Wie het kleine niet eert... Volvo EC290C voor Eerens GSB

Hier vind je alle nieuwsberichten over Volvo en Kuiken

Moderator: Bart

Gesloten
Advertentie post before
Gebruikersavatar
Bouwmachineforum.nl
Forumondersteuning
Berichten: 594
Lid geworden op: zo 11 dec, 2005 19:37
Locatie: Server
Contacteer:

Wie het kleine niet eert... Volvo EC290C voor Eerens GSB

Bericht door Bouwmachineforum.nl »

Wie het kleine niet eert... Volvo EC290C voor Eerens GSB

Volvo is niet onbekend voor Robert Eerens, eigenaar van het grondwerk, sloopwerk en bestratingsbedrijf. Gestart met Volvo EC15B en ECR88Plus compact graafmachines is onlangs een EC290C aangeschaft.

EERENGSB_EC290C001.jpg
EERENGSB_EC290C001.jpg (155.58 KiB) 4145 keer bekeken
Bij zijn laatste werkgever was Robert zeer vertrouwd geraakt met Volvo, dus vond hij het niet meer dan logisch om het merk trouw te blijven. En daar heeft hij geen spijt van, in tegendeel, de zaak loopt goed, er is genoeg sloop- en grondwerk te verrichten. Het aantal opdrachten voor sloopwerkzaamheden groeit in aantal en omvangrijkheid, daarom werd het voor Eerens tijd om het machinepark uit te breiden met een machine voor de grotere sloopwerkzaamheden. De Jans Scheper van Volvo Compact dealer Kort adviseerde om bij Peter Cnossen, vertegenwoordiger van Volvo machines bij Kuiken N.V., informatie te vragen over een passende machine.
EERENGSB_EC290C002.jpg
EERENGSB_EC290C002.jpg (60.41 KiB) 4145 keer bekeken
“Peter en ik kwamen samen al snel uit bij de keuze voor een Volvo EC290C”, aldus Robert. Een robuuste rupsgraafmachine die breed inzetbaar is en zeer geschikt om gebouwen te slopen. Door de diversiteit aan uitrustingsstukken, een sorteergrijper, sloophamer, starre beton vergruizer in combinatie met een Verachtert snelsluiting, kan er in no-time een ander uitrustingsstuk worden aangekoppeld. De beschermroosters bieden rondom veiligheid in de luxe cabine. De camera op de knikarm zorgt er voor dat alles goed te zien is.
“Ik heb een Kuiken Silver service overeenkomst afgesloten, zodat ik me over het onderhoud niet druk hoef te maken. De Kuiken service lijkt me prima, dat zit wel goed”, besluit Robert Eerens.

Compleet pakket uitrustingstukken

Bij deze machine konden de sloop-uitrustingsstukken uiteraard niet ontbreken. Hiervoor is gekozen voor de DBH220s hydraulische sloophamer, MCP910-it hydraulische vergruizer en de CR26r hydraulische betonschaar van Dehaco B.V. uit Lisserbroek. Om het stofprobleem tegen te gaan is er ook een De-Dust 75 MPT self-supporting nevelkanon op RDW-gekeurde triple-asser aanhanger aangeschaft.
EERENGSB_EC290C003.jpg
EERENGSB_EC290C003.jpg (46.42 KiB) 4145 keer bekeken
Robert Eerens: “De keuze voor Dehaco was snel gemaakt. Ik heb voor meer dan 10 jaar ervaring met de uitrustingsstukken en service van Dehaco en dit is me altijd prima bevallen. Nadat ik werd uitgenodigd om deze machines te komen bekijken in Lisserbroek is het allemaal erg snel gegaan. Deze aanbouwdelen zijn perfect voor mijn werk en mijn machine. Ook de goede verstandhouding met vertegenwoordiger Kevin van der Lans is voor mij erg belangrijk.”

Enthousiast vervolgt Robert zijn verhaal: “Met deze aanvulling op ons huidige machinepark hebben we altijd de juiste gereedschappen bij ons om de klus te klaren. Alle machines zijn in de standaard kleur geleverd waardoor een (sloop-)aannemer zijn eigen logo kan gebruiken”.
EERENGSB_EC290C004.jpg
EERENGSB_EC290C004.jpg (81.16 KiB) 4145 keer bekeken
Eerens GSB is een jong en flexibel bedrijf die met een arsenaal van eigen machines al een naam heeft gevestigd op het gebied van sloopwerken. Tevens maken en repareren ze bestratingen, rioolwerk, opritten en dergelijke. Ook zijn ze het juiste bedrijf voor grondwerk en grondverzet.

Voor meer info:
http://www.eerensgsb.nl
http://www.kuiken.nl
http://www.dehaco.nl
Dit is een gezamelijk account voor het posten van officiële berichten. Team Bouwmachine FORUM.nl

Gesloten

Terug naar “Nieuwsberichten”