Gevolgen van nat grondwerk voor overige verkeer

Post hier de algemene zaken over grondwerken, en de grondverzetbedrijven.

Moderator: André

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Speedy
Forumlid
Berichten: 2442
Lid geworden op: ma 7 feb, 2005 20:13
Locatie: Ten-Esschen
Contacteer:

Bericht door Speedy »

Roger ,ik rij veel lengte, 23 a 24 meters en meestal tot totaal 50ton zwaar een totale lengte 27 meter maar te zwijgen over de breedte dan gaan ze je vergelijken met een kippertje met meestal 3of 4 aangedreven assen terwijl ikke maar 1 trekas heb ze zeggen meestal Hij ging ook naar beneden dan zeg ik hier is de sleutel dan zijn ze meestal wel rustig behalve Pavarottie (Randy en Sjezel weten wel wie ik bedoel :D )
Groet Vico,
Mijn huwelijk is net een sprookje, de heks zit thuis op de bank.

Gebruikersavatar
Roger van Nispen
Forumlid
Berichten: 6842
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
Locatie: Geleen
Contacteer:

Bericht door Roger van Nispen »

Als een uitvoeder zegt, hij reed daar ook, of hij deed dat ook, dan zeg ik heel simpel "bel hem dan maar, dan zal het ook wel goed komen".
Ik heb met anderen niks temaken, zoals ik als eens schreef, IK ben verantwoordelijk en NIET de uitvoerder.
Roger

Kijk ook eens op: BouwmachineWeb.com

Gebruikersavatar
Bart
Beheer van forum & site
Berichten: 18897
Lid geworden op: do 20 jan, 2005 11:43
Locatie: Heeten
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ja je hebt je eigen verantwoording. Maar soms kun je nog zoveel praten en willen de uitvoerders gewoon niet. Dan zit er maar 1 ding op: Hoofd koel houden, gewoon je werk goed doen en zorgen dat je zaakjes voorelkaar zijn en waar mogelijk ook anderen te hulp schieten.
Weet wat kan en niet mag op BMF.
Lees de Forumregels eens door.

martijn de v
Starter
Berichten: 981
Lid geworden op: zo 23 mar, 2008 16:46
Locatie: schagerbrug
Contacteer:

Bericht door martijn de v »

heb ik altijd zo een hekel aan die uitvoerders die je gaan uittesten hoever je gaat net wet roger zegt bel dan die andere maar die t wel doet
hard werken word niet betaald lang wel

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”