Kobelco SK 210 LC-VI
Advertentie post before
Kobelco SK 210 LC-VI
dit is de kobelko van GMB (groep midde betuwe) we zijn pers riool aan het leggen de buizen zijn 500 ders van 20m lang het trace is 4 km lang
en loopt van ittervoort naar thorn (limburg)
en loopt van ittervoort naar thorn (limburg)
- Bijlagen
-
- 008 048.jpg (111.03 KiB) 8690 keer bekeken
't is alt maar efkes
- Hitachi zaxis210Lc
- Starter
- Berichten: 322
- Lid geworden op: ma 17 jan, 2005 19:49
- Locatie: Boezinge- Ieper
- Bart
- Beheer van forum & site
- Berichten: 18897
- Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
- Locatie: Heeten
- Contacteer:
Of gewoon tijdig de vetkraag rond de pennen weghalen, spatjes vet uitwrijven en met een beetje kruipolie kom je ook een eind.volvoman schreef:dat is niet mijn machine ik weet alleen dat de machine 4 jaar oud is en de giek hou je schoon met ontvetter gewoon in een kleine sproeibus.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.
Lees de Forumregels eens door.
Als de machine fatsoenlijk gespoten is dan kun je het vet zo met een stuk papier wegnemen en heb je niks van ontvetter of iets nodig.Maarja moet hij wel goed gepoten zijn want als het schuurpapier is dat heb je wel ontvetter nodig anders worden het allemaal zwarte vlekken.Zo ondervind ik aan mijn 'nieuwe' zaxis.(weinig uren op de teller maar de lak van een ouwe traband)Maar die machines van Midden Betuwe zijn allemaal herspoten dus dat zou goed moeten zijn.
- Hitachi zaxis210Lc
- Starter
- Berichten: 322
- Lid geworden op: ma 17 jan, 2005 19:49
- Locatie: Boezinge- Ieper
ja de vetkraag neem ik ook tijdig weg met een houten stokje of mijn beitel of een schroevendraaier Maar als ik dan de vlekken, van te werken bij takken van bomen die plekken maken, wil wegwrijven met een droge vod lukt dat niet hoor Ik heb al gedacht van met benzine of met mazout te verwijderen. Kzal het zien als ik eens tijd heb dan maak ik er eens werk van. Er hebben andere machiniste gewerkt met mijn machine en de ene smeerde volgens mij niet en die andere die ze dan eens een goede beurt wou geven geeft ze dan goed doorgesmeerd, wat ik zelf nooit doe met de giek om grote vetklodders te voorkomen, wat op zich niet slecht is maar dan wordt alles meteen een vetboel Tis om wat van te krijgen andere machinisten op je machine Je vindt niets meer terug om dat ze alles op de verkeerde plaats leggen, je vetpomp kun je niet meer grijpen met een tang van de vettigheid, je bent vanalles kwijt enz...
Groetjes Elie
My Grave Digger ->Case CX160
My Grave Digger ->Case CX160
- Roger van Nispen
- Forumlid
- Berichten: 6842
- Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
- Locatie: Geleen
- Contacteer:
- Bart
- Beheer van forum & site
- Berichten: 18897
- Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
- Locatie: Heeten
- Contacteer:
.ex455 schreef:Als de machine fatsoenlijk gespoten is dan kun je het vet zo met een stuk papier wegnemen en heb je niks van ontvetter of iets nodig.Maarja moet hij wel goed gepoten zijn want als het schuurpapier is dat heb je wel ontvetter nodig anders worden het allemaal zwarte vlekken.Zo ondervind ik aan mijn 'nieuwe' zaxis.(weinig uren op de teller maar de lak van een ouwe traband)Maar die machines van Midden Betuwe zijn allemaal herspoten dus dat zou goed moeten zijn.
@EX455: Inderdaad, goed strak gespoten is het halve werk! M'n Liebherr zit 'strak in de lak' en ik wrijf met een poetslap de vetvlekken zó weg.
En smeren moet, dus vet kom je tegen dat is niet anders. Overigens kun je de vetspuit met remreiniger weer mooi schoon krijgen.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.
Lees de Forumregels eens door.