Vliegbasis Gilze-Rijen asfalteren (Heijmans)
Moderator: André
Advertentie post before
-
- Starter
- Berichten: 439
- Lid geworden op: vr 29 sep, 2006 19:08
Mooie foto's Bjornn .
Alleen zie ik nergens op de foto's auto's van Anton van Grunsven staan, terwijl die ook het hele wagenpark had ingezet voor dat werk.
Ik ree gisteravond om 21.00 uur 2 auto's van van Grunsven (DAF CF 8x4 en Mercedes Actros 8x4) voorbij op de A59 bij Drunen, de DAF had een dieplader erachter met de machine en de Mercedes een dieplader met walsen.
Alleen zie ik nergens op de foto's auto's van Anton van Grunsven staan, terwijl die ook het hele wagenpark had ingezet voor dat werk.
Ik ree gisteravond om 21.00 uur 2 auto's van van Grunsven (DAF CF 8x4 en Mercedes Actros 8x4) voorbij op de A59 bij Drunen, de DAF had een dieplader erachter met de machine en de Mercedes een dieplader met walsen.
das wel de moeite waard daar. van lijssel rijd er ook met een aantal auto's ik zag mario met de man trekker al staan en nog een man 8*4.
MOOI SPULLEKE WANNE
MOOI SPULLEKE WANNE
maak nu schik rusten doe ik wel als ik tussen 6 plankjes lig
www.vanlijssel.nl
www.vanlijssel.nl
- petrick131
- Starter
- Berichten: 477
- Lid geworden op: wo 14 feb, 2007 21:26
- Locatie: Purmerend
Er zal nog wel een logistieke factor aan hangen hoe harder je rijdt hoe meer auto`s je nodig hebt. De eerste auto`s moeten weer binnen rijden als de laatste leeg is. Maar 2m/min is wel heel langzaam dan moet je uitkijken als machinist dat je niet in slaap valtBj0rnn schreef:dat het zo langzaam gaat heeft denk te maken met het walsen, als de 7-8 meter per minuut gaan hebben de 8 eerste walsen het te druk en komen ze niet goed aan de verdichting.
Of zijn er misschien nog andere redenen?
M`n wc zit verstopt maar ik vindt m wel weer
ze konden makkelijk 3-4 m/min draaien voor de aanvoer, de aanvoer was voldoende zeker rond 10 uur, omdat alle auto's uit Venlo naar Denbosch en Zwijndrecht gingen. Er reden tussen de 100 en 120 vrachtwagens uit: Venlo, Zwijndrecht, Den Bosch, Roosendaal.petrick131 schreef:Er zal nog wel een logistieke factor aan hangen hoe harder je rijdt hoe meer auto`s je nodig hebt. De eerste auto`s moeten weer binnen rijden als de laatste leeg is. Maar 2m/min is wel heel langzaam dan moet je uitkijken als machinist dat je niet in slaap valtBj0rnn schreef:dat het zo langzaam gaat heeft denk te maken met het walsen, als de 7-8 meter per minuut gaan hebben de 8 eerste walsen het te druk en komen ze niet goed aan de verdichting.
Of zijn er misschien nog andere redenen?