Vliegbasis Gilze-Rijen asfalteren (Heijmans)
Moderator: André
Advertentie post before
Me pa deed het zo, kwartier op rust ( tijd die je stond te wachten voor dat je kon lossen) klein stukje achteruit rijden en voor de machine maakte die gewoon weer een half uur rust.. dus je kon weer mooi 4.5 uur door vlamme..renetje schreef:ja en als ze zo langzaam draaien duurt het lekker lang voor dat je leeg bent
en je digitale tacograaf springt niet van rust tijd af
zo kan je op deze manier weer minimaal een kwartier rust maken
als je mazzel bent
groetjes renetje
Het aller belangrijkste bij asfalteren is het woord constant.
Constante aanvoer en snelheid dus niet stil komen te staan, ook niet met het wisselen van de auto's.
En daar kom je dus mee in de knoei als je harder zou rijden, en zeker in zo'n weekend waar 120 auto's rijden.
Met heel vaak onervaren rijders vwb het het rijden voor de machine.
Dan moet je wel wat zekerheid inbouwen, want elke stopplaats is terug te vinden de een wat moeilijker dan de ander maar toch.
En aangezien je op een start landingsbaan toch een mooie egale deken van asfalt wilt achter laten, denk ik dat ze bij de firma Heijmans er voor gekozen om maar wat rustiger te rijden.
Ik denk een heel verstandige keuze.
Gegroet Wirtmag
Constante aanvoer en snelheid dus niet stil komen te staan, ook niet met het wisselen van de auto's.
En daar kom je dus mee in de knoei als je harder zou rijden, en zeker in zo'n weekend waar 120 auto's rijden.
Met heel vaak onervaren rijders vwb het het rijden voor de machine.
Dan moet je wel wat zekerheid inbouwen, want elke stopplaats is terug te vinden de een wat moeilijker dan de ander maar toch.
En aangezien je op een start landingsbaan toch een mooie egale deken van asfalt wilt achter laten, denk ik dat ze bij de firma Heijmans er voor gekozen om maar wat rustiger te rijden.
Ik denk een heel verstandige keuze.
Gegroet Wirtmag