Doosan DX 180 LC-3
Moderator: Bouwmachineforum.nl
Advertentie post before
Doosan DX 180 LC-3
Dit is de nieuwste doosan rupskraan voor loonbedrijf j.de jongh uit hippolytushoef
Re: Doosan dx 180 lc 3 serie
De nieuwe Doosan, welke in totaal ca. 18.5 ton weegt, heeft de allernieuwste Doosan motor volgens de nieuwste uitstootnorm Tier 4i (Stage 3b). Deze nieuwe 6-cilinder dieselmotor kenmerkt zich door meer vermogen/koppel bij een laag toerental, dit geeft meer graaf- en hefkracht alsook tractiekracht. Echter het brandstofverbruik is in verhouding lager, d.w.z. méér capaciteit met mínder brandstof!
De rupskraan met een monogiek van 520cm en steel van 310cm, staat op 90cm brede rupsplaten. De kraan is voorzien van een, proportionele bedienbare, hamer/sorteerfunctie en een bakcilinderomschakeling voor gebruik van een verlenggiek. Ook voor het vele maaikorfwerk is er een extra pomp opgebouwd. De machine is voorzien van automatische vetsmering van Groeneveld en de overdrukunit is overgezet van hun eigen kraan. Op de cabine zijn extra LED-lichten gemonteerd en in de luxe cabine kan ook de achterkant goed in de gaten gehouden worden door de (standaard)camera op de ballast.
De nieuwe Doosan rupskraan is afgeleverd met een nieuwe AA brede slotenbak van ±1250ltr.
De rupskraan met een monogiek van 520cm en steel van 310cm, staat op 90cm brede rupsplaten. De kraan is voorzien van een, proportionele bedienbare, hamer/sorteerfunctie en een bakcilinderomschakeling voor gebruik van een verlenggiek. Ook voor het vele maaikorfwerk is er een extra pomp opgebouwd. De machine is voorzien van automatische vetsmering van Groeneveld en de overdrukunit is overgezet van hun eigen kraan. Op de cabine zijn extra LED-lichten gemonteerd en in de luxe cabine kan ook de achterkant goed in de gaten gehouden worden door de (standaard)camera op de ballast.
De nieuwe Doosan rupskraan is afgeleverd met een nieuwe AA brede slotenbak van ±1250ltr.
Re: Doosan dx 180 lc 3 serie
Kan Mark zich uitlevenjeffrey12 schreef:De nieuwe Doosan, welke in totaal ca. 18.5 ton weegt, heeft de allernieuwste Doosan motor volgens de nieuwste uitstootnorm Tier 4i (Stage 3b). Deze nieuwe 6-cilinder dieselmotor kenmerkt zich door meer vermogen/koppel bij een laag toerental, dit geeft meer graaf- en hefkracht alsook tractiekracht. Echter het brandstofverbruik is in verhouding lager, d.w.z. méér capaciteit met mínder brandstof!
De rupskraan met een monogiek van 520cm en steel van 310cm, staat op 90cm brede rupsplaten. De kraan is voorzien van een, proportionele bedienbare, hamer/sorteerfunctie en een bakcilinderomschakeling voor gebruik van een verlenggiek. Ook voor het vele maaikorfwerk is er een extra pomp opgebouwd. De machine is voorzien van automatische vetsmering van Groeneveld en de overdrukunit is overgezet van hun eigen kraan. Op de cabine zijn extra LED-lichten gemonteerd en in de luxe cabine kan ook de achterkant goed in de gaten gehouden worden door de (standaard)camera op de ballast.
De nieuwe Doosan rupskraan is afgeleverd met een nieuwe AA brede slotenbak van ±1250ltr.
Altijd rustig blijven :)
Re: Doosan dx 180 lc 3 serie
Ja dat lukt volgens mij welSil schreef:Kan Mark zich uitlevenjeffrey12 schreef:De nieuwe Doosan, welke in totaal ca. 18.5 ton weegt, heeft de allernieuwste Doosan motor volgens de nieuwste uitstootnorm Tier 4i (Stage 3b). Deze nieuwe 6-cilinder dieselmotor kenmerkt zich door meer vermogen/koppel bij een laag toerental, dit geeft meer graaf- en hefkracht alsook tractiekracht. Echter het brandstofverbruik is in verhouding lager, d.w.z. méér capaciteit met mínder brandstof!
De rupskraan met een monogiek van 520cm en steel van 310cm, staat op 90cm brede rupsplaten. De kraan is voorzien van een, proportionele bedienbare, hamer/sorteerfunctie en een bakcilinderomschakeling voor gebruik van een verlenggiek. Ook voor het vele maaikorfwerk is er een extra pomp opgebouwd. De machine is voorzien van automatische vetsmering van Groeneveld en de overdrukunit is overgezet van hun eigen kraan. Op de cabine zijn extra LED-lichten gemonteerd en in de luxe cabine kan ook de achterkant goed in de gaten gehouden worden door de (standaard)camera op de ballast.
De nieuwe Doosan rupskraan is afgeleverd met een nieuwe AA brede slotenbak van ±1250ltr.
- Unta Technics
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: ma 20 jun, 2011 16:00
Re: Doosan DX 180 LC-3
Doosan DX180LC-3 aangepast voor recycling.
Turbo II precleaner en Flexxaire omkeer ventilator met IVP. Deze Flexxaire gebruikt de "pilot"pressure van de machine, hierdoor hebben we geen kleine kwetsbare compressor nodig. Deze omkeer installatie is onderhoudsvrij.
IVP = we meten de temperatuur van de motor en passen aan de hand van deze temperatuur de hoek van de schoepen aan = > extra vermogen en minder brandstofverbruik.
Meer info :http://www.unta-technics.be/flexxaire
Turbo II precleaner en Flexxaire omkeer ventilator met IVP. Deze Flexxaire gebruikt de "pilot"pressure van de machine, hierdoor hebben we geen kleine kwetsbare compressor nodig. Deze omkeer installatie is onderhoudsvrij.
IVP = we meten de temperatuur van de motor en passen aan de hand van deze temperatuur de hoek van de schoepen aan = > extra vermogen en minder brandstofverbruik.
Meer info :http://www.unta-technics.be/flexxaire
- Bijlagen
-
- IMG_1030.jpg (69.13 KiB) 5643 keer bekeken
- gijsbertus
- Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
- Berichten: 37802
- Lid geworden op: zo 29 jul, 2007 19:55
- Locatie: Kesteren
Re: Doosan DX 180 LC-3
Hier een Doosan DX 180-3 uit de verhuur vloot van firma Michels uit Geldern.
- Bijlagen
-
- DX 180-3 (1).jpg (192.32 KiB) 4320 keer bekeken
- gijsbertus
- Gewaardeerd lid, meer dan 10000 posts
- Berichten: 37802
- Lid geworden op: zo 29 jul, 2007 19:55
- Locatie: Kesteren
Re: Doosan DX 180 LC-3
De machine werkt in Gelsenkirchen.
- Bijlagen
-
- DX 180-3 (2).jpg (194.09 KiB) 4320 keer bekeken