Materieel op rangeerterrein Zwolle
Advertentie post before
-
- Starter
- Berichten: 144
- Lid geworden op: wo 11 mar, 2009 20:38
Materieel op rangeerterrein Zwolle
het is weliswaar geen spoorbouwmaterieel maar hier zitten ook enkele treinenfanaten dus stel ook hier even mijn vraag .
deze treinen staan op rangeer zwolle onder de tekeningen welke zijn dit ?
deze treinen staan op rangeer zwolle onder de tekeningen welke zijn dit ?
graven tot je een ons weegt
- J.B235
- Forumlid
- Berichten: 2597
- Lid geworden op: za 16 jul, 2005 19:20
- Locatie: @Home in de kop van N-H
Re: rangeerterrein zwolle
Staan deze niet in de wachtkamer voor Fabian
Verbaas U niet,Verwonder U slechts!!!
Caterpillar 966Mxe
Caterpillar 966Mxe
-
- Forumlid
- Berichten: 3359
- Lid geworden op: wo 1 nov, 2006 19:17
- Locatie: Zuid Holland
Re: rangeerterrein zwolle
ik gok plan T's
- fabian 954
- Forumlid
- Berichten: 9065
- Lid geworden op: zo 30 sep, 2007 11:16
- Locatie: zwartsluis
- Contacteer:
Re: rangeerterrein zwolle
dit zijn de wel bekende wagons van beelen . ze gaan niet naar ons toe . wij hebben straks totaal geen ruimte meerJ.B235 schreef:Staan deze niet in de wachtkamer voor Fabian
het is pas crisis als het bier op is
- Peter_S
- Forumlid
- Berichten: 8005
- Lid geworden op: zo 21 dec, 2008 11:40
- Locatie: Remmerden (gemeente Rhenen)
Re: rangeerterrein zwolle
Hallo allen,
Dit zullen inderdaad, zoals Fabian reeds schrijft, de bakken voor Beelen zijn. Het betreft voor het merendeel rijtuigbakken van de vierdelige plan T treinstellen maar er zitten ook nog wat plan V bakken, tweedelig treinstel, tussen. Weet zo de nummers van de treinstellen niet uit mijn hoofd en heb ook geen zin om dit op te zoeken en over te typen. Ooit heeft er in Railmagazine, van begin dit jaar, een artikeltje gestaan over het overbrengen van deze treinstellen van Weet naar Zwolle.
Dit zullen inderdaad, zoals Fabian reeds schrijft, de bakken voor Beelen zijn. Het betreft voor het merendeel rijtuigbakken van de vierdelige plan T treinstellen maar er zitten ook nog wat plan V bakken, tweedelig treinstel, tussen. Weet zo de nummers van de treinstellen niet uit mijn hoofd en heb ook geen zin om dit op te zoeken en over te typen. Ooit heeft er in Railmagazine, van begin dit jaar, een artikeltje gestaan over het overbrengen van deze treinstellen van Weet naar Zwolle.
Met vriendelijke groet Peter Schoeber uit Remmerden
-
- Starter
- Berichten: 644
- Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 20:10
- Locatie: nootdorp
Re: rangeerterrein zwolle
van mij mogen ze al die elektrische zooi verschroten en weer terug naar het stoomtijdperk
dus fabian: mijn zegen heb je haha
dus fabian: mijn zegen heb je haha
- fabian 954
- Forumlid
- Berichten: 9065
- Lid geworden op: zo 30 sep, 2007 11:16
- Locatie: zwartsluis
- Contacteer:
Re: rangeerterrein zwolle
moeten ze nog ff wachten tot we in kampen zitten , hebben we wat meer ruimtedemolitionman schreef:van mij mogen ze al die elektrische zooi verschroten en weer terug naar het stoomtijdperk
dus fabian: mijn zegen heb je haha
bigfreaker ik hoorde hier en daar wat verhalen dat er ook al wat waren afgevoerd . weet jij daar toevallig ook wat over ??
groeten fabian
het is pas crisis als het bier op is
-
- Starter
- Berichten: 144
- Lid geworden op: wo 11 mar, 2009 20:38
Re: Materieel op rangeerterrein Zwolle
eehm er zijn inderdaad enkele stellen afgevoerd van vermoedelijk deze soort.
iemand die mij hier duidelijkheid over kan verschaffen
iemand die mij hier duidelijkheid over kan verschaffen
graven tot je een ons weegt
Re: Materieel op rangeerterrein Zwolle
Zo te zien zijn dit (2-delige) plan-V tjes! En Demolitionman, stoom is leuk, maar op elk rij uur minimaal een uur onderhoud, dat is ook niet helemaal meer van deze tijd hea
Ervaring is iets wat je krijgt kort nadat je het nodig had...
-
- Starter
- Berichten: 644
- Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 20:10
- Locatie: nootdorp
Re: Materieel op rangeerterrein Zwolle
hoe kom je daar nu bij????cjsiku schreef:Zo te zien zijn dit (2-delige) plan-V tjes! En Demolitionman, stoom is leuk, maar op elk rij uur minimaal een uur onderhoud, dat is ook niet helemaal meer van deze tijd hea
natuurlijk moet er gesmeerd worden maar dat gebeurd alleen op stations.
ik heb zat ritten gemaakt met stoomloks wereldwijd en sommige ritten duurden 5 uur achtereen zonder te stoppen
en ja, het is niet meer van deze tijd maar de machines waren veel robuster dan de tupperware van nu en leefden echt