Volvo L90 - overdrukcabine en airco problemen
Moderator: Paul
Advertentie post before
- Freshfilter
- Starter
- Berichten: 44
- Lid geworden op: wo 2 nov, 2011 15:41
Re: Volvo L90 - overdrukcabine en airco problemen
Tsja, flip, er is maar 1 manier om het goed te doen en dat is er een goede monteur naar laten kijken.
Dat de druk aan het eind van de shift zakt kan niet anders dan de verzadiging van het filter zijn.
Maar als ze al beginnen met 55 pascal dan komt het ook niet goed. Een volvo cabine is zo goed dicht te maken, dat je met 400 pascal zou moeten kunnen beginnen.
Als er echt zo veel stof aanbod is dan moet er gewoon een systeem met onderaanzuig op, dat scheelt een berg qua filters. Ik wil je hierbij best helpen maar dan heb ik wat meer gegevens nodig.
Dat de druk aan het eind van de shift zakt kan niet anders dan de verzadiging van het filter zijn.
Maar als ze al beginnen met 55 pascal dan komt het ook niet goed. Een volvo cabine is zo goed dicht te maken, dat je met 400 pascal zou moeten kunnen beginnen.
Als er echt zo veel stof aanbod is dan moet er gewoon een systeem met onderaanzuig op, dat scheelt een berg qua filters. Ik wil je hierbij best helpen maar dan heb ik wat meer gegevens nodig.
Vragen over overdrukunits en filters? - www.freshfilter.nl
- Bart
- Beheer van forum & site
- Berichten: 18897
- Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
- Locatie: Heeten
- Contacteer:
Re: Volvo L90 - overdrukcabine en airco problemen
Guido,
Hij draait nu op een L120, dus de situatie zal wel wat zijn veranderd.
Hij draait nu op een L120, dus de situatie zal wel wat zijn veranderd.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.
Lees de Forumregels eens door.