Gedeeltelijk ontbossen 'de Olde Maten' Rouveen

Post hier de algemene zaken over grondwerken, en de grondverzetbedrijven.

Moderator: André

Advertentie post before
johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Bericht door johan de volvo man »

deze petgaten zijn bijna volledig dichtgegroeid . het is de bedoeling dat als ze weer schoon zijn , dat ze dan onderhouden worden zodat bepaalde plantensoorten zich daar kunnen ontwikkelen .
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Bericht door johan de volvo man »

ik sprak gister de eigenaar van '' groenrecycling rouveen '' en hij zei dat zij het digmastersysteem op een ander werk ook aan een baggercomputer gekoppelt hebben gehad in combinatie met gps , dus net als ex 455 zei , bij abeko en van tunen . dit was bij het slib verwijderen in het twentekanaal na de brand bij vredestein , dit gebeurde met een baggerzuiger aan de kraan . ze keken eerst hoeveel slib er weggezogen moest worden , en die gegevens kreeg de machinist dan op cd rom aangeleverd . werkte volgens hem zeer goed . het gebeurde met een zuiger omdat het om een dun laagje slib ging .
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

Gebruikersavatar
papahenkie
Forumlid
Berichten: 5912
Lid geworden op: ma 17 sep, 2007 22:03
Locatie: Heino
Contacteer:

Bericht door papahenkie »

is dit werk al klaar johan ? of hebben ze winterstop :Y
tis nog nooit zo nat wes of dreught weh weer op

johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Bericht door johan de volvo man »

nee het is nog niet klaar , volgens de machinist van de cat 312 heeft hij nog tot begin maart werk daar . maar om er elke keer dezelfde foto,s op te zetten lijkt me ook een beetje vervelend te worden , snap ie ? als srtaks de bagger en de wortels verwerkt worden zal ik eens kijken of ik nog wat mooie foto,s kan maken , en anders kan binnnert het missschien wel doen , hij is de machinist van de cat 312 .
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

Gebruikersavatar
papahenkie
Forumlid
Berichten: 5912
Lid geworden op: ma 17 sep, 2007 22:03
Locatie: Heino
Contacteer:

Bericht door papahenkie »

oke , we wachten rustig af
tis nog nooit zo nat wes of dreught weh weer op

bbbb
Starter
Berichten: 191
Lid geworden op: di 16 okt, 2007 18:47

Bericht door bbbb »

De 312 stond er mooi bij vandaag op de beurs in Hardenberg hoor. :Y Alles mooi schoongemaakt, al het vet rondom de bussen allemaal netjes weg gehaald enz. :)

johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Bericht door johan de volvo man »

ik zal morgen eens kijken
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

Gebruikersavatar
william brooymans
Forumlid
Berichten: 3730
Lid geworden op: di 3 mei, 2005 19:22
Locatie: Nieuw-vossemeer

Bericht door william brooymans »

ff vraagje over die 312: wie heeft die rupsen eronder gemaakt. zijn dat stalen rupsen met rubber blokken of heeft dit een andere constructie??
't komt goed

www.nelen-bv.nl

bbbb
Starter
Berichten: 191
Lid geworden op: di 16 okt, 2007 18:47

Bericht door bbbb »

Wat ik je wel kan vertellen is dat er geen stalen platen onder zitten, maar dat de platen helemaal uit dat materiaal zijn gemaakt. Verder zitten ze gewoon op een normale ketting met 4 bouten per plaat..

Wat ik wel weet is dat als het hard vriest je voorzichtig moet zijn. Want er willen nog wel is stukken van een plaat afbreken. :D

johan de volvo man
Forumlid
Berichten: 3554
Lid geworden op: ma 26 dec, 2005 21:59
Locatie: rouveen

Bericht door johan de volvo man »

william brooymans schreef:ff vraagje over die 312: wie heeft die rupsen eronder gemaakt. zijn dat stalen rupsen met rubber blokken of heeft dit een andere constructie??
ik zou het eerlijk gezegd niet weten , het lijkt mij een soort kunstof , en ze zitten net als bbbb al zei met vier bouten op de ketting vast . wellicht dat binnnert de machinist van de 312 er wat meer over kan vertellen .
als het met oliedruk kan , moet je het niet met bloeddruk doen .

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”