikersavatar
Jorn
Forumondersteuning
Berichten: 4680
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 0:16
Locatie: Twente

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door Jorn »

janbak schreef:er kom een tweede deel.
Volgens mij heb je een Palmke of Jupilertje teveel op Jan, want er is geen touw aan vast te knopen wat je hier allemaal prbeert te vertellen............... (ch)
Posten? Lees eerst de forumregels door: forumregels

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

op vrijdag nacht om 2 uur thuis, zaterdag om 5 uur de rial knipper leveren en prof draaien ,om 7 telefoon de rial knipper is niet goed , zet de kraan eens terug op vergruizer funtie ja hij doet het weer, nog meer afleveren zaterdag avond 23 uur een slang kapot aan de rialknipper even naar brussel een nieuwe slang , kapot door schade hijgen schuld maar ik moet komen ,zondag om 6 uur een grijper voor de mannen van de rialknipper spoed het werk valt stil , nog even twee ijzerscharen die op zaterdag bestelt zijn rond 18uur klaar maken , nazien leveren op zondag nacht 12uur in rekkem aan de grens vang rial knippen , werk ook niet geen druk op het leiding systeem twee huur cat kranen voor dat er een mens van cat er is is het wel 5 uur morgens terug naar huis gestopt op de snelweg ! een brug over de weg met meer dan 10 beton palen dat kan niet , totaal kapot als mens ! en waar om dat er geen ander mens nog nadenk / of weet wat hij doet
op maandag denk men nog maar aan twee dingen wat heb ik vrijdag verdiend en hoe snel is het vrijdag .
er kom nog een deel.

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

Jorn schreef:
janbak schreef:er kom een tweede deel.
Volgens mij heb je een Palmke of Jupilertje teveel op Jan, want er is geen touw aan vast te knopen wat je hier allemaal prbeert te vertellen............... (ch)
ik ben nog niet klaar even geduld

Gebruikersavatar
Jorn
Forumondersteuning
Berichten: 4680
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 0:16
Locatie: Twente

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door Jorn »

Kom op Jan, dit is nog steeds wartaal. Graag wat zorgvuldiger nalezen voor je iets post.
Dit is echt te slordig.

Groeten Jorn
Team Bouwmachineforum
Posten? Lees eerst de forumregels door: forumregels

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

door de verhuur is mijn kort door de bocht opgebouwd , heren wat je daar in mee maakt , er zijn twee dingen je werkt voor een bedrijf wat allen maar zie naar wat de omzet is geen vakkennis helaas de door snee verhuurde , ga je voor een stuk vak werk dan ben je eigenwijs en vallen zij je aan om hen zelf te vrijwaren ,en dat is bij grote bedrijven maar ook helaas bij kleine bedrijven , je moet elke dag vechten tegen de verkopers van een merk want wat zij zegen is waar , daar word je heel moe van , daar om kan ik wel eens kort door de bocht zijn maar het is niet van een dag , je wel echt niet weten wat je mee maakt als verhuurder als je voor je vak gaat een meer waarde .zelf op werken van de klant het moeten voordoen hoe een werk stuk werkt , zelf een dag ge draad met de kraan van de klant om dat de kraanman het niet zag zitten hoe hij het gebouw moet gaan slopen dus zelf maar even het gebouw plaat gooien dat heb ik meer maal gedaan .
Laatst gewijzigd door janbak op do 16 okt, 2014 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

Jorn schreef:Kom op Jan, dit is nog steeds wartaal. Graag wat zorgvuldiger nalezen voor je iets post.
Dit is echt te slordig.

Groeten Jorn
Team Bouwmachineforum
je heb nog nooit machines verhuurd zo te horen , het is een schande wat er nu met een machine werkt ( niet idee een maar wel veel )

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

en forums nog een ding als er nog eens een demo geven woord van sloop uitrustingstukken wil ik ook me doen maar zet de heren verkopers ook eens op een kraan voor een demo , ik wil een ding zegen ik denk , dat ik kan slopen met een kraan , ik kan ze zelf bouwen, ik kan ze zelf herstelen ,en ik kan er mee werken zelf een demo mee geven ,wie nog van de verkopers? ik sta open voor een demo dag met de verkopers en een door snee kraanman .

poucke
Starter
Berichten: 45
Lid geworden op: za 10 jan, 2009 14:32

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door poucke »

Man Man Man :D :D :D :D

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”