Bouw nieuwe productiehal Royal Bodewes

Post hier al je reportages over speciale werken.

Moderator: André

Advertentie post before
Gebruikersavatar
Peter_S
Forumlid
Berichten: 8005
Lid geworden op: zo 21 dec, 2008 11:40
Locatie: Remmerden (gemeente Rhenen)

Re: Bouw nieuwe productiehal Royal Bodewes

Bericht door Peter_S »

Beste Willem,

Bedankt voor je mooie reportage het was mij een waar genot om die te volgen. Mijn welgemeende complimenten voor de goede selectie uit het fotomateriaal en het eindresultaat. Je bent hiermee een goed voorbeeld voor velen en ik mag hopen dat er nog meer mooie reportages van jouw mogen volgen.

:leuk :leuk :leuk
Met vriendelijke groet Peter Schoeber uit Remmerden

sterk in grafisch werk: www.cunerabv.nl

willem-kranen
Forumlid
Berichten: 3370
Lid geworden op: ma 1 jun, 2009 13:09

Re: Bouw nieuwe productiehal Royal Bodewes

Bericht door willem-kranen »

Mensen dank voor jullie complimenten, om een goede reportage te maken zoals het uitzoeken en verkleinen van foto's gaan nog redelijk wat uurtjes werk in zitten.

Wat ik er nog niet bij verteld heb dat aangezien Royal Bodewes in de nieuwe hal 100 ton kunnen hijsen er dus niet meer apart een mobiele kraan besteld word om de secties te draaien omdat ze nu zelf kunnen doen dus is dat stukje fotowerk voor mij afgelopen.
Maar het uitrijden van grote zware ringsecties met SPMT's gebeurd bij Royal Bodewes nog wel.

Gebruikersavatar
Jorn
Forumondersteuning
Berichten: 4680
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 0:16
Locatie: Twente

Re: Bouw nieuwe productiehal Royal Bodewes

Bericht door Jorn »

willem-kranen schreef:Wat ik er nog niet bij verteld heb dat aangezien Royal Bodewes in de nieuwe hal 100 ton kunnen hijsen er dus niet meer apart een mobiele kraan besteld word om de secties te draaien omdat ze nu zelf kunnen doen dus is dat stukje fotowerk voor mij afgelopen.
Maar het uitrijden van grote zware ringsecties met SPMT's gebeurd bij Royal Bodewes nog wel.
Mag je geen foto's maken van het kantelen in de hal?
Posten? Lees eerst de forumregels door: forumregels

Plaats reactie

Terug naar “Werkreportages”