Kerst diorama

Post hier alles over modelbouwdiorama' s in diverse schalen.

Moderator: Jorn

Plaats reactie
Advertentie post before
Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Kerst diorama

Bericht door Remko »

Hier ben ik een tijdje geleden mee begonnen. Een klein diorama voor de Kerst. Boompjes bij de Blokker gehaald. Bedoeling was dat de groene kerstboom vervangen zou worden door een reuze sneeuwpop van piepschuim. Twee delen zouden dan al geplaatst zijn, met het laatste deel (het hoofd) hangend in de kraan. Het hoofd zou dan weer opgemaakt zijn met bouwmachine en hijskraan gerelateerde attributen. Een hydraulische hamer als neus, twee hijs schakels als ogen, dat soort dingen. Ben er alleen niet meer aan toe gekomen om 'm verder af te maken. Misschien dat ik het nog ga doen. Niet meer voor de Kerst, maar gewoon een winterlandschap.
Bijlagen
Diorama 003.jpg
Diorama 003.jpg (117.83 KiB) 4162 keer bekeken

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Kerst diorama

Bericht door Remko »

Kraan. Ja, dat zijn twee mini bloempotten naast de kraan... :D
Bijlagen
Diorama 004.jpg
Diorama 004.jpg (97.66 KiB) 4160 keer bekeken

Randy
Forumlid
Berichten: 3670
Lid geworden op: za 11 dec, 2004 22:31
Locatie: Echt

Re: Kerst diorama

Bericht door Randy »

:). Ik krijg zo snel geen foto hierop van mijn Kerstboom, dus die staat op Facebook ;)
Liebherr LTM1050-3.1

sarensspotter
Forumlid
Berichten: 1516
Lid geworden op: ma 11 jun, 2012 17:00
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: Kerst diorama

Bericht door sarensspotter »

Mijn kerstboom hangt in tandem met ltm 1200 en lr 1280, de boom is aangevoerd op 12aslijnen spmt's, zijdelings gekoppeld.
Mijn 2 ltm 1050 (sarens en michielsens) en de ltc 1045 zijn de boom aan het versieren met ballen die worden aangevoerd door luc annaert met een 4 assige semi van sarens, de grootte ballen worden aangevoerd op een 2bed 4 van hn krane.
Ik post wel eens foto's als ik zin heb.

Plaats reactie

Terug naar “Modelbouwdiorama' s”