Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Post hier alle informatie over modellen van vrachtwagens.

Moderator: Jorn

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Jorn
Forumondersteuning
Berichten: 4680
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 0:16
Locatie: Twente

Re: Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Bericht door Jorn »

En de laatste van de oude truck van de eigenaar, voordat hij naar Amerika emigreerde:
IMG_0001 (6).jpg
IMG_0001 (6).jpg (149.17 KiB) 3100 keer bekeken
Posten? Lees eerst de forumregels door: forumregels

Gebruikersavatar
Remko
Forumlid
Berichten: 7774
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 14:27
Locatie: Houten

Re: Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Bericht door Remko »

J.J. de Wals schreef:En de laatste van de oude truck van de eigenaar, voordat hij naar Amerika emigreerde:
Zou ook wel een mooi model zijn, mooie classic! (Y)

Gebruikersavatar
Eyeless
Starter
Berichten: 831
Lid geworden op: vr 15 feb, 2008 21:18
Locatie: Verwegnistan
Contacteer:

Re: Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Bericht door Eyeless »

J.J. de Wals schreef:En de laatste van de oude truck van de eigenaar, voordat hij naar Amerika emigreerde:
IMG_0001 (6).jpg
Welke naam stond er op deze truck dan? Want daar staat geen Ocean Traders.. Wel een mooie truck en zeker aardige kleuren..
Maar even terzijde.. Ik neem aan dat jij en Remco ook in het "Ocean Traders" bedrijf zitten??Aangezien jullie er een hoop reclame voor maken.. Maar zoals we weten is het een fictief bedrijf die in het werkelijke leven wat containers heeft en wat concepten op de markt heeft gezet, Maar geen enkel voertuig , zover er is te vinden..
Maar als je achter deze modellen staat en ze wil verkopen zou ik stoppen met de posts die nu doet.."dat je zat bent van het gezeur"Als je als Pro iets wil verkopen sta je daar anders tegenover.. De reacties of iets wel of niet bestaat is alleen maar reclame.. Je komt ter sprake..Mensen kijken naar je en vinden de modellen mooi of lelijk.. Met negatieve reacties van mensen die er betrokken bij LIJKEN , wordt alles al gauw negatief gezien..

EEN PS.. Dit is gericht aan JJ De Wals En Remko
Mvg Marco

Je kan alles hufterproof bouwen..Jammer dat ze elke keer betere hufters uitvinden..

Gebruikersavatar
Jorn
Forumondersteuning
Berichten: 4680
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 0:16
Locatie: Twente

Re: Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Bericht door Jorn »

Eyeless schreef:Welke naam stond er op deze truck dan? Want daar staat geen Ocean Traders.. Wel een mooie truck en zeker aardige kleuren..
Maar even terzijde.. Ik neem aan dat jij en Remco ook in het "Ocean Traders" bedrijf zitten??Aangezien jullie er een hoop reclame voor maken.. Maar zoals we weten is het een fictief bedrijf die in het werkelijke leven wat containers heeft en wat concepten op de markt heeft gezet, Maar geen enkel voertuig , zover er is te vinden..
Maar als je achter deze modellen staat en ze wil verkopen zou ik stoppen met de posts die nu doet.."dat je zat bent van het gezeur"Als je als Pro iets wil verkopen sta je daar anders tegenover.. De reacties of iets wel of niet bestaat is alleen maar reclame.. Je komt ter sprake..Mensen kijken naar je en vinden de modellen mooi of lelijk.. Met negatieve reacties van mensen die er betrokken bij LIJKEN , wordt alles al gauw negatief gezien..
Op de truck staat de echte naam van de eigenaar, Henk Hoek.
En nee, zowel Remko als ikzelf hebben totaal geen binding met het bedrijf.
Jammer dat je dat insinueert met je post, niet erg netjes!
We zijn allebei wel heel erg gecharmeerd van de modellen die van hem verschijnen.
En hebben daardoor een band opgebouwd met hem! Die echter niet meer omvat dan regelmatig mailcontact!

En ondanks alle propaganda, moeten ook wij gewoon het volle pond betalen voor de modellen.
Maar goed, als jij wil blijven volhouden dat het een fictief bedrijf is, prima! Je doet je forumnaam daarmee wel eer aan (I)
Maar stop dan ook met het "vervuilen" van dit topic.
En nu zal ik er zelf ook geen woorden meer aan vuil maken!

Groeten Jorn
Posten? Lees eerst de forumregels door: forumregels

Gebruikersavatar
Eyeless
Starter
Berichten: 831
Lid geworden op: vr 15 feb, 2008 21:18
Locatie: Verwegnistan
Contacteer:

Re: Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Bericht door Eyeless »

Wat zeg ik verkeerd dan? Ik zeg alleen dat de naam "ocean Traders"niet op de truck staat..
Dat jij en Remco niet met het bedrijf zijn gerelateert zou jullie ook wat moeten behouden van jullie reacties.. Want die zouden wel is negatief kunnen uitpakken.. Ik heb nooit geinsinueert dat jullie enige betrekking hebben, maar het lijkt of jullie erg geëngageerd zijn met het bedrijf.. En of je het volle pond betaald of een euro intreseert me niks.. Waar dit op starte is of dat "Ocean Traders" werkelijk deze modellen in werkelijk heeft gehad of heeft.. Dat antwoord is dus nee.. En dat weten we al poos , alleen sommige mensen zien dat niet en als er naar gevraagt wordt zal ik ze naar de des betreffende pagina leiden..
Mvg Marco

Je kan alles hufterproof bouwen..Jammer dat ze elke keer betere hufters uitvinden..

Gebruikersavatar
Jorn
Forumondersteuning
Berichten: 4680
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 0:16
Locatie: Twente

Re: Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Bericht door Jorn »

Eyeless schreef:Dat jij en Remco niet met het bedrijf zijn gerelateert zou jullie ook wat moeten behouden van jullie reacties.. Want die zouden wel is negatief kunnen uitpakken.
Dan mag je me dat toch eens uitleggen? Omdat wij onafhankelijk zijn kunnen we juist minder behoudend zijn.
Ik zie echt waarom dat voor ons negatief zou kunnen uitpakken.

Jou twijfels over de echtheid van het bedrijf zijn des te schadelijker voor Ocean Traders!

(en nu reageer ik echt alleen nog maar op modellen ;) )
Posten? Lees eerst de forumregels door: forumregels

krachtpatser
Forumlid
Berichten: 1629
Lid geworden op: do 23 jun, 2011 16:44
Locatie: Leiden

Re: Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Bericht door krachtpatser »

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik snap Eyeless wel [ik heb niks met de modellen, ook al bestonden ze wel echt, even voor de duidelijkheid]. Maar de enige foto's die hier voorbij komen zijn ook de enige 2 die op Google te vinden zijn, en ook nog 2 foto's die erg makkelijk te shoppen zijn. Ik heb nog nooit een [foto van een] boot of vrachtwagen met uberhaupt een Ocean Traders container erop gezien. Als ik correct de naar USA vestiging op Google Streetview kijk, sta ik midden in een woonwijk. Ga ik met Google Streetview naar de Nederlandse vestiging, sta ik in een woonwijk. Allebei niet echt een plek voor containeroverslag lijkt me. De website heeft meer tekst als foto's, en de foto's die erop staan daarvan is nog niet eens duidelijk te zien of ze niet zomaar ge-copy-paste zijn. De tekstopbouw vind ik ook erg vreemd, Nederlandse koppen met eronder Engelstalige uitleg? Behalve de shop dan, dat ziet er wel allemaal normaal uit. Ik neig toch ook elke keer naar een dealer voor de Amerikaanse markt van WSI en NZG modellen, en een dealer voor de Europese markt voor Sworth en andere modellen.
De apenrots, het lijkt hier potverdikkeme wel de apenrots...

Gebruikersavatar
Cris
Forumlid
Berichten: 18250
Lid geworden op: do 5 mei, 2005 17:13
Locatie: Assen

Re: Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Bericht door Cris »

Laten we wel respect houden voor ieder z'n keuze om modellen aan te schaffen van welk bedrijf dan ook.
Of het nu bestaat of niet.
Vele verzamelaars schaffen veel Mammoet modellen aan. Die zijn ook niet allemaal werkzaam binnen dit bedrijf.
Dus dergelijke aannames doen is onzinnig en vooral onnodig.
Cris

krachtpatser
Forumlid
Berichten: 1629
Lid geworden op: do 23 jun, 2011 16:44
Locatie: Leiden

Re: Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Bericht door krachtpatser »

Ik laat hier volgens mij nergens weten dat ik er disrespect voor heb?? Mammoet heeft ook vele schaalmodellen waarvan de echte inderdaad niet bestaan, maar een ieder moet gewoon zelf weten of die die modellen van OT koopt of wat die ervan vind, dat is toch niks anders als wat ik nu doe? Ik vind het mooie modellen om te zien, maar toch blijft het een verhaal apart. Zelfde met de LTF van Wagenborg, puur fictief, dus ik zal het nooit in de verzameling willen.
De apenrots, het lijkt hier potverdikkeme wel de apenrots...

Gebruikersavatar
Sleaze
Forumlid
Berichten: 5914
Lid geworden op: vr 3 mar, 2006 23:29
Locatie: Makkum
Contacteer:

Re: Ocean Traders modellen [1:50 - diverse fabrikanten]

Bericht door Sleaze »

En nu gaan we gewoon verder met Ocean Traders modellen te bespreken.
t' begint hier veel te veel op hetgeen te lijken wat bovenstaand heerschap in zijn ondertiteling heeft staan.

Plaats reactie

Terug naar “Vrachtwagens”