Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Plaats hier lokaties en/of foto's van actuele wegenwerken en alle uitgevoerde wegenwerken.

Moderator: André

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Remko »

Remko schreef:Wordt vervolgd...
Kom je er even twee dagen niet langs, hebben ze de brug bijna klaar... Vanmorgen vroeg door Boer geplaatst, en vanmiddag zaten de leuningen er al op. Morgenochtend maar ff wat vroeger weg en wat plaatjes schieten.

Hierbij de foto's van vandaag. Zijn iets minder in kwaliteit, want gemaakt met m'n telefoon. Mag dan wel een 8 megapixel met Schneider-Kreuznachlens zijn, het blijft een GSM camera...

Foto 1. Was pas 08:12 uur vanochtend, maar de brug lag er al in. De vrachtwagen welke de brug had afgeleverd reed net de wijk uit, waardoor ik ook in de gaten kreeg dat ze ermee bezig waren. Die heb ik niet op de foto, maar was ook niet echt bijzonder. Standaard 6x2 met 3-assige vlakke trailer. Zoals te zien is hebben ze ook al de nieuwe taluds gelegd. Heb echt een boel gemist in twee dagen tijd. Zoals in het artikel hierboven staat moet de brug de eerste week van september open gaan. Ik denk dat dat wel goed gaat komen!!
Brug Kievitweide 123.jpg
Brug Kievitweide 123.jpg (174.41 KiB) 2929 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Remko op wo 10 aug, 2011 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Remko »

Foto 2. Tweede foto van vanochtend. Brugdek lag al op z'n plek, maar de stroppen zaten nog wel vast. Als ik 15 minuten eerder was geweest... :? :?
Brug Kievitweide 126.jpg
Brug Kievitweide 126.jpg (160.28 KiB) 2928 keer bekeken

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Remko »

Foto 3. Vanmiddag rond 17:15.
Brug Kievitweide 127.jpg
Brug Kievitweide 127.jpg (166.74 KiB) 2928 keer bekeken

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Remko »

Foto 4. Nog lang niet klaar, maar de leuningen zitten er al wel op!!
Brug Kievitweide 128.jpg
Brug Kievitweide 128.jpg (184.73 KiB) 2927 keer bekeken

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Remko »

Foto 5.
Brug Kievitweide 129.jpg
Brug Kievitweide 129.jpg (170.22 KiB) 2926 keer bekeken

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Remko »

Foto 6. Laatste voor vandaag. Morgen meer!
Brug Kievitweide 130.jpg
Brug Kievitweide 130.jpg (192.59 KiB) 2946 keer bekeken

Gebruikersavatar
Peter_S
Forumlid
Berichten: 8005
Lid geworden op: zo 21 dec, 2008 11:40
Locatie: Remmerden (gemeente Rhenen)

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Peter_S »

Leuke plaatjes Remko,

Maar niet voor het een of ander maar als je vanmorgen wat meer tijd/geduld had gehad dan had je nog net het leggen van de vier andere liggers kunnen fotograferen. Op de telefoonfoto's ligt, aan de schaduw te zien, net de eerste van de in totaal vijf liggers op zijn plek. Sowieso ligt de randligger waar de leuning aan bevestigd zit er op je eerste foto's van vandaag nog niet.
Met vriendelijke groet Peter Schoeber uit Remmerden

sterk in grafisch werk: www.cunerabv.nl

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Remko »

Peter_S schreef:Leuke plaatjes Remko,

Maar niet voor het een of ander maar als je vanmorgen wat meer tijd/geduld had gehad dan had je nog net het leggen van de vier andere liggers kunnen fotograferen. Op de telefoonfoto's ligt, aan de schaduw te zien, net de eerste van de in totaal vijf liggers op zijn plek. Sowieso ligt de randligger waar de leuning aan bevestigd zit er op je eerste foto's van vandaag nog niet.
Helaas Peter, ik had graag langer gebleven, maar ik was op weg naar m'n werk. Helaas is mijn baan niet van die aard dat ik gemakkelijk later kan komen. Voor je het weet zit er weer een bank zonder geld, en kunnen jullie niet pinnen... :D :D

Maar morgenochtend probeer ik wat eerder te zijn, zodat ik wat meer foto's kan maken. (Y)

Gebruikersavatar
Peter_S
Forumlid
Berichten: 8005
Lid geworden op: zo 21 dec, 2008 11:40
Locatie: Remmerden (gemeente Rhenen)

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Peter_S »

Remko schreef:
Peter_S schreef:Leuke plaatjes Remko,

Maar niet voor het een of ander maar als je vanmorgen wat meer tijd/geduld had gehad dan had je nog net het leggen van de vier andere liggers kunnen fotograferen. Op de telefoonfoto's ligt, aan de schaduw te zien, net de eerste van de in totaal vijf liggers op zijn plek. Sowieso ligt de randligger waar de leuning aan bevestigd zit er op je eerste foto's van vandaag nog niet.
Helaas Peter, ik had graag langer gebleven, maar ik was op weg naar m'n werk. Helaas is mijn baan niet van die aard dat ik gemakkelijk later kan komen. Voor je het weet zit er weer een bank zonder geld, en kunnen jullie niet pinnen... :D :D

Maar morgenochtend probeer ik wat eerder te zijn, zodat ik wat meer foto's kan maken. (Y)
Dat is dan helaas voor jouw Remko. In de "goede oude tijd" bij mijn voormalige werkgever waren ze wel eens verbaasd als ik gewoon kwam werken terwijl er hier of daar een trein flink was ontspoord. Ze wisten van mijn hobby en als ik vrij wilde hebben kon er over het algemeen heel veel. Maar als er overgewerkt moest worden in de zomer dan konden ze ook altijd op mij rekenen.
Met vriendelijke groet Peter Schoeber uit Remmerden

sterk in grafisch werk: www.cunerabv.nl

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Remko »

Vervolg met de foto's van afgelopen week. We beginnen nog even op vrijdag 12 augustus. Brug is zo goed als klaar, men was op deze dag nog even met de bestrating bezig. Helaas geen actiefoto's...
Brug Kievitweide 131.jpg
Brug Kievitweide 131.jpg (133.02 KiB) 2784 keer bekeken

Plaats reactie

Terug naar “Wegenwerken in uitvoering en uitgevoerde wegenwerken.”