Hyundai Robex 800 LC-7

Post hier alles over de Hyundai Graafmachines

Moderator: Bouwmachineforum.nl

Advertentie post before
Gebruikersavatar
oxbow
Starter
Berichten: 650
Lid geworden op: ma 1 mei, 2006 17:20
Locatie: geel

Re: Hyundai Mastodont geleverd aan Beelen Amsterdam

Bericht door oxbow »

prachtmachine in zeer mooie kleurstelling,

qua capaciteit mag je die breker niet onderschatten, ik moet al 1000ton/8uurtjes met een 20 tonner in een 25 tons breker gooien , als die breker 600ton/uur aankan zal hij wel moeten doorscheppen, maar de giekconfiguratie zou beter tot zijn recht komen bij funderingen/schaar. (als de juiste werf zich aandient zal er wel snel snel een 50 tonner naar die breker gehaald worden, en dan kan die hyundai gaan doen waar hij voor gebouwd is, lekker beuren :)

demolitionman
Starter
Berichten: 644
Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 20:10
Locatie: nootdorp

Re: Hyundai Mastodont geleverd aan Beelen Amsterdam

Bericht door demolitionman »

ik onderschat geen breker hoor, maar die 600 ton per uur geldt alleen als de ideale omstandigheden daar zijn.
iedere vracht puin is anders van struktuur waar brekers vaak problemen mee hebben. denk maar aan natte grond door de puin of ijzer wat zich nog in vrachten kan bevinden zoals contragewichten van liften e.d
beide dingen vind de breker niet leuk.
de produktie zal dus lager liggen dan de 600 ton per uur

Bas89
Starter
Berichten: 245
Lid geworden op: wo 6 mei, 2009 15:19
Locatie: Dinteloord

Re: Hyundai Mastodont geleverd aan Beelen Amsterdam

Bericht door Bas89 »

in de eerste post staat:

"De geleverd R800LC-7A is de tweede die verkocht in Nederland verkocht is voor het beladen van een puinbreker,de levering heeft wat langer op zich laten wachten omdat de machine moest worden uitgevoerd met de juist giek- en lepelsteel configuratie die benodigd was voor het zware laadwerk wat hij uitvoert bij de Beelen groep.''

er staat toch duidelijk dat er voor deze configuratie is gekozen voor het beladen van de breker, dus beelen zal er echt wel een goede reden voor hebben.

ex cameleon
Starter
Berichten: 250
Lid geworden op: do 25 mar, 2010 19:59

Re: Hyundai Mastodont geleverd aan Beelen Amsterdam

Bericht door ex cameleon »

de enige reden van beelen is om deze kraan ook nog voor gewoon sloopwerk in te zetten en daar hebben ze groot gelijk in (Y) (Y)
trouwens demolition man,heb ooit eens zo'n stuk contragewicht van een lift boven op mijn dak gehad.woog 63kg.dan denk je wel effe na hoor!

020
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 1 mar, 2010 17:36

Re: Hyundai Mastodont geleverd aan Beelen Amsterdam

Bericht door 020 »

ex cameleon schreef:de enige reden van beelen is om deze kraan ook nog voor gewoon sloopwerk in te zetten en daar hebben ze groot gelijk in (Y) (Y)
trouwens demolition man,heb ooit eens zo'n stuk contragewicht van een lift boven op mijn dak gehad.woog 63kg.dan denk je wel effe na hoor!
Hoe kwam dat contragewicht op je dak dan?

demolitionman
Starter
Berichten: 644
Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 20:10
Locatie: nootdorp

Re: Hyundai Mastodont geleverd aan Beelen Amsterdam

Bericht door demolitionman »

ex cameleon schreef:de enige reden van beelen is om deze kraan ook nog voor gewoon sloopwerk in te zetten en daar hebben ze groot gelijk in (Y) (Y)
trouwens demolition man,heb ooit eens zo'n stuk contragewicht van een lift boven op mijn dak gehad.woog 63kg.dan denk je wel effe na hoor!
je kan wel nadenken maar zo'n blokje in een bak van 5 m3 zie je gauw over het hoofd
en als je dan ook nog eens recht achter de breker staat om hem te laden dan loop je de kans om hem door je voorruit terug te krijgen door de rotor. je bent niet de eerste en zeker niet de laatste (C)

ex cameleon
Starter
Berichten: 250
Lid geworden op: do 25 mar, 2010 19:59

Re: Hyundai Mastodont geleverd aan Beelen Amsterdam

Bericht door ex cameleon »

zoals je het zegt is het gebeurd.was de laatste keer in mijn leven dat ik recht achter een breker ga staan

Gebruikersavatar
gijsbertus
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 37802
Lid geworden op: zo 29 jul, 2007 19:55
Locatie: Kesteren

Re: Hyundai Robex 800 LC-7

Bericht door gijsbertus »

Deze Hyundai Robex 800-7A heeft een medeformer een paar weken geleden van Antwerpen naar Gildenhaus gebracht.
Bijlagen
Robex 800-7A (1).jpg
Robex 800-7A (1).jpg (131.57 KiB) 3516 keer bekeken

Gebruikersavatar
gijsbertus
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 37802
Lid geworden op: zo 29 jul, 2007 19:55
Locatie: Kesteren

Re: Hyundai Robex 800 LC-7

Bericht door gijsbertus »

En nu staat hij bij de dealer helemaal afgebouwt.
Bijlagen
Robex 800-7A (2).jpg
Robex 800-7A (2).jpg (129.15 KiB) 4441 keer bekeken

Gebruikersavatar
gijsbertus
Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
Berichten: 37802
Lid geworden op: zo 29 jul, 2007 19:55
Locatie: Kesteren

Re: Hyundai Robex 800 LC-7

Bericht door gijsbertus »

:)
Bijlagen
Robex 800-7A (3).jpg
Robex 800-7A (3).jpg (129.19 KiB) 4638 keer bekeken

Plaats reactie

Terug naar “Graafmachines”