Sennebogen 835 R-HD D-serie

Post hier alle foto's, informatie, etc., van Sennebogen graafmachines en overslagmachines

Moderators: Wilco, Bart

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Buntjuuh
Forumlid
Berichten: 1009
Lid geworden op: zo 28 sep, 2008 15:52
Locatie: Leende

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Buntjuuh »

En volgens mij, als ik het goed zie, zitten er ook twee ogen op beide giekdelen zodat dmv een stang of ketting bij verwijderen van de cilinders van het tweede giekdeel de giek nog verder ingeklapt kan worden (maar dit zal officieel wel niet de transportmethode zijn (C) )

Grt Wiebrand

Gebruikersavatar
Bart
Beheer van forum & site
Berichten: 18897
Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
Locatie: Heeten
Contacteer:

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Bart »

Dan zie jij meer dan dat er op zit. Geeft niks, ik denk dat je de 'steun' midden onder de lepelsteel bedoelt. :) Die is voor de camera.
Er is maar 1 transportstand en dat is met ingetrokken cilinders.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.

Gebruikersavatar
Buntjuuh
Forumlid
Berichten: 1009
Lid geworden op: zo 28 sep, 2008 15:52
Locatie: Leende

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Buntjuuh »

Haha.. zou ook een camera kunnen zijn, zo scherpe ogen heb ik niet ;)

Hier een voorbeeld met zo'n stang bij Liebregts (slim zelf gemaakt en zo toch lager als 4m transporthoogte)
Liebherr 964 overslagkraan
Liebherr 964 overslagkraan
tn_SNC15583.JPG (78.11 KiB) 3828 keer bekeken

keessie
Starter
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 29 mar, 2006 20:21
Locatie: pernis

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door keessie »

is niet zelf gemaakt hoor,bij de liebherr zitten er standaard twee beugels op de giek gemaakt waar je een stang doorheen kan schuiven,zodat je daar de cilinders op kan laten rusten,zal er een foto bij plaatsen weet alleen niet of het goed zichtbaar is
Bijlagen
Herschaalde kopie van nieuwe 974 010.jpg
Herschaalde kopie van nieuwe 974 010.jpg (134.29 KiB) 3625 keer bekeken

Gebruikersavatar
Bart
Beheer van forum & site
Berichten: 18897
Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
Locatie: Heeten
Contacteer:

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Bart »

Voor de liefhebbers: Sennebogen heeft haar site vernieuwd. Deze zit er niet meer zo gelikt uit als de voorgaande, maar wel véél praktischer. Ook zijn er nu folders te downloaden en dat is voor Remko ook wel handig als het om maatvoering gaat.

Die van de 835 R-HD vind je HIER. Let op, de variant van Ballast-Nedam staat hier niet in.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Remko »

Bart schreef:Voor de liefhebbers: Sennebogen heeft haar site vernieuwd. Deze zit er niet meer zo gelikt uit als de voorgaande, maar wel véél praktischer. Ook zijn er nu folders te downloaden en dat is voor Remko ook wel handig als het om maatvoering gaat.

Die van de 835 R-HD vind je HIER. Let op, de variant van Ballast-Nedam staat hier niet in.
Hè... En dat net nu ik alle folders al gedownload heb van een andere (Scandinavische) site... Kwam ik toevallig tegen vorige week. :D :D :D

Gebruikersavatar
Bart
Beheer van forum & site
Berichten: 18897
Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
Locatie: Heeten
Contacteer:

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Bart »

De machine is vandaag afgeleverd bij Ballast Nedam. Hij moet ergens in Utrecht draaien, vermoedelijk de Kromhoutkazerne.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door Remko »

Bart schreef:De machine is vandaag afgeleverd bij Ballast Nedam. Hij moet ergens in Utrecht draaien, vermoedelijk de Kromhoutkazerne.
da's mooi!! Lekker dichtbij, dus ik zal komende week eens gaan kijken en wat foto's schieten!!

Gebruikersavatar
timajanssen31
Forumlid
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 17:59
Locatie: Heteren

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door timajanssen31 »

de senneborger van Ballast Nedam staat nu in hartje arnhem met een knijperbak en extensie stuk een diepe kuip aan het uit graven!!!machtige machine zo
P u't komt goed

simonklein
Starter
Berichten: 744
Lid geworden op: zo 29 mei, 2005 16:32
Locatie: Hippolytushoef
Contacteer:

Re: Sennebogen 835 R-HD D-serie

Bericht door simonklein »

Remko schreef:
Bart schreef:De machine is vandaag afgeleverd bij Ballast Nedam. Hij moet ergens in Utrecht draaien, vermoedelijk de Kromhoutkazerne.
da's mooi!! Lekker dichtbij, dus ik zal komende week eens gaan kijken en wat foto's schieten!!
Dan schieten ze jouw ook af.. dit is de eerste plek in Nederland waar ik echt geen foto heb durfen nemen met alle beveiliging en de verhalen.. (po)

Plaats reactie

Terug naar “Sennebogen”