Transporthoogte's

Alles over de techniek in de transportsector vind je hier!
Advertentie post before
Ernie
Starter
Berichten: 340
Lid geworden op: di 30 aug, 2005 18:43

Transporthoogte's

Bericht door Ernie »

Om verdere discusies te voorkomen in het bedrijven topic, maak ik dit onderwerp aan (als de moderaters er niet mee eens zijn hoor ik het wel).Maar met 4meter30 hoogte kun je in ons werkgebied.goed uit de voeten. Plusminus 50 km rondom eindhoven. Ook wel met kunst en vliegwerk maar het gaat.Wij krijgen mijn kraan net aan de 4meter27 op onze dieplader.En komen ook overal.Is de 4 meter nog wel de maatstaf.mvg erwin

Gebruikersavatar
Jantje
Forumlid
Berichten: 1897
Lid geworden op: zo 16 okt, 2005 12:10
Locatie: Numansdorp

Re: hoogtes transport

Bericht door Jantje »

4 meter is gewoon wet zeker.
--- Als je je werk ziet, ben je nooit te duur ---

Gebruikersavatar
Victor
Forumlid
Berichten: 4642
Lid geworden op: do 26 jun, 2008 19:26
Locatie: Oosterhout

Re: hoogtes transport

Bericht door Victor »

Ernie schreef:Is de 4 meter nog wel de maatstaf.mvg erwin
Als je op industrieterrein Vijf Eiken bij Oosterhout moet zijn zul je er nog steeds rekening mee moeten houden (C)
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 3,,0,-4.93
ik rij hier dagelijks onderdoor naar mijn werk, en zie zeer regelmatig hoe krap dat is bij vrachtwagens 8)

Maarten Fens
Starter
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 19 dec, 2007 22:36
Locatie: Langeweg

Re: hoogtes transport

Bericht door Maarten Fens »

Het is een tijdje geleden Victor, maar ik dacht 4.15 of 4.17 max.

Alternatief vanaf het industrieterrein: de vijf eiken weg op en dan richting Breda en bij stolwerk de snelweg op :D :D
Alternatief vanaf O'hout: Snelweg op richting Breda, draaien bij stolwerk {hoog zat} en dan bij O'hout er weer af of ook via de Rijen en de vijf eiken weg :D :D


En zo kan je dan toch weer bij de hitachi {en de rest van het industrieterrein} komen. Er zijn meer wegen naar Rome...............

Er is by the way al zo'n soortgelijk topic bij zwaartransport........
Laatst gewijzigd door Maarten Fens op di 30 mar, 2010 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Not the sky is the limit, maar de hoogte van het viaduct wel.

Gebruikersavatar
J Witteveen
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 13220
Lid geworden op: zo 7 jun, 2009 18:51
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: hoogtes transport

Bericht door J Witteveen »

Iedereen die met meer dan 4 meter hoog rijdt dien gelijk zijn rijbewijs voor de duur van minimaal 2 jaar in te leveren! En gaat dan maar op de fiets pakjes rond brengen. De schade die wij wekelijks ondervinden door te hoge voertuigen in de Velsertunnel is enorm. Terwijl die 4,05 meter is
vroeger waren we jong en draaiden we op antieke kranen. Nu zijn we antiek en draaien op jonge kranen

Gebruikersavatar
Victor
Forumlid
Berichten: 4642
Lid geworden op: do 26 jun, 2008 19:26
Locatie: Oosterhout

Re: hoogtes transport

Bericht door Victor »

Maarten Fens schreef:En zo kan je dan toch weer bij de hitachi {en de rest van het industrieterrein} komen. Er zijn meer wegen naar Rome
Ik zeg toch ook niet dat je er niet KAN komen ;)

Maarten Fens
Starter
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 19 dec, 2007 22:36
Locatie: Langeweg

Re: hoogtes transport

Bericht door Maarten Fens »

Iedereen die met meer dan 4 meter hoog rijdt dien gelijk zijn rijbewijs voor de duur van minimaal 2 jaar in te leveren!
:o :o :o :o

Dan kunnen alle zwaartransportchauffeurs wel postbode worden.............................
Ik zeg toch ook niet dat je er niet KAN komen
Weet ik Victor, maar ik geef je maar even een alternatieve route, altijd makkelijk toch.......... :D
Not the sky is the limit, maar de hoogte van het viaduct wel.

Gebruikersavatar
J Witteveen
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 13220
Lid geworden op: zo 7 jun, 2009 18:51
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: hoogtes transport

Bericht door J Witteveen »

Moet eerlijk toegeven dat er eigenlijk nooit een zwaartransport met problemen bij de tunnel staat. Die weten dat ze te hoog zijn en gaan dan met de pont het Noorzee kanaal over.
vroeger waren we jong en draaiden we op antieke kranen. Nu zijn we antiek en draaien op jonge kranen

Gebruikersavatar
Sleaze
Forumlid
Berichten: 5914
Lid geworden op: vr 3 mar, 2006 23:29
Locatie: Makkum
Contacteer:

Re: hoogtes transport

Bericht door Sleaze »

Juust'm of we gaan gewoon door de Wijkertunnel en dan bij de Zwarte markt eraf (C)

Gebruikersavatar
J Witteveen
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 13220
Lid geworden op: zo 7 jun, 2009 18:51
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: hoogtes transport

Bericht door J Witteveen »

Sleaze schreef:Juust'm of we gaan gewoon door de Wijkertunnel en dan bij de Zwarte markt eraf (C)
Ja die Wijkertunnel is wel een stukje hoger (dieper) geworden. het ergst zijn die vrachtwagens chauffeurs die echt te hoog zijn en gewoon door het rode licht rijden. En dan over een 100 meter er weer een vracht brandwerende plafondplaten er uit rijden ! Hebben we weer minimaal een uur vertraging.
vroeger waren we jong en draaiden we op antieke kranen. Nu zijn we antiek en draaien op jonge kranen

Plaats reactie

Terug naar “Transport-techniek”