Janssen & De Jong

Plaats hier lokaties en/of foto's van actuele wegenwerken en alle uitgevoerde wegenwerken.

Moderator: André

Advertentie post before
Gebruikersavatar
geertyke
Forumlid
Berichten: 7867
Lid geworden op: zo 24 okt, 2004 11:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Janssen & De Jong

Bericht door geertyke »

Mag dat wel voor het milieu Sytze ;E .

Gebruikersavatar
Peerke
Forumlid
Berichten: 1773
Lid geworden op: do 27 okt, 2005 19:00
Locatie: Hoogvliet

Re: Re:

Bericht door Peerke »

sytzecat schreef: Wat gasolie in de bak, oude poetslappen (oude vodden) de bak van de machine af en de fik er in, volgende dag de bak door het zand halen en hij blinkt weer!!!
Dat heb ik iemand een keer zien doen ja, hij kon zijn krom getrokken bak wel weggooien. (C) Hij was wel schoon.
Lekker trucken.

Gebruikersavatar
william brooymans
Forumlid
Berichten: 3730
Lid geworden op: di 3 mei, 2005 19:22
Locatie: Nieuw-vossemeer

Re:

Bericht door william brooymans »

Frans schreef:En de laatste, de bak van de graafmachine die het rood gekleurde asfalt naar de 2 kleine asfaltmachines heeft gebracht wordt schoongemaakt van de aangekoekte asfaltresten.

Frans
vantevoren goed inspuiten met dieselolie. daarna de bak goed warm houden met asfalt. ff wachte?? bak volscheppen en wachten maar. en als de vrachtwagen leeg is ff schoonsteken en weer inspuiten en dan mag de volgende weer komen. zo blijft bij mij de bak altijd zuiver komt geen vlam aan te pas. en tipje van mij maak een asfaltsteekmes net als de vrachtwagen chauffeurs hebben werkt veel makkelijker als met de schop.
't komt goed

www.nelen-bv.nl

Gebruikersavatar
petrick131
Starter
Berichten: 477
Lid geworden op: wo 14 feb, 2007 21:26
Locatie: Purmerend

Re: Janssen & De Jong

Bericht door petrick131 »

geertyke schreef:Mag dat wel voor het milieu Sytze ;E .
Tegenwoordig gebruiken we natuurlijk allemaal mileuvriendelijke oplosmiddellen ;N
Belangrijkste is de bak eerst inspuiten en dan warm houden. Er zijn machinisten die de bak tijdens de schaft in de vrachtwagen zetten en afkoppellen.
Na het werk zorgen dat je bak warm is en een bult steenkorrel in de buurt hebt waar je je bak flink doorheen kan halen werkt ook goed.
M`n wc zit verstopt maar ik vindt m wel weer

sytzecat
Forumlid
Berichten: 5284
Lid geworden op: vr 30 dec, 2005 21:07
Locatie: Garyp
Contacteer:

Re: Janssen & De Jong

Bericht door sytzecat »

Zo mannen,
Dat heb ik dan mooi uitgelokt, vroeger op de zeedijk met dat taaie goedje en s'avonds niet goed warm meer dan moesten we wel eens branden, maar nooit een bak krom gehad hoor, maar tegewoordig, als je bak maar heet is dan heb je de bak ook zo schoon, maar in iedergeval er is een mooie discusie gekomen, dank jullie er voor,
Sytzecat

Gebruikersavatar
petrick131
Starter
Berichten: 477
Lid geworden op: wo 14 feb, 2007 21:26
Locatie: Purmerend

Re: Janssen & De Jong

Bericht door petrick131 »

sytzecat schreef:Zo mannen,
Dat heb ik dan mooi uitgelokt, vroeger op de zeedijk met dat taaie goedje en s'avonds niet goed warm meer dan moesten we wel eens branden, maar nooit een bak krom gehad hoor, maar tegewoordig, als je bak maar heet is dan heb je de bak ook zo schoon, maar in iedergeval er is een mooie discusie gekomen, dank jullie er voor,
Misschien maar een apart topic maken. Hoe hou ik me bak asfaltvrij.
Branden is ook een oplossing. Eigenlijk verwarmen, je hoeft je bak niet om te smeden tot een schep ;X
M`n wc zit verstopt maar ik vindt m wel weer

Plaats reactie

Terug naar “Wegenwerken in uitvoering en uitgevoerde wegenwerken.”