Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Plaats hier lokaties en/of foto's van actuele wegenwerken en alle uitgevoerde wegenwerken.

Moderator: André

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Remko »

Orange_power schreef:Er zal eerder een slijtlaag over de beton komen dan asfalt vermoed ik, anders ben je het verschil tussen voetpad en rijbaan kwijt :)
Omdat het niveau verschil dan niet meer herkenbaar is bedoel je? Daar doen ze in Houten niet moeilijk over. Ook op de nieuwe brug langs het spoor is er geen hoogte verschil tussen fiets- en voetpad. Alleen de kleur laat zien dat je van het fietspad afgaat. Ik zal hier morgen een foto van plaatsen.

Momenteel ligt de brug er nog hetzelfde bij. Dit tot grote frustratie van de omwonenden. De hekken worden dus ook al een beetje opzij geschoven, en verschillende fietsers rijden over het kale dek van de brug.

Gebruikersavatar
timajanssen31
Forumlid
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 17:59
Locatie: Heteren

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door timajanssen31 »

Ook zou de beton wel uit moeten harden misschien. Dat ze daarom hem nog niet opengesteld hebben.
P u't komt goed

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Vervanging brug Kievitweide Houten - Damsteegt

Bericht door Remko »

Remko schreef:Momenteel ligt de brug er nog hetzelfde bij. Dit tot grote frustratie van de omwonenden. De hekken worden dus ook al een beetje opzij geschoven, en verschillende fietsers rijden over het kale dek van de brug.
Inmiddels hebben ze de brug weer afgesloten, en de hekken met kettingen en sloten vastgemaakt aan de leuningen...
Remko schreef:
Orange_power schreef:Er zal eerder een slijtlaag over de beton komen dan asfalt vermoed ik, anders ben je het verschil tussen voetpad en rijbaan kwijt :)
Omdat het niveau verschil dan niet meer herkenbaar is bedoel je? Daar doen ze in Houten niet moeilijk over. Ook op de nieuwe brug langs het spoor is er geen hoogte verschil tussen fiets- en voetpad. Alleen de kleur laat zien dat je van het fietspad afgaat. Ik zal hier morgen een foto van plaatsen.
Iets later, maar bij deze dan alsnog een foto. Dit is de brug over de rondweg, parallel aan het spoor. Voetpad is grijsasfalt, fietspad roodasfalt, en niveau is gelijk. Pas een stuk verder bij de reguliere bestrating (30x30 tegels) komt er wee verschil in het niveau, omdat daar het voetpad weer aangesloten wordt op het reeds bestaande trottoir.
IMG_0504.jpg
IMG_0504.jpg (72.52 KiB) 3185 keer bekeken

Plaats reactie

Terug naar “Wegenwerken in uitvoering en uitgevoerde wegenwerken.”