Pech aan een onbekende minigraver...

Moderator: Paul

Advertentie post before
Sjanzo
Starter
Berichten: 619
Lid geworden op: di 16 feb, 2010 20:47

Re: Pech aan een onbekende minigraver...

Bericht door Sjanzo »

Noah schreef:Staat zowiezo niet te koop hoor... Intussen zit de PSA 4cyl. diesel er reeds keurig in.
De Isuzu blokjes in de kleine IHI's zijn ook min of meer gelijk met de blokjes in de Corsa diesel... Als ze op wat minder toeren en minder vermogen, kunnen draaien, kunnen die personenwagendieseltjes ook nog wel wat langer mee dan wanneer ze afgetrapt worden in een busje met aanhanger... :)
Maar inderdaad, graag fotos !

Noah
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 14 mar, 2011 22:34

Re: Pech aan een onbekende minigraver...

Bericht door Noah »

Hier nog even een bericht ivm de minigraver... het is er nog steeds niet van gekomen om er aan verder te doen, maar intussen ligt de PSA 1.9D er reeds een half jaar in.

Misschien dit weekend eens aan de praat proberen te krijgen.

Radiator moet hoger geplaatst worden, waarschijnlijk onderwagen wat aanpassen en verbreden ivm ruimte voor el. schroef. en de uitlaatdemper gaat aan de buitenkant hangen.

Zal foto's nemen en misschien eens filmen als hij draait...

Gebruikersavatar
atlas1302e
Starter
Berichten: 33
Lid geworden op: za 18 dec, 2010 12:45
Locatie: bergen op zoom
Contacteer:

Re: Pech aan een onbekende minigraver...

Bericht door atlas1302e »

Als ik dat zo eens bekijk zou ik er absoluut geen ene cent insteken, zo`n mini koop je overal voor weinig en draaiend, weet je tenminste wat je hebt. Als de bakken hetzelfde zijn heb je daar al voordeel mee.

Zo maar een suggestie, als je toch geld wilt uitgeven.

grt. Atlas1302e
no stress

chubbie
Forumlid
Berichten: 1074
Lid geworden op: ma 11 okt, 2010 21:56
Locatie: N-Br

Re: Pech aan een onbekende minigraver...

Bericht door chubbie »

Ligt er aan wat je weinig vindt. Voor 3500 euro heb je nog weinig servo. Een lotje uit de loterij zal er wel te vinden zijn maar voor een beetje mini ben je toch al gauw 4500 kwijt. En dan is het nog maar afwachten.Tip: Hebben ze bijvoorbeeld een bodemplaat bedekt met een laag poetsdoeken, kun je veel olie opvangen. Dus die er wel even onderuit schroeven voor je zoiets koopt ;)Die centrale doorvoeren hebben ook niet het eeuwige leven.
Henkie draait door !!!

Sjanzo
Starter
Berichten: 619
Lid geworden op: di 16 feb, 2010 20:47

Re: Pech aan een onbekende minigraver...

Bericht door Sjanzo »

Ik ben inmiddels ook niet meer geinteresseerd in het ding voor de sloop, ik heb een aanbouw graafarm voor een Bobcat schranklader op de kop getikt, die hangt nu achter mijn trekker. Het is een stom ontwerp waarbij je de bak maar een halve meter over het maaiveld kunt krabben dus je moet erg vaak de trekker vooruit rijden als je een sleuf graaft, dus ik ga er nog een steelcilinder met een langere slag op zetten om een grotere werkhoek te kunnen maken. En gelijk de steel 25cm verlengen.
Ik hoef niet per draaiuur te werken, maar voor de rest lach ik me de ballen uit de broek wat ik voor 300 euro mezelf aan "bottenwerk" bespaar ;)

Noah
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 14 mar, 2011 22:34

Re: Pech aan een onbekende minigraver...

Bericht door Noah »

Sjanzo schreef:Ik ben inmiddels ook niet meer geinteresseerd in het ding voor de sloop
?? Het ding is nooit te koop geweest voor sloop of wat dan ook...

Gebruikersavatar
Bart
Beheer van forum & site
Berichten: 18897
Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
Locatie: Heeten
Contacteer:

Re: Pech aan een onbekende minigraver...

Bericht door Bart »

Nee klopt, maar hij vroeg het op 8 mei aan je. Blijkbaar heeft hij jouw daarop volgende reactie niet gelezen. :)
Sjanzo schreef:Wat vraag je ervoor, zoals hij er staat ?
Onderwagen mag je houden, ik heb wel belang bij pompen, ventielen en giek. Hang ik aan een frame achter de trekker, ideaal voor wat rommelwerk rondom de boerderij :)
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.

Plaats reactie

Terug naar “Storingen”