Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Post hier de algemene zaken over sloopwerken en de sloopbedrijven.

Moderator: André

Advertentie post before
fendtboertje
Starter
Berichten: 75
Lid geworden op: di 19 aug, 2008 16:45
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door fendtboertje »

oxbow schreef:Bij veel aanbouwdelen is er echt geen handleiding nodig, veel simpeler als een sorteergrijper kan het bijna niet.
Een beetje bedrijf laat het aan de eigen monteur of verantwoordelijke over om de machinisten in te lichten over hoe ze ermee moeten werken en aansluiten. (een leverancier kan toch moeilijk tegen 8 machinisten een uitleg gaan doen over een sloophamer)

Wat ik zorgwekkender vind is zoals een nieuwe doosan waar ik pas inzat, dat je alles kunt instellen vanop het display, tot liggen klooien aan het debiet, en ook op het display via een usb stick muziek en andere zooi kunnen afspelen.
zo'n dingen zijn voor mij totaal overbodig. En een display met 32 menu's help daar een machinist telefonisch maar eens doorheen om een doodgewone sorteergrijper in te stellen...

Los van het feit dat men nu begint met regenereren en ad-blue in graafmachines. (we hebben nu 2 stuks cat E serie, en 1 zaxis 5 serie, en ik denk dat ik al mijn Cat D serie en zx-3 machines gewoon compleet laat reviseren inplaats van te vervangen door moderne zooi waarvan ik nu al aanvoel dat er 10 000uren mee volmaken een dure grap word.
Haha, lees eens even in het "Ervaringen met AdBlue en andere zaken" topic bij techniek als je wil, ik heb er pas ook mijn mening over gegeven...

poucke
Starter
Berichten: 45
Lid geworden op: za 10 jan, 2009 14:32

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door poucke »

Heb nooit grijper gehuurd alleen verlengarm en die werkte goe !Succes nog :D

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

poucke schreef:Heb nooit grijper gehuurd alleen verlengarm en die werkte goe !Succes nog :D
dank u .

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

er is gestart met de machines aankoop en bouw , Strek in klein sloopwerk. in een oude vorm van meijno, meijndert holland en noordam belgie bobcat laders en jantrack kranen de eerste compact sloper met eigen minihijskranen , bobcats en demolition kranen met hamers en scharen voor beton en ijzer en sorseetgrijpers en alle op maat te maken hulpstukken

janbak
Forumlid
Berichten: 1443
Lid geworden op: do 31 mei, 2007 18:57
Locatie: wicourt
Contacteer:

Re: Ik denk dat ik maar een sloopbedrijf start?

Bericht door janbak »

opvraag van een klant uit brussel die een sloopkraan wil huren voor 9 maanden , zoek ik een zzp kraanman , het is binnen werk en moet met een jantrack sloopkraan , met grijper en beton en ijzerschaar uitgevoerd worden .

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”