Terex TC 240 LC

Post hier alle foto's, informatie, etc. over Atlas graafmachines

Moderator: Bart

Advertentie post before
Gebruikersavatar
caterpillar6060
Forumlid
Berichten: 2019
Lid geworden op: wo 4 mei, 2005 20:26
Locatie: Wingene

Bericht door caterpillar6060 »

en hier een link naar deze nette machine :Y http://www.atlas-terex.de/prospekte/bagger/tc240_de.pdf

Anthonie
Starter
Berichten: 106
Lid geworden op: zo 11 nov, 2007 11:48
Locatie: Hoekschewaard

Bericht door Anthonie »

Bijna mijn neus tegen het beeldscherm bij het zien van een TC 240 topic.
Bart wat doe je nou, begon het bijna normaal te vinden dat ze wit zijn :D

Nieuwe machine word geleverd medio April/Mei. Vanaf week 4 krijg ik een TC 240 met monogiek waar ik zolang mee verder kan.

Machine is verder redelijk standaard met als aanvulling een treeplank, brandstofvulpomp, climatecontrol, werkverlichting, kettingkist, literinstelling, en een kruisschakeling tussen bak en extra functie.

(Acties onder het mom van: help Anthonie de winter door, zal ik natuurlijk aanmoedigen) ;)

Anthonie

Anthonie
Starter
Berichten: 106
Lid geworden op: zo 11 nov, 2007 11:48
Locatie: Hoekschewaard

Bericht door Anthonie »

Wat mij op valt zijn de dubbele rupsketting beschermers op de foto en het Duitse forum. Zou dat standaard zijn op de Duitse markt. Hier is dat bij mijn weten niet zo.

Anthonie

Gebruikersavatar
Bart
Beheer van forum & site
Berichten: 18897
Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
Locatie: Heeten
Contacteer:

Bericht door Bart »

Sorry voor de verwarring... :D Dus Anthonie, wat wordt het: Terex-wit of toch misschien Atlas-oranje?
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.

Gebruikersavatar
caterpillar6060
Forumlid
Berichten: 2019
Lid geworden op: wo 4 mei, 2005 20:26
Locatie: Wingene

Bericht door caterpillar6060 »

ik vindt de Terex-en er wel 8) uitzien zo in het Atlas oranje , zo blijft er nog connectie met een deccenialang verhaal van die o zo vertrouwde oranje machines , waarop ook ik en zoals waarschijnlijk menig machinist de eerste machineervaringen opdeed ;)

Gebruikersavatar
obelix
Starter
Berichten: 255
Lid geworden op: vr 20 apr, 2007 16:09
Locatie: dordrecht

Bericht door obelix »

Mooie machine anthonie die jij besteld hebt :Y
Draai jij hiermee altijd voor een vast bedrijf ?
Ik denk zelf dat je als een van de eerste hier in de buurt er eentje hebt aangeschaft daarmee bedoel ik in de hoekse waard / dordrecht en omstreken.
Veel plezier en goede draaiuren ermee.
als het met de kraan niet kan , vergeet het dan !!

Gebruikersavatar
terexman
Forumlid
Berichten: 1292
Lid geworden op: za 25 mar, 2006 19:08
Locatie: heerlen

Bericht door terexman »

Goede zet Anthoni,wie mag hem leverenen .Ps brandstofvulpomp is standaard. :shock:
Groetjes,

Terexman www.stessen.com

Anthonie
Starter
Berichten: 106
Lid geworden op: zo 11 nov, 2007 11:48
Locatie: Hoekschewaard

Bericht door Anthonie »

Doe jij er nog even een schepje bovenop 6060 (po)

Blijft gewoon Terex wit Bart, met de tijd mee gaan noemen ze dat (C) Oranje (ook niet meer het oranje van vroeger) is in principe een meerprijs, en bij inruil eerder een nadeel als voordeel voorspelt men in Tiel.

Obelix, ik heb niet de primeur hier in de omtrek. Bij Hans van Driel staat een TC260 voor van Antwerpen uit Puttershoek, die dacht ik in Januari afgeleverd word.
Afgelopen jaar verkas ik steeds mee met dezelfde aannemer, maar dat moet natuurlijk ook passen met het werk wat ze hebben. Niks vast dus, werk ook vaak voor een groot verhuurbedrijf.
Hans van Driel gaat hem leveren, en voor service kan ik gaan waar ik wil.

Terexman, als ik niet hoef te slingeren ben ik tevreden. Kan er naast zitten maar ik dacht een optie, misschien dat het standaard opgebouwd word bij van Driel (ch)

Anthonie

Gebruikersavatar
caterpillar6060
Forumlid
Berichten: 2019
Lid geworden op: wo 4 mei, 2005 20:26
Locatie: Wingene

Bericht door caterpillar6060 »

:evil: maar je hebt gelijk , het wit oogt moderner , maar ook teerder aan modderspatten , stof , vogelp... enz , enfin je merkt het vlugger op , trouwens in t geel is t ook niet mis :) , zie topic van de 260 (C)

al bij al , gelijk welke kleur , ik vindt het een stoer uitziende , leuke machine :Y

Gebruikersavatar
terexman
Forumlid
Berichten: 1292
Lid geworden op: za 25 mar, 2006 19:08
Locatie: heerlen

Bericht door terexman »

Brandstofvulpomp gaat mooi met druk op de knop en autmatiseafslag zodat hij niet overloopt maar heb hem nog niet gebruikt want heb een elektr.pomp op tank in de bus,zodoende niet bestelt :Y als optie maar wel geleverd door vDriel.
Groetjes,

Terexman www.stessen.com

Plaats reactie

Terug naar “Graafmachines”