Sisu
Advertentie post before
- Roger van Nispen
- Forumlid
- Berichten: 6842
- Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
- Locatie: Geleen
- Contacteer:
Dit verhaal kreeg ik dus ook te horen, men verwachte wel wat van de nederlandse markt, want een Sisu is een auto met weinig poes-pas, ze willen hem gaan leveren met een Caterpillar Accert-motor, die dus geen Ad-Blue nodig heeft, met een ZF-versnellingsbak is bijna iedereen bekend, en de Sisu-assen hebben een goede reputatie bij de Ginaf's opgebouwd, ik denk dat deze auto's een best goede kans van slagen hebben, we laten ons eens verrassen.
de sisu is terug naar finland commetaar cosmo op de rai was er was te weinig animo voor deze trucks breed in te gaan zetten voor 1 of 2 auto`s per jaar was er teveel inzet en werk aan daarom in het project voorlopig af geblazen ze konden nog niets over de toekomst zeggen.
wimke
wimke
vur de ene wat lelks vur de ander wa mois
Powerd By IVECO Schouten (TEAM De Rooij )
Powerd By IVECO Schouten (TEAM De Rooij )
- Roger van Nispen
- Forumlid
- Berichten: 6842
- Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 15:49
- Locatie: Geleen
- Contacteer:
Jammer, want het is toch een mooie eenvoudige auto, met zeerbruikbare details, zoals het optrekbare tandemstel en uitschakelbare 2e aangedreven as.
Zeker omdat Sisu, af-fabriek, 10 tons voorassen levert, dus 3x 10 ton + 19 ton op de tandem is toch 49 ton totaalgewicht. En Sisu levert niet alleen als 5-assers 10x4/6 maar ook 10x4*6, dus met een gestuurde naloopas.
Zeker omdat Sisu, af-fabriek, 10 tons voorassen levert, dus 3x 10 ton + 19 ton op de tandem is toch 49 ton totaalgewicht. En Sisu levert niet alleen als 5-assers 10x4/6 maar ook 10x4*6, dus met een gestuurde naloopas.