Wat zou jij graag als model willen zien?

Post hier alle informatie over alle overige modellen.

Moderator: Jorn

Advertentie post before
Randy
Forumlid
Berichten: 3670
Lid geworden op: za 11 dec, 2004 22:31
Locatie: Echt

Re: Wat zou jij graag als model willen zien?

Bericht door Randy »

Eerstvolgende model is de GMK5130 van Mammoet en de MB Titan 8x8.
Liebherr LTM1050-3.1

Gebruikersavatar
Rick. B
Forumlid
Berichten: 2155
Lid geworden op: zo 9 mei, 2010 18:04

Re: Wat zou jij graag als model willen zien?

Bericht door Rick. B »

Randy schreef:Eerstvolgende model is de GMK5130 van Mammoet en de MB Titan 8x8.
Wie produceert die GMK 5130? TWH is zover ik weet niet meer.

Gebruikersavatar
Ronald82x
Forumlid
Berichten: 9520
Lid geworden op: ma 23 nov, 2009 3:41
Locatie: Landgraaf (Zuid Limburg.)

Re: Wat zou jij graag als model willen zien?

Bericht door Ronald82x »

Een Hitachi Zaxis 670. Een model met graafgiek is al prima, Een hrd versie die maken we als hobbyisten zelf wel voor in de collectie. (Y)

Nu is er dat gat van 470 naar 870. ;S

Dus WSI, TMC of NZG, klop eens op de deur bij de fabrikant...... en hopelijk gaat de deur open voor een schitterend model van de 670. ;P

Mvg,
Ronald.
HARDCORE A WAY OF LIFE !!!

Gebruikersavatar
hitachi210-5
Starter
Berichten: 681
Lid geworden op: do 14 jun, 2012 18:55

Re: Wat zou jij graag als model willen zien?

Bericht door hitachi210-5 »

Ronald82x schreef:Een Hitachi Zaxis 670. Een model met graafgiek is al prima, Een hrd versie die maken we als hobbyisten zelf wel voor in de collectie. (Y)

Nu is er dat gat van 470 naar 870. ;S

Dus WSI, TMC of NZG, klop eens op de deur bij de fabrikant...... en hopelijk gaat de deur open voor een schitterend model van de 670. ;P

Mvg,
Ronald.
350-5 ben ik ook al tevreden mee (C)
hoe doede ge da hoe doede ge da hoe hedde ge da gedoan

Gebruikersavatar
Ronald82x
Forumlid
Berichten: 9520
Lid geworden op: ma 23 nov, 2009 3:41
Locatie: Landgraaf (Zuid Limburg.)

Re: Wat zou jij graag als model willen zien?

Bericht door Ronald82x »

hitachi210-5 schreef:
Ronald82x schreef:Een Hitachi Zaxis 670. Een model met graafgiek is al prima, Een hrd versie die maken we als hobbyisten zelf wel voor in de collectie. (Y)

Nu is er dat gat van 470 naar 870. ;S

Dus WSI, TMC of NZG, klop eens op de deur bij de fabrikant...... en hopelijk gaat de deur open voor een schitterend model van de 670. ;P

Mvg,
Ronald.
350-5 ben ik ook al tevreden mee (C)
De 350 is er al, oke het is dan wel de 350-3 maar er is in iedergeval een 350 op de markt waar je zelf een gewone versie van kan maken zoals ik dat zelf eerder al heb gadaan. Kijk maar, viewtopic.php?f=184&t=34650

Mvg,
Ronald.
HARDCORE A WAY OF LIFE !!!

Gebruikersavatar
Jorn
Forumondersteuning
Berichten: 4680
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 0:16
Locatie: Twente

Re: Wat zou jij graag als model willen zien?

Bericht door Jorn »

Alleen is de Zaxis 350-3 belachelijk duur :evil: (I)
Posten? Lees eerst de forumregels door: forumregels

mol
Starter
Berichten: 547
Lid geworden op: ma 4 apr, 2005 7:15
Locatie: haarlem

Re: Wat zou jij graag als model willen zien?

Bericht door mol »

Jorn,

Helemaal mee eens. De prijs van de 350 is echt veel en veel te hoog. Zeker als je naar de cilinders en de giek pennen kijkt. Ik kan geen reden vinden die deze prijs rechtvaardigt. Alleen winstbejag (I) kan hier achter zitten. Zowel de modellen van WSI, TMC en NZG zijn goedkoper en vaak nog mooier ook. Het model had maximaal de prijs van de ZX 1000k mogen hebben. Ik had de 350 graag toe gevoegd aan de collectie maar niet voor deze prijs. Omdat het aanbod van mooie en interessante modellen al te groot is. Bepaald de prijs in dit geval de keuze. Uiteindelijk bepaal je als verzamelaar zelf wat je koopt. (X) De tijden zijn wat dat betreft veranderd. Vroeger was er weinig aanbod en was je afhankelijk van de handelaren, importeurs en beurzen om aan modellen te kunnen komen. Hier waren de prijzen dan bij de handelaren en beurzen ook zeker op afgestemd. Zeker de handelaren konden in het verleden alles op de tafel zetten omdat het uiteindelijk toch wel gekocht werd. Nu is er overvloed en bepalen de verzamelaars of en wat ze kopen. Dat muntje zal alleen nog even moeten vallen bij de beurs.
Land Rovers lekken geen olie. Ze markeren hun territorium!

Gebruikersavatar
Ronald82x
Forumlid
Berichten: 9520
Lid geworden op: ma 23 nov, 2009 3:41
Locatie: Landgraaf (Zuid Limburg.)

Re: Wat zou jij graag als model willen zien?

Bericht door Ronald82x »

mol schreef:Jorn,

Helemaal mee eens. De prijs van de 350 is echt veel en veel te hoog. Zeker als je naar de cilinders en de giek pennen kijkt. Ik kan geen reden vinden die deze prijs rechtvaardigt. Alleen winstbejag (I) kan hier achter zitten. Zowel de modellen van WSI, TMC en NZG zijn goedkoper en vaak nog mooier ook. Het model had maximaal de prijs van de ZX 1000k mogen hebben. Ik had de 350 graag toe gevoegd aan de collectie maar niet voor deze prijs. Omdat het aanbod van mooie en interessante modellen al te groot is. Bepaald de prijs in dit geval de keuze. Uiteindelijk bepaal je als verzamelaar zelf wat je koopt. (X) De tijden zijn wat dat betreft veranderd. Vroeger was er weinig aanbod en was je afhankelijk van de handelaren, importeurs en beurzen om aan modellen te kunnen komen. Hier waren de prijzen dan bij de handelaren en beurzen ook zeker op afgestemd. Zeker de handelaren konden in het verleden alles op de tafel zetten omdat het uiteindelijk toch wel gekocht werd. Nu is er overvloed en bepalen de verzamelaars of en wat ze kopen. Dat muntje zal alleen nog even moeten vallen bij de beurs.

Ik heb toen in 2010 geluk gehad dat ik m van Huub voor 170 heb gekregen, het was ook de laatste die hij nog had.

Het model was vroeger ook goedkoper dan nu, wat daar de reden van is..... (ch) Ik dacht 180 euro dat ie toen in de webshop van hitachi stond. De huidige prijs had ik er ook niet voor gegeven daar ben ik gewoon eerlijk in, er zijn grenzen. :)

Maarja ik heb hem gelukkig en achteraf gezien heb ik er ook geen spijt van dat ik hem toen heb aangeschaft. :D

Mvg,
Ronald.
HARDCORE A WAY OF LIFE !!!

Gebruikersavatar
hitachi210-5
Starter
Berichten: 681
Lid geworden op: do 14 jun, 2012 18:55

Re: Wat zou jij graag als model willen zien?

Bericht door hitachi210-5 »

Jorn schreef:Alleen is de Zaxis 350-3 belachelijk duur :evil: (I)
De 470-5 laat zien een mooi model voor een mooie prijs
hoe doede ge da hoe doede ge da hoe hedde ge da gedoan

nobo
Starter
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 5 okt, 2011 15:37

Re: Wat zou jij graag als model willen zien?

Bericht door nobo »

WERKLUST!!!!!

welk type maakt mij niet echt uit, de 35 lijkt me het meest voor de hand liggend,
maar zoals eerder genoemd hier, de kosten zullen dan wel erg hoog worden!
maar van Terberg is ook een kleine oplage gemaakt, maar zijn allemaal verkocht!!
werklust zonder lust is als een bierfles zonder bier

Plaats reactie

Terug naar “Overige”