Sennebogen 835 R-HD D-serie

Post hier alle foto's, informatie, etc., van Sennebogen graafmachines en overslagmachines

Moderators: Wilco, Bart

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Remko »

simonklein schreef:
Remko schreef:
Bart schreef:De machine is vandaag afgeleverd bij Ballast Nedam. Hij moet ergens in Utrecht draaien, vermoedelijk de Kromhoutkazerne.
da's mooi!! Lekker dichtbij, dus ik zal komende week eens gaan kijken en wat foto's schieten!!
Dan schieten ze jouw ook af.. dit is de eerste plek in Nederland waar ik echt geen foto heb durfen nemen met alle beveiliging en de verhalen.. (po)
Ik ben er niet geweest (geen tijd voor gehad...) maar dat zal wel meevallen denk ik. De hele Kromhoutkazerne wordt gesloopt, ten behoeve van nieuwbouw. Volgens mij geen problemen om daar foto's te maken. Zal het van de week een keer uittesten, als ze me wegjagen is dat jammer. :D

Gebruikersavatar
timajanssen31
Forumlid
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 17:59
Locatie: Heteren

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door timajanssen31 »

timajanssen31 schreef:de senneborger van Ballast Nedam staat nu in hartje arnhem met een knijperbak en extensie stuk een diepe kuip aan het uit graven!!!machtige machine zo
P u't komt goed

Gebruikersavatar
Geoff Hoving
Forumlid
Berichten: 1474
Lid geworden op: ma 13 aug, 2007 13:15
Locatie: Hepburn, Canada

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Geoff Hoving »

De Sennebogen van Ballast Nedam staat op dit moment in het noord groningse dorpje Lalleweer, Een damwand kuip uit te graven.

Kubota Forever
Starter
Berichten: 46
Lid geworden op: za 7 mar, 2009 22:11

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Kubota Forever »

De Sennebogen 835 Green Line van Ballast Nedam staat wederom in Arnhem. Althans toen ik vanavond om 22:30 langs reed stond hij er nog. En zal er Zeker Maandag ook nog staan. :D Hij staat er volgens mij met een extra giekverlenging eraan om de damwandkuip verder uit te diepen (of anders???). Het was nogal donker om het precies te zien. Wel kun je er Perfect bijkomen om foto's te maken. Ikzelf kan deze week niet , omdat ik helaas nu niet in Arnhem moet werken.

De damwand kuip(en) waar ze al geruime tijd mee bezig zijn hebben te maken met de verlegging van een Riool wat nu nog op het naastgelegen terrein van de voormalige Coberco Melkfabriek ligt. Hier heeft (als ik me niet vergis) RIS Sloopwerken de oude Coberco Melkfabriek al een tijdje geleden gesloopt t.b.v. nieuwe woningbouwplannen. Voordat deze plannen uitgevoerd gaan worden, wil de gemeente Arnhem het desbetreffende Riool van dit terrein verplaatst hebben. Vandaar het nu te maken nieuwe Riool. Het wordt dacht ik ook meteen vergroot kwa capaciteit en omdat er een overstort komt naar de Rijn, Onder de wegen ter plaatse doormoet En met ook nog eens een zeer groot verschil in hoogte van de kade en de waterstand van de Rijn, wordt het een Erg Diep Diep-Riool. Als iemand aanvullende info heeft over dit project. Laat maar weten!!! Ik heb namelijk laatst bij het Provinciehuis om de hoek van dit Project gewerkt en hoorde er ditgene over. Maar aanvullende info is Welkom!!!

Voor degene die foto's willen maken even de preciese Locatie van de kraan:

hoek Westervoortsedijk/Eusebiusbuitensingel en de Ooststraat Dat is net aan de Noord-Kant van de John Frostbrug in Arnhem.

veel Succes.. (Y) ..

Gebruikersavatar
Kenny
Starter
Berichten: 905
Lid geworden op: za 16 aug, 2008 8:40
Locatie: bij de buren
Contacteer:

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Kenny »

de sennebogen 835 van ballast nedam , staat in amsterdam op ponton dicht bij de containerterminal zal straks wat fotos maken .

Gebruikersavatar
Kenny
Starter
Berichten: 905
Lid geworden op: za 16 aug, 2008 8:40
Locatie: bij de buren
Contacteer:

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Kenny »

hier mooie foto van de sennebogen
Bijlagen
alles 022_tn.jpg
alles 022_tn.jpg (33.65 KiB) 2772 keer bekeken

Gebruikersavatar
Kenny
Starter
Berichten: 905
Lid geworden op: za 16 aug, 2008 8:40
Locatie: bij de buren
Contacteer:

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Kenny »

hier nog mooie foto mooi kraan is het
Bijlagen
alles 023_tn.jpg
alles 023_tn.jpg (28.55 KiB) 2774 keer bekeken

Gebruikersavatar
Kenny
Starter
Berichten: 905
Lid geworden op: za 16 aug, 2008 8:40
Locatie: bij de buren
Contacteer:

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Kenny »

hier mooie foto van de kraan :D
Bijlagen
alles 024_tn.jpg
alles 024_tn.jpg (51.44 KiB) 2775 keer bekeken

Gebruikersavatar
Kenny
Starter
Berichten: 905
Lid geworden op: za 16 aug, 2008 8:40
Locatie: bij de buren
Contacteer:

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Kenny »

en van daglicht gaan we naar donker want wordt vol op doorgelost!
Bijlagen
alles 018_tn.jpg
alles 018_tn.jpg (21.7 KiB) 2774 keer bekeken

Gebruikersavatar
Kenny
Starter
Berichten: 905
Lid geworden op: za 16 aug, 2008 8:40
Locatie: bij de buren
Contacteer:

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Kenny »

hier nog eentje en tevens laaste
Bijlagen
alles 019_tn.jpg
alles 019_tn.jpg (18.82 KiB) 2775 keer bekeken

Plaats reactie

Terug naar “Sennebogen”